Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Právě kvůli tomu, že za novýma RM stojí Spaceman (a jeho tým), který dělal Patrioty, mám důvěru, že to bude jak má být.
vzhledem k tomu, že jsem Canyona zlomil, mám k němu lehce negativní pohled. Kola jsou to pěkný a funkční, ale už jich je fakt moc. Příliš. Nepřijdou mi ani nějak extra zvlášť výhodné. Loni je cenou pobil Reign, který se prodával za bezkonkurenční prachy a letos ten Jeffsy, Meta stojí podobně a imho hudby předvedou i víc. V nabídkách se dá najít i výprodej Jekylla za podobný prachy. Navíc výbava je jedna věc, ale rám se prostě musí umět. Hlavně matroš. Nikdy bych tomu nevěřil, ale co jsem byl registrovaným hráčem SQ, hrál jsem se 4 značkama raket. Všechno karbon a půl rakety nápisů. Zatímco s Wilson hraju 2. rokem i bez ochrany rámu (poslední rok) a teprve začínám tušit možnou prasklinu, Dunlop mi praskaly co 3 měsíce. Navíc po odstranění laku se karbon Wilsonu brousí, ale drží pevně spolu, u Dunlopu se začal třepit a byly vidět postupné praskliny ve vláknech a uvolnění segmentů vláken. Při stejné váze rakety. Někdo prostě materiály umí a někdo ne. Canyon zrovna materiálová špička IMHO není.
vzhledem k tomu, že jsem Canyona zlomil, mám k němu lehce negativní pohled. Kola jsou to pěkný a funkční, ale už jich je fakt moc. Příliš. Nepřijdou mi ani nějak extra zvlášť výhodné. Loni je cenou pobil Reign, který se prodával za bezkonkurenční prachy a letos ten Jeffsy, Meta stojí podobně a imho hudby předvedou i víc. V nabídkách se dá najít i výprodej Jekylla za podobný prachy. Navíc výbava je jedna věc, ale rám se prostě musí umět. Hlavně matroš. Nikdy bych tomu nevěřil, ale co jsem byl registrovaným hráčem SQ, hrál jsem se 4 značkama raket. Všechno karbon a půl rakety nápisů. Zatímco s Wilson hraju 2. rokem i bez ochrany rámu (poslední rok) a teprve začínám tušit možnou prasklinu, Dunlop mi praskaly co 3 měsíce. Navíc po odstranění laku se karbon Wilsonu brousí, ale drží pevně spolu, u Dunlopu se začal třepit a byly vidět postupné praskliny ve vláknech a uvolnění segmentů vláken. Při stejné váze rakety. Někdo prostě materiály umí a někdo ne. Canyon zrovna materiálová špička IMHO není.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Jinak se mi hrozně moc na papíře a popisem líbí Ghost Riot. Vzadu jen 130mm, ale dle testů "bezedných", 150 vepředu při cca. 12,5kg Něco mezi trail a EN
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Tak uz mam cca pul roku Spesl Fuse 27,5+ a furt na tom nemuzu najit nic spatnyho...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Ja bych se karbonu nebal, kdyztak je zaruka. Urcite je ruzna kvalita zpracovani a materialu. Zezacatku s tim mel treba problem yt s caprou. Vsechny karbon ramy se delaji na taiwanu, ted jde o to koho si tam zvoli. Nejlepsi je prolezt internetovy fora, pokud to zacne praskat lide se o to velmi radi podeli ...
Tady se jim libil canyon, mne se taky zdal jako fajn kolo. Ale meli problem se shapeshifterem, lidi na nej cekali i pul roku ...
http://www.mountainbike-magazin.de/test ... 20.2.htm#1
Nevim jestli je spaceman zaruka kvality, je to myslim trialista. Trialovy kolo ma uplne jinou geo nez trail-en bike na jezdeni po horach.
