Cabriolet do 1 100 000.

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
all_in
Adept autoškoly
Příspěvky: 10
Registrován: sob 04 črc 17:21

Re: Cabriolet do 1 100 000.

Příspěvek od all_in »

A myslite http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list je to dobry volba? Jak napsal retron tak tolik vyberu nemam :(. Me to akorat vadi ze to neni premium selection nebo od dealer. Bojim se ho koupit :(
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Cabriolet do 1 100 000.

Příspěvek od retron »

tak to prověř u dealera, kde to bylo servisovaný. já bych radši koupil nový očes s Béčkovou specifikací motoru, než tohle. navíc ta barevná kombinace je dost šílená, což sou 4ky v cabriu všechny, ale to je subjektivní. navíc to tam hnije dost dlouho, dle sněhu na zpětné kameře
all_in
Adept autoškoly
Příspěvky: 10
Registrován: sob 04 črc 17:21

Re: Cabriolet do 1 100 000.

Příspěvek od all_in »

Jen ze novy to stoji dost :(
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27885
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Cabriolet do 1 100 000.

Příspěvek od řidičBOB »

Tak třeba něco ročního... ale prověřit to u dealera by neměl být problém. Nevšiml jsem si zemi původu u toho inzerátu Sauto, ale možná jsem se jenom špatně díval.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Cabriolet do 1 100 000.

Příspěvek od retron »

Je to český dle specifikace výbavy a palubní literatury v češtině. Problém je, že ještě nedávno nemělo BMW propojené servisní informace, tak jako to má třeba koncern a to ani v Německu, takže bylo nutné zjišťovat přímo u dealera kde se to servisovalo. Jak je to teď netuším.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27885
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Cabriolet do 1 100 000.

Příspěvek od řidičBOB »

Jestli to už v servisu vůbec bylo...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cabriolet do 1 100 000.

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše:dyž sem se byl projet s předváděcí 428i xD 8AT, tak sem ten motor jako úplnou tragedii nehodnotil:
pavproch píše:
Máš to už za sebou, jó, máš to už za sebou, přišlo to tak najednou... (courtesy Kabát)

Asitakle:
MOTOR
- nesouhlasím, že 2,0TSI by VW je lepší, není ani omylem (srovnávám s naším 132kw v leguánovi), 28i je kulturnější, má výrazně menší turbodíru, obecně hezčí zvuk a přímočarejší chování
- 180 foukaných kW jede pěkně, síly to má dost, asi bych měl hoodně moc práce to s 330i uštvat, ale zřejmě bych to šlo
- na volnoběh je zahřátý motor hodne pěkně utlumený, řekl bych že je slyšet míň než než moje 30i N53
- v nízkých iotáčkách (do 2000 tis) pod zátěží na můj vkus trochu moc duní (podobně jako zahřáté 30d)
- střední otáčky - zvuk neni počuť
- zvuk nad 4000 až do omezovače (7000tis) je krapet cirkulárkovitý (R6 to halt není) ale není nepříjemný, rozhodně hezčí než 2,0TS

PODVOZEK
- adaptivní podvozek na zimních 17" RFT funguje velmi, velmi dobře - v comfort je to pohodnější než můj 3er, ve sport to je srovnatelné s Z4 ve sportovním modu
- na nějaké ostřejší ježdění sem si ale netrouf, po ráno bylo přimrzlo + moje nekompatibilita s automatem, takže nevím, co to bude dělat ve vlásenkách jetých na nraně adheze

8st AUTOMAT
- (negativní) očekávání byla naplněna, ale jinak
- nahoru při zrychlování v přímce to jak v D, tak S(manuální pádla) řadí jak já v pohorkách - s cukaturou
- naopak podřazování s mezplynama pod brzdam tomu jde mnohem líp, mně se to vždycky teda takle pěkně nepodaří
- i během těch páru kilometrů sem to ale v D dokázal přivézt několikrát do úzkých - nevědělo to, co zařadit...
- v S a mauálním řazením pádlama¨to řadí kuwa rychle, ale rozhodně ne čistě

ŘÍZENÍ
- neshledal jsme žádného rozdílu z pocitu z řízení proti mojemu 3er (taky xD, mám ale jetě poctivé servo, co je v f30 nevím)

INTERIER
- moc pěkně provedený, avšak .... (kokpit e36 a e46 je pro mne modlou, e90 snesitelný, f30 moc avantgarda
- head-up displej je príma fičura (teda promítalo mi to jen aktuální rychlost, ale mimo střed zorného pole, což ňa sralo...)

CELKOVĚ
- 428i ve sport paketu je velmi pěkné auto
- kultivovanost R6 zmizela
- automat prostě neeeeeeee
- na kvalitní i zrychlený přesun z a do B s minimem emocí OK, ale pro zážitky by to fakt chtělo kombinaci 35i + 6MT (ještě furt je v nabídce)


PS (závěrečné hodnocení s odstupem času): 4 válec do 3er/4er bawora ani omylem!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Cabriolet do 1 100 000.

Příspěvek od honziss »

Uz jsem tu s 428i GC (2014) zkusenosti nekam psal, kdyz to srovnam s 2.0TSI 206kw:

28i:

- v nejnizsich otackach (a hlavne za studena) je hlucnejsi
- nahore nicmoc ani zvuk ani spicka vykonu
- pri vyssi zatezi zere fest

+ vyrovnany prubeh vykonu v celem rozsahu otacek + mensi turbo dira nez tsi
+ s 8ZF pri klidne jizde nizke otacky a spotreba

Do 4erc mi ten motor asi docela sedi, s 8ZF, za predpokladu ze bych od toho necekal zadny sportovani, byt a chtel jen v klidu a tichosti plout krajinou. Vykonove to bude na 4er v cabriu asi tak tak diky vysoke hmotnosti. Kazdopadne do tohodle auta to bude daleko lepsi alternativa nez 20d.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27885
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Cabriolet do 1 100 000.

Příspěvek od řidičBOB »

No, si pamatuji test PJ a moc tu 28i věru nechválil :-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: Cabriolet do 1 100 000.

Příspěvek od doriftonigga »

Máš 340i a chceš do 428xi, jo? Jsem nevěděl, že je venku až takový vedro. :)

Ještě chvíli šetři a vezmi R6 z Říše.

P. S.: Co Z4?
Odpovědět