Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kamiony
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam
Velmi zajímavé a poučné vlákno, které názorně ukazuje, že problémy vznikají především v hlavách řidičů a ani digitální dopravní tabule nebo tajný měřící vůz s tmavými skly co 10 metrů to nevyřeší (pouze naplní kapsy spřízněným firmám a státním zaměstnancům).
K poslednímu postu:
Nehodlám nikoho obhajovat, ale domníváte se, že má řidič v dopravní firmě na výběr z několika aut, nebo že zodpovídá za technický stav vozidel?
Jistě ho šéf firmy poslouchá na slovo a při zmínce o vůli v řízení okamžitě odstavuje auto a odesílá do servisu na GO/ kompletní výměnu řízení.
Řidič rovněž usedá za volant s pocitem, jak to pěkně ostatním účastníkům ukáže se svým nepřesným řízením a už se těší na to, jak při snaze udržet náklaďák v 1 pruhu bude omezovat nejrůznější závodníky ve výkonných osobácích.
*zvoní budík*
Na závěr si dovolím citaci J. A. Komenského:
"Veškeré kvaltování toliko pro hovado dobré jest."
Přeju všem amatérským závodníkům hodně vyplaveného adrenalinu při akceleraci a průjezdu zatáčkami na hranici a co nejméně bouraček.
K poslednímu postu:
Nehodlám nikoho obhajovat, ale domníváte se, že má řidič v dopravní firmě na výběr z několika aut, nebo že zodpovídá za technický stav vozidel?
Jistě ho šéf firmy poslouchá na slovo a při zmínce o vůli v řízení okamžitě odstavuje auto a odesílá do servisu na GO/ kompletní výměnu řízení.
Řidič rovněž usedá za volant s pocitem, jak to pěkně ostatním účastníkům ukáže se svým nepřesným řízením a už se těší na to, jak při snaze udržet náklaďák v 1 pruhu bude omezovat nejrůznější závodníky ve výkonných osobácích.
*zvoní budík*
Na závěr si dovolím citaci J. A. Komenského:
"Veškeré kvaltování toliko pro hovado dobré jest."
Přeju všem amatérským závodníkům hodně vyplaveného adrenalinu při akceleraci a průjezdu zatáčkami na hranici a co nejméně bouraček.
Naposledy upravil(a) Lachende Bestien dne úte 12 črc 13:04, celkem upraveno 1 x.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam
ve zkratce: souhlas s Honzou, že ZIP má (pozitivní) význam jen ve vekmi specifických (a ojedinělých) případech, jinak je to nesmysl zvyšující nebezpečnost a zpomalující průjezdnost
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27940
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam
ZIP má opodstatněnost, která je vcelku dobře definovaná v zákoně. Nikde jinde se o ZIP nejedná a jednat nemůže.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam
Presne tak. ZIP ma exaktne dane uziti za stanovenych podminek a za techto okolnosti ma vzdy pozitivni vyznam.
At uz je mysleno tim nesmyslem zvysujicim nebezpecnost a pusobici zpomaleni cokoliv, nejmenuje se to zip.
At uz je mysleno tim nesmyslem zvysujicim nebezpecnost a pusobici zpomaleni cokoliv, nejmenuje se to zip.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam
Lachende Bestien píše:
Jistě ho šéf firmy poslouchá na slovo a při zmínce o vůli v řízení okamžitě odstavuje auto a odesílá do servisu na GO/ kompletní výměnu řízení.
Řidič rovněž usedá za volant s pocitem, jak to pěkně ostatním účastníkům ukáže se svým nepřesným řízením a už se těší na to, jak při snaze udržet náklaďák v 1 pruhu bude omezovat nejrůznější závodníky ve výkonných osobácích.
V solidní firmě auto do takového stavu ani nedojde. Jestli řidič jezdí u lempla, který nedokáže zajistit základní údržbu, je to jeho boj.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam
Jo tak vule v rizeni neni pro rychle korekce v uzkych pruzich zrovna ideal https://youtu.be/3jk8rJZg684?t=4m35s
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam
Abych to z mé strany uzavřel: Když jsem se rozhodl dělat ďáblova advokáta ve vláknu, kde jsou truckeři za negramotné závisláky na hracích automatech, mělo mi být jasné, že to nedopadne dobře.
Nicméně, shrnutí mého příspěvku (co jsem chtěl, aby z něj vyplynulo):
1) Důvod - co se to těm kulatým lopatám honí hlavou, když dělají takové kraviny
2) Varování - když budete ve zmíněných úsecích předjíždět kamion, je možné, že to neudrží v pruhu a štrejchne do vás.
Když už nic, aspoň se před začátkem předjíždění podívejte, jestli dotyčný jede přesně a konzistentně, a nebo kličkuje.
