Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kamiony
Re: Kolony na dálnicích díky ZÁMĚRNÉMU blokování pruhů kamio
Tady je "praskaci" web CS. Nicmene ten dotycny v hospode co mi to rikal tvrdil, ze volal normalne PCR...https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kon ... dpisu.aspx
Sam jsem to nezkousel, znam to pouze z doslechu, ale umim si predstavit ze to funguje dobre pri soucasne migracni situaci
Sam jsem to nezkousel, znam to pouze z doslechu, ale umim si predstavit ze to funguje dobre pri soucasne migracni situaci
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolony na dálnicích díky ZÁMĚRNÉMU blokování pruhů kamio
Davcza: no, najdou se i kolegové, kterým to absolutně problém nedělá...a pak tací, jako ty. Hlavně si vymyslet nějaký "chytrý" argument.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Kolony na dálnicích díky ZÁMĚRNÉMU blokování pruhů kamio
Ano, najdou se i tací, kteří si jedou svoje a jestli se vedle vejde osobák je jim jedno. Taky řešení.
Že se levá zábrana dost vlní teda vidím i já. A musím dost přemýšlet kdy kamion předjíždět a kdy raději ne, mám malinko širší auto.
Dle mého je v uzavírkách namalování dvou jízdních pruhů kontraproduktivní a přinejmenším odvážné. Dle mého pozorování si málokdo dovolí předjíždět, takže na zkapacitnění komunikace to vliv nemá. Kdyby tam nechali jediný široký pruh a dali tam stovku, bylo by líp. Jezdilo by se stejně většinou 90km/h podle kamionů, ale stejně by to asi bylo efektivnější a bezpečnější.
Že se levá zábrana dost vlní teda vidím i já. A musím dost přemýšlet kdy kamion předjíždět a kdy raději ne, mám malinko širší auto.
Dle mého je v uzavírkách namalování dvou jízdních pruhů kontraproduktivní a přinejmenším odvážné. Dle mého pozorování si málokdo dovolí předjíždět, takže na zkapacitnění komunikace to vliv nemá. Kdyby tam nechali jediný široký pruh a dali tam stovku, bylo by líp. Jezdilo by se stejně většinou 90km/h podle kamionů, ale stejně by to asi bylo efektivnější a bezpečnější.
Re: Kolony na dálnicích díky ZÁMĚRNÉMU blokování pruhů kamio
Ona je tam na některých opravách ta stvoka i se dvěma pruhy (většinou pokud je stavba na druhé straně za svodidly), ale stejně se tam většinou jede těch 80 a míň, díky expertům se "širšími auty" (dodávky...), kteří musí vyčkávat a přemýšlet, něž předjedou...
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: Kolony na dálnicích díky ZÁMĚRNÉMU blokování pruhů kamio
Řidič Bob: To neměl být chytrý argument, to mělo být nastínění důvodů nezasvěceným, proč jsem se rozhodl občas dělat to co dělám - jestli ty důvody považuješ za opodstatněné je mi srdečně jedno. A trochu si rýpnu - kdyby tě nějaký kamion v takovéto situaci škrábl, hodně štěstí s dokazováním, že z pruhu vybočil on, a ne ty.
Že s tím někteří kolegové prý nemají problém je dost možné, třeba jezdí něčím lepším než Ivecem s půl milionem km na krku, kde je lepší řízení, třeba jsou zkušenější a šikovnější - já když vyhodnotím že je něco velký problém, radši se přizpůsobím. Ale nečekám že bys to pochopil, je to sice klišé, ale tohle je opravdu nepřenosná zkušenost, musel by sis holt zkusit s tím jezdit.
Že s tím někteří kolegové prý nemají problém je dost možné, třeba jezdí něčím lepším než Ivecem s půl milionem km na krku, kde je lepší řízení, třeba jsou zkušenější a šikovnější - já když vyhodnotím že je něco velký problém, radši se přizpůsobím. Ale nečekám že bys to pochopil, je to sice klišé, ale tohle je opravdu nepřenosná zkušenost, musel by sis holt zkusit s tím jezdit.
