Cabriolet do 1 100 000.

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Cabriolet do 1 100 000.

Příspěvek od ctrl_j »

A ze sou tu lidi co to maji i jako 520d :)
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Cabriolet do 1 100 000.

Příspěvek od retron »

cesťák/služebák 520d pochopim spíš než 420xd s M paketem a na 19kách :)
all_in
Adept autoškoly
Příspěvky: 10
Registrován: sob 04 črc 17:21

Re: Cabriolet do 1 100 000.

Příspěvek od all_in »

Neorumim moc o aut, takze ten 428i neni dobry j? :(
Lukasp
Autoškolák
Příspěvky: 54
Registrován: ned 28 úno 22:09

Re: Cabriolet do 1 100 000.

Příspěvek od Lukasp »

řidičBOB píše:28i je motor, který je BMW nedůstojný. Když to srovnám s koncernovým 2.0TSI, tak by se páni ynženířy z BMW měli jít něco přiučit.
Přesně tak! Z vlastní zkušenosti 28i ne!
Lukasp
Autoškolák
Příspěvky: 54
Registrován: ned 28 úno 22:09

Re: Cabriolet do 1 100 000.

Příspěvek od Lukasp »

all_in píše:Neorumim moc o aut, takze ten 428i neni dobry j? :(
Mustang V8 nebo pokud bmw tak raději 235i s R6 než 428i.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27885
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Cabriolet do 1 100 000.

Příspěvek od řidičBOB »

retron: jel jsem v několika verzích, dokonce i ve 428ix. Podle mne to má 250k leda na papíře. Je to letargické, ve vysokých otáčkách to zvukem připomíná babiččin šicí stroj. Za mne je to tragická náhrada za R6 28i. Nenašel jsem tam jedinou věc, proč bych si měl vybrat zrovna tenhle benzínový motor.
A to se nebavíme o jeho servisních (ne)kvalitách.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
all_in
Adept autoškoly
Příspěvky: 10
Registrován: sob 04 črc 17:21

Re: Cabriolet do 1 100 000.

Příspěvek od all_in »

Diky vsem za nazory, mustang vubec nechci. Od 18 jenom bmw :D. jinak 235i ne, je to maly a chci pevnou strechu. Mam 340i a prave si myslim 428i to bude dobry vykon, lepsi nez 420d. :)

p/s : jeste tady nabizi 430i a uplne novy :) http://www.bmw-synotauto.cz/karta-vozu-novy.html?id=296
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27885
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Cabriolet do 1 100 000.

Příspěvek od řidičBOB »

Tak to si myslíš špatně.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Lukasp
Autoškolák
Příspěvky: 54
Registrován: ned 28 úno 22:09

Re: Cabriolet do 1 100 000.

Příspěvek od Lukasp »

all_in píše:Diky vsem za nazory, mustang vubec nechci. Od 18 jenom bmw :D. jinak 235i ne, je to maly a chci pevnou strechu. Mam 340i a prave si myslim 428i to bude dobry vykon, lepsi nez 420d. :)

p/s : jeste tady nabizi 430i a uplne novy :) http://www.bmw-synotauto.cz/karta-vozu-novy.html?id=296
430i je to stejný jako 428i.
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Cabriolet do 1 100 000.

Příspěvek od retron »

s 428ixA sem tam jezdím a absence výkonu je to poslední, co by mi na tom vadilo, to spíš ten automat a xDrive. Jestli to ovšem stačí na otevřenou verzi, která je znatelně těžší je otázka. S tim zvukem souhlas, ale to asi platí pro všechny moderní turbomotory vč. M3/4. Náhrada je to spíš za 325i a to musím říct, že 28i jede daleko líp, ovšem charakter motoru i celého auta je v přímém srovnání lepší v předchůdci. Ovšem pořád lepší než 20d. Problém je, že na výběr moc není, až 35i (40i)
Odpovědět