Riota jezdil kamos na predminulym testfestu - 2015 a nic moc, takova xc koza. Naopak se mu libila kona process 153, ale to uz je docela tank - 16 kg. Ted koupil novyho radona slide 170.
Tady se jim libil canyon, mne se taky zdal jako fajn kolo. Ale meli problem se shapeshifterem, lidi na nej cekali i pul roku ...
http://www.mountainbike-magazin.de/test ... 20.2.htm#1
Nevim jestli je spaceman zaruka kvality, je to myslim trialista. Trialovy kolo ma uplne jinou geo nez trail-en bike na jezdeni po horach.
Riota jezdil kamos na predminulym testfestu - 2015 a nic moc, takova xc koza. Naopak se mu libila kona process 153, ale to uz je docela tank - 16 kg. Ted koupil novyho radona slide 170.
Re: Cyklistické vlákno
To je kontrola nad kolem
Nadhera, pekne je videt jak jezdi top svetova spicka.
Nadhera, pekne je videt jak jezdi top svetova spicka.
Re: Cyklistické vlákno
Ahoj, našla jsem toto téma, tak využívám.
Začala jsem od letoška hodně jezdit na kole, a tak mě postupem času zajímá kolem něj více a více věcí. A jednou z nich je třeba i to, co je kdy jak lepší pro řidiče v autech. Přece jenom, jedna věc je, co se jak zdá a líbí mně, ale co si tak asi myslí ti skrytí lidé tam za těmi skly
V prvé řadě by mě zajímalo, co je pro vás u cyklisty nejlepší co právě do jeho viditelnosti. Třeba u oblečení, tam jsem si to ozkoušela na kolemjedoucích cyklistech, že ti v tmavých barvách jsou dost špatně vidět, a tak dnes beru na kolo hlavně světlé barvy.
A zajímalo by mě, jak vidíte a jak na vás působí reflexní prvky a jak světla včetně těch blikajících. Jestli vás něco z toho třeba neoslňuje, a co je vám zkrátka příjemné a za co jste rádi a co vám vadí.
Začala jsem od letoška hodně jezdit na kole, a tak mě postupem času zajímá kolem něj více a více věcí. A jednou z nich je třeba i to, co je kdy jak lepší pro řidiče v autech. Přece jenom, jedna věc je, co se jak zdá a líbí mně, ale co si tak asi myslí ti skrytí lidé tam za těmi skly
V prvé řadě by mě zajímalo, co je pro vás u cyklisty nejlepší co právě do jeho viditelnosti. Třeba u oblečení, tam jsem si to ozkoušela na kolemjedoucích cyklistech, že ti v tmavých barvách jsou dost špatně vidět, a tak dnes beru na kolo hlavně světlé barvy.
A zajímalo by mě, jak vidíte a jak na vás působí reflexní prvky a jak světla včetně těch blikajících. Jestli vás něco z toho třeba neoslňuje, a co je vám zkrátka příjemné a za co jste rádi a co vám vadí.
Re: Cyklistické vlákno
Beru to z pohledu řidiče. Teď se stmívá a potkávám hodně cyklistů po městě, co nemají žádné světlo ani reflexní prvky. Jednoho jsem už letos srazil na přechodu (byl jen pro chodce a on se vyřítil zpoza živého plotku).
Takže já bych to udělal takhle.
-Dozadu červené světlo. Jeden cyklista to tady ve městě má pěkně vymyšlené. Pod sedlem má blikající (ale neoslňující světlo) a na rámu od sedla k zadnímu kolu má červené LED pásky, které stále svítí. Jde vidět pěkně už z dálky a není to nijak otravné.
- Na strany pouze oranžové odrazky
- Dopředu bílé světlo, ale pozor na výběr. Musíš najít nějaký kompromis v síle světla, aby jsi dobře viděla, ale aby to nebylo otravné pro ostatní účastníky provozu (nebo být ignorant). Mimo obce potkávám cyklisty, kteří oslňují víc jak auta.