Re: Kolony na dálnicích díky ZÁMĚRNÉMU blokování pruhů kamio
Davcza:
Upozorňuji poněkolikáté pro Ty, co neumí číst, že neřešíme ty úseky, kde se jinak nedá jezdit, tedy označené jako střídavá jízda.
Diskuse je o ZBYTEČNÉM ZÁMĚRNÉM BLOKOVÁNÍ pruhu!!!
Nejsi jediný, kdo řídí kamion.
Jsou to jen výmluvy.
Jak čtete noviny, najednou je řízení bez vůle?
FH je bez vůle v řízení i po milionu km.
Pokud máš problém s talijánským vrakem, není to důvod pro omezování stovek a tisíců řidičů.
Odstav tu plečku do servisu a nevykládej pohádky, nejprve to blokuješ jízdou s návěsem uprostřed protože se tam nevlezeš a nakonec stojíte dva návěsy vedle sebe, aby neprojeli ani motorky a popřeš to, co jsi tvrdil. Najednou se tam vleze nejen osobák, ale i návěs.
Primárně se tu diskutuje blokování v kolonách, pokud se jedná o rozbitý úsek a navíc nemá smysl předjíždění, když jsou všechny pruhy plné, jeď si klidně v levém, to nikdo neřeší, je to zcela jedno.
Řešíme tu ty situace, kdy nic nehrozí při předjíždění jedoucí kolony a
kdy by mohla být kolona pohyblivá ale stojí BEZDŮVODNĚ
Upozorňuji poněkolikáté pro Ty, co neumí číst, že neřešíme ty úseky, kde se jinak nedá jezdit, tedy označené jako střídavá jízda.
Diskuse je o ZBYTEČNÉM ZÁMĚRNÉM BLOKOVÁNÍ pruhu!!!
Nejsi jediný, kdo řídí kamion.
Jsou to jen výmluvy.
Jak čtete noviny, najednou je řízení bez vůle?
FH je bez vůle v řízení i po milionu km.
Pokud máš problém s talijánským vrakem, není to důvod pro omezování stovek a tisíců řidičů.
Odstav tu plečku do servisu a nevykládej pohádky, nejprve to blokuješ jízdou s návěsem uprostřed protože se tam nevlezeš a nakonec stojíte dva návěsy vedle sebe, aby neprojeli ani motorky a popřeš to, co jsi tvrdil. Najednou se tam vleze nejen osobák, ale i návěs.
Primárně se tu diskutuje blokování v kolonách, pokud se jedná o rozbitý úsek a navíc nemá smysl předjíždění, když jsou všechny pruhy plné, jeď si klidně v levém, to nikdo neřeší, je to zcela jedno.
Řešíme tu ty situace, kdy nic nehrozí při předjíždění jedoucí kolony a
kdy by mohla být kolona pohyblivá ale stojí BEZDŮVODNĚ
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Kolony na dálnicích díky ZÁMĚRNÉMU blokování pruhů kamio
Davcza: Vymlácené řízení se spravuje v servise, ty to zaměstnavateli nehlásíš?
Na Magnumu (najeto cca 650tkm) jsem měl kdysi taky volnější řízení, než se to spravilo. Ale do pruhu v zúžení jsem se vždycky vlezl a v určitých místech se dalo udělat místo i s nadměrem na šířku.
Když jel za mnou váhavý střelec, stačilo bliknout směrovkou, ať se nebojí.
Nemám moc pochopení pro jízdu středem, když za mnou chcou evidentně předjet a zas tak hrozný asfalt v těch zúženích není, kdysi to bylo daleko horší.
Osobně nesnáším, když to se mnou myslí kamioňák dobře...