M.Z., neboj, právě jsem z této firmy odešel, a jdu někam, kde se člověk nebude muset bát jít za mechaniky, aby se na něho neřvalo, nebo nebyl za blbce kvůli normálním otázkám. Pro představu, když jsem byl začátečník, s odježděnými řádově měsíci, šel jsem se na dílnu zeptat, proč ten zadek tak šíleně plave (měl jsem na tahači vzadu nové gumy), odpověď byla podaná takovým stylem, že mě málem tlaková vlna vyhodila ze dveří
Nicméně, shrnutí mého příspěvku (co jsem chtěl, aby z něj vyplynulo):
1) Důvod - co se to těm kulatým lopatám honí hlavou, když dělají takové kraviny
2) Varování - když budete ve zmíněných úsecích předjíždět kamion, je možné, že to neudrží v pruhu a štrejchne do vás.
Když už nic, aspoň se před začátkem předjíždění podívejte, jestli dotyčný jede přesně a konzistentně, a nebo kličkuje.
M.Z., neboj, právě jsem z této firmy odešel, a jdu někam, kde se člověk nebude muset bát jít za mechaniky, aby se na něho neřvalo, nebo nebyl za blbce kvůli normálním otázkám. Pro představu, když jsem byl začátečník, s odježděnými řádově měsíci, šel jsem se na dílnu zeptat, proč ten zadek tak šíleně plave (měl jsem na tahači vzadu nové gumy), odpověď byla podaná takovým stylem, že mě málem tlaková vlna vyhodila ze dveří
Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam
Neškodilo by víc nadhledu a tolerace a méně arogance v téhle diskuzi.
Nicméně to stejně není vina diskutujících, ale vedení společnosti v naší republice.....
Nicméně to stejně není vina diskutujících, ale vedení společnosti v naší republice.....
MG - radost až na kost.
Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam
1) řidič odpovídá za technický stav vozidlaLachende Bestien píše: ...řidič v dopravní firmě na výběr z několika aut, nebo že zodpovídá za technický stav vozidel?...
...omezovat nejrůznější závodníky ve výkonných osobácích...
2) demagogie hodná TV NOVA
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam
Lachende Bestien píše:Velmi zajímavé a poučné vlákno, které názorně ukazuje, že problémy vznikají především v hlavách řidičů a ani digitální dopravní tabule nebo tajný měřící vůz s tmavými skly co 10 metrů to nevyřeší (pouze naplní kapsy spřízněným firmám a státním zaměstnancům).
K poslednímu postu:
Nehodlám nikoho obhajovat, ale domníváte se, že má řidič v dopravní firmě na výběr z několika aut, nebo že zodpovídá za technický stav vozidel?
Jistě ho šéf firmy poslouchá na slovo a při zmínce o vůli v řízení okamžitě odstavuje auto a odesílá do servisu na GO/ kompletní výměnu řízení.
Řidič rovněž usedá za volant s pocitem, jak to pěkně ostatním účastníkům ukáže se svým nepřesným řízením a už se těší na to, jak při snaze udržet náklaďák v 1 pruhu bude omezovat nejrůznější závodníky ve výkonných osobácích.
*zvoní budík*
Na závěr si dovolím citaci J. A. Komenského:
"Veškeré kvaltování toliko pro hovado dobré jest."
Přeju všem amatérským závodníkům hodně vyplaveného adrenalinu při akceleraci a průjezdu zatáčkami na hranici a co nejméně bouraček.
Obhajoba současné podoby reality se skutečně nepovedla.
Pouze jsi shrnul to, co všichni ví.
Chápu, že reaguješ na diskusi, která se odklonila kapku od téma,
Stále je diskuse jen o tom, že stojíš například na dálnici o dvou průběžných pruzích a před Tebou je 5km daleko zúžení,
ZIP neprobíhá, protože ho blokuje kamion před tebou, další kamiony se před tebou zašprajcují o zrcátka s dalšími osobáky až na svodidla a nikdo nepopojede, protože by způsobil nehodu, nebo protože už nehoda vznikla.
Potom stojí a čekají na dopraváky a zase blokují stovky a tisíce lidí, ZBYTEČNĚ. Ani neví, jak se mají při nehodě na dálnici chovat!!! Označit a zdokumentovat nehodu a uvolnit alespoň jeden pruh. Oni jsou schopni tam 3h nechat zašpérovanou dálnici a hádat se.
A za tebou je 10,20,30km dlouhá kolona
Jestli někdo touží jezdit, nechť dodržuje jak předpisy tak i ten samotný ZIP a neomezuje a neohrožuje ostatní.
Tak proč tedy blokovat kolony? Aby eskalovalo napětí a vznikalo neštěstí?
Nedostal jsem nikdy odpověď, jen výmluvu, protože ON projede rychleji.
To, že stovky a tisíce jiných omezil a ohrozil je mu jedno.
To, že vzadu vzniká obecné ohrožení, nehody, i smrtelné obhájíš Tím, co jsi uvedl?
Necítíš se maličko jako ubožák?
Vždy mě dojímá, jak potom zabití z nedbalosti viník zdůvodňuje tím, že to nechtěl, že to nepředpokládal.
Docházíme k tomu, že to třeba není nějaký výtržník ale absolutní tupec, který netuší co dělá a co hrozí.
Není to smutné?
A za jakou cenu? Zablokování ZIPU má takový výsledek, že pokud se nestane kolize či nehoda, tak blokující získá sekundy nebo minuty.
Gratuluji. Tak riskovat nemůže nikdo normální, skutečně ne, nezlob se na mě.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)