Co se reflexních prvků týká, tak ty se vždy hodí . Doporučuji klidně i na přilbu. Jde to opravdu pěkně vidět, ale zatím jsem toto bohužel viděl jen na jednom motorkáři.
Poslední dobou taky potkávám cyklisty, co si dávají nějaké reflexní trubičky na špice, ale to se mi osobně moc nelíbí.
Takže já bych to udělal takhle.
-Dozadu červené světlo. Jeden cyklista to tady ve městě má pěkně vymyšlené. Pod sedlem má blikající (ale neoslňující světlo) a na rámu od sedla k zadnímu kolu má červené LED pásky, které stále svítí. Jde vidět pěkně už z dálky a není to nijak otravné.
- Na strany pouze oranžové odrazky
- Dopředu bílé světlo, ale pozor na výběr. Musíš najít nějaký kompromis v síle světla, aby jsi dobře viděla, ale aby to nebylo otravné pro ostatní účastníky provozu (nebo být ignorant). Mimo obce potkávám cyklisty, kteří oslňují víc jak auta.
Co se reflexních prvků týká, tak ty se vždy hodí . Doporučuji klidně i na přilbu. Jde to opravdu pěkně vidět, ale zatím jsem toto bohužel viděl jen na jednom motorkáři.
Poslední dobou taky potkávám cyklisty, co si dávají nějaké reflexní trubičky na špice, ale to se mi osobně moc nelíbí.
https://t.me/pump_upp
Re: Cyklistické vlákno
Nejlepší je kombinace světel a reflexní vesty a (nejen) v noci nejezdit na frekventovaných silnicích.
Re: Cyklistické vlákno
No tak ale právě proto se zajímám o to, co pasuje i řidičům, kteří jezdí zejména na silnicích. A ten provoz je dneska všude nějaký velký, no Právě se občas začnu pro sebe pohoršovat, když jezdí moc aut, ale pak se zprdnu, že taky mají právo tam být, že jo Holt se musíme nějak vlézt všichni, no..oxik píše:Nejlepší je kombinace světel a reflexní vesty a (nejen) v noci nejezdit na frekventovaných silnicích.
Ale je fakt, že si ty cesty podlé té frekvence často i volím. Ale tak, jak to jde, no. Pro mě ideál by byla silnice, kousek od ní cyklostezka a kousek od ní chodníček. Kdoví, třeba jednou..
Re: Cyklistické vlákno
poslednich par tejdnu jezdim na kole po berline, a nestacim se divit, jak to tady funguje. Kam se hrabe nejaka francouzska jungle
Cervena je zelena, chodci uhnou, auta zastavi, veci jako ze se jezdi vpravo se tu vubec neberou. V noci klidne i bez jedinyho svetla nebo odrazky. Cyklisti tu jezdi jako polobozi, na fyziku tu moc nehledi. Celkem by me zajimalo kolik tu rocne padne cyklistu za vlast
Jinak k tematu, ja vozim vpredu a vzadu jenom ty male blikacky, co se omotaji kolem trubky. Stoji to par kacek a da se to lehko sundat (ve meste zasadni). Jednu vetsi blikacku vzadu za paskem, a reflexni pasky na nohach z boku ty klasicky oranzovy odrazky, to se ve meste muze asi taky hodit..
Cervena je zelena, chodci uhnou, auta zastavi, veci jako ze se jezdi vpravo se tu vubec neberou. V noci klidne i bez jedinyho svetla nebo odrazky. Cyklisti tu jezdi jako polobozi, na fyziku tu moc nehledi. Celkem by me zajimalo kolik tu rocne padne cyklistu za vlast
Jinak k tematu, ja vozim vpredu a vzadu jenom ty male blikacky, co se omotaji kolem trubky. Stoji to par kacek a da se to lehko sundat (ve meste zasadni). Jednu vetsi blikacku vzadu za paskem, a reflexni pasky na nohach z boku ty klasicky oranzovy odrazky, to se ve meste muze asi taky hodit..