Na Magnumu (najeto cca 650tkm) jsem měl kdysi taky volnější řízení, než se to spravilo. Ale do pruhu v zúžení jsem se vždycky vlezl a v určitých místech se dalo udělat místo i s nadměrem na šířku.
Když jel za mnou váhavý střelec, stačilo bliknout směrovkou, ať se nebojí.
Nemám moc pochopení pro jízdu středem, když za mnou chcou evidentně předjet a zas tak hrozný asfalt v těch zúženích není, kdysi to bylo daleko horší.
Osobně nesnáším, když to se mnou myslí kamioňák dobře...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolony na dálnicích díky ZÁMĚRNÉMU blokování pruhů kamio
Davcza: ano, nejlepší argument vždy je: zkus si tím jezdit.
a) nejsi asi jediný na světě, kdo má C+E
b) nevím, proč bych to dělal - mám svou práci
c) jsem si jistý, že tvou práci bych mohl dělat levou zadní, ale nejsem si jist, zda ty by jsi zvládnul tu mou, aneb neřídíš kosmickou loď.
Vůle řízení je závada, kterou je potřeba opravit a ne se na ní vymlouvat. Já bych s takovým autem nejezdil...
M.Z: přesně tak. Mám už dost odcouváno na to, abych uměl posoudit, jestli se tam vejdu, jak ten úsek vypadá a zda ten kamion fakt musí prostředkem. Obecně, když to se mnou někdo myslí dobře, kouká z toho průser
a) nejsi asi jediný na světě, kdo má C+E
b) nevím, proč bych to dělal - mám svou práci
c) jsem si jistý, že tvou práci bych mohl dělat levou zadní, ale nejsem si jist, zda ty by jsi zvládnul tu mou, aneb neřídíš kosmickou loď.
Vůle řízení je závada, kterou je potřeba opravit a ne se na ní vymlouvat. Já bych s takovým autem nejezdil...
M.Z: přesně tak. Mám už dost odcouváno na to, abych uměl posoudit, jestli se tam vejdu, jak ten úsek vypadá a zda ten kamion fakt musí prostředkem. Obecně, když to se mnou někdo myslí dobře, kouká z toho průser
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam
...důkaz, že když se sejde pár chytrých hlav (a nemusí to být ani v socialistickém Polsku ), tak to jde - stačí jenom vědět, že budu používat pravidlo ZIPu:
...a ukázka, jako to opravdu vypadat nemá:
...a ukázka, jako to opravdu vypadat nemá:
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Kolony na dálnicích díky ZÁMĚRNÉMU blokování pruhů kamio
Takže si to shrneme:Davcza píše:Řidič Bob: To neměl být chytrý argument, to mělo být nastínění důvodů nezasvěceným, proč jsem se rozhodl občas dělat to co dělám - jestli ty důvody považuješ za opodstatněné je mi srdečně jedno. A trochu si rýpnu - kdyby tě nějaký kamion v takovéto situaci škrábl, hodně štěstí s dokazováním, že z pruhu vybočil on, a ne ty.
Že s tím někteří kolegové prý nemají problém je dost možné, třeba jezdí něčím lepším než Ivecem s půl milionem km na krku, kde je lepší řízení, třeba jsou zkušenější a šikovnější - já když vyhodnotím že je něco velký problém, radši se přizpůsobím. Ale nečekám že bys to pochopil, je to sice klišé, ale tohle je opravdu nepřenosná zkušenost, musel by sis holt zkusit s tím jezdit.
1) otevřeně tady přiznáváš, že máš rozbité řízení (kdo ví, co dalšího...)
2) že si nejseš za volantem jistý, protože máš z každé strany pouhopouhých 30 cm
3) je ti úplně fuk, že omezuješ ostatní řidiče
Nepřemýšlel jsi nad tím, že bys šel raději někam k pásu nebo za kasu, kde bys ohrožoval méně lidí, ty delikvente?