Čo dalej po E46?

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
B-KILL
Spolujezdec
Příspěvky: 3
Registrován: pát 14 úno 14:58

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od B-KILL »

No ja osobne ak by som nemohol mat aspom 2 auta... (Som psychos tak mam 3... :D a zanedlho asi 4 ;P) tak by som siel urcite do Miaty NC a to kludne aj do 1.8 pouzitelnost bude super jazdil som asi 3 dni na seriovej (a kludne by som ju kupil ak by som nemal tak moc poupravvanu e30 ktora sa hybe vahovo okolo 1 tony naturov sa sprava sa dost podone...) a pezinsku babu zvaladala bez najmensich prooblemov a zabava bude vazne velka za volantom NC (mala samosvor) a zaroven sa domnievam ze to auto je novsie a nebude potrebovat Tolko oprav a hlavne vyvarania... neskor som ju mal pozicanu od kamosa 2 dni ale to uz mala kompresor z mini s r53 eaton-om m45 sprevodovanim na to by produkoval trosu viac tlaku a aby stale nebolo potrebne programovatelnu ecu a nebolo o com(software upraveni bol)...(charakteristika ako vysoko otackova atmosfera, jasne nieje to uplne atmosfera /Honda alebo M/ale ma k tomu najblizsie a stale je ten vykon hore ak dany kompresor nema napr. magneticku spojku aby sa v niektorych otackach pripajal alebo odpajal... ako dayli je jedno z mojich aut mini r53 S JCW a je to uplne najblizsie k atmosfere s preplnanim ako sa len da) nc vazne mala raketa... SVOR, ja osobne neviem co tu chapci riesime... ako ano, aj ja som niekedy jazdil na pankaca celorocne zo zvarenym diffom ale to uz je davno prec... Ak chces co najzabavnejsiu chcarakteristiku z 1.8 (ci uz z preplnanim alebo bez alebo z akymikolvek upravami) tak urcite lamelovy svor a aby si ho vedel v pohode pretlacit a sparval sa stale rovnako a svormost od 30-40% ako niekedy sa ti bude trochu horsie parkovat ale uzcite to nebude tragedia ako zo zavarenym diffom, tu mas odkaz a sup studuj alebo kontaktuj pana... http://www.wrcecko.sk/ mam super skusenosti a aj zopar znamich... a k tej 1.8 rozhdne nebues brda v bratislave... tu sa aj tak neda moc rychlo, a zaroven je to dost vyvazene a mne sa na tom motore pacila ista forma naliehavosti a nedostatku vykonu... ja bysom mal len jediny problem a to ten ze nemam rad auta bez strechy ale to je asi tak vsetko co tomu mozem vytknut... mozno by sa hodili lepive pneu dopredu a zopar ekologickych do zadu aby si za zacal usmievat :) (ak sa chces usmievat stale tak ten svor za cca 600€ nieje vela podla mna) a tu mas zopar videi z NC 1.8 z kompresorom... (rozklikni potom profil chalana) ( skusim o kamos vyzistit ci ma niekde vydea z jeho NC) https://www.youtube.com/watch?v=dladFzjkkXU A nezabudaj ze vzdy si to vies spravit aj sam, a bude to relativne lacne alebo to vies dat niekomu, pripadne kupit hotovy kit ako napriklad vo videu...

PS sorry za moje pravopisne chybi ja som nikdy nebol dobry v slovencine :D a zaroven za dlhy prispevok ;)
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od Snowman000 »

Diky za podnetny prispevok...a vobec nevadi ze je dlhy ;)

Zobrat NC 1.8 a casom ked tych koni bude pocitovo fakt uz malo (a kedy budu zase nejake chechtaky), prihodit kompresor a svor(s kratsim final prevodom)...to nie je az tak blby napad :ymblushing:
Jediny problem je ze ked sa do toho clovek zamota, tak uz sa do toho zacne sypat az moc...

Kazdopadne tento tyzden by som sa mal ist pozriet na jednu velmi nadejnu NBFL 1.8 Sportive s latkovymi sedackami a aj s HT, ktora sa do rozpoctu v pohode zmesti a ma mat iba minimum hrdze, no bude potrebovat aj tak trochu lasky :)
Ak ani ta ale z nejakeho dovodu nevyjde tak urcite moznost NC + kompresor preskumam hlbsie :-B

Len uz sa to cele zacina nebezpecne blizit prvym Z4...ano charakterovo ine auto, ale ta R6 :x
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od Vrooom »

Kolik stoji 1.8 200k? 100+ k kompresor? To mi prijde teda dost penez. Ja teda nejsem fanda takto slozitych uprav motoru. Kdyz mi nestaci vykon tak koupim jiny auto ...

Treba tuto 130i
http://www.sportovnivozy.cz/77092-bmw-1-130i-domazlice

Same pekne upravy, dokonce i samosvor.

A nebo pokud ma vazne najeto 98k tak to neni spatny za budouci klasiku.
http://auto.bazos.cz/inzerat/61911440/BMW-z3-Coupe.php
eMJe
Pan Řidič
Příspěvky: 316
Registrován: ned 13 lis 10:30

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od eMJe »

+1, taky rozdiel vykonu vacsinou odhali slabiny auta (brzdy, podvozok, pneu...), nepochybne znizi spolahlivost, zahuci tam relativne dost penazi a nikto ti to nikdy uz nevrati (pri pripadnom dalsom predaji) a pri takychto kultovych autach to bude mat efekt mozno opacny - original bude ceneny viac. Cize ak chces vyssi vykon, kup si ho v serii.
Inak jedna podobne upravena 130i bude pravdepodobne buduci rok na predaj na SK :)
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
Příspěvky: 416
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od _sulcik_ »

Vrooom píše: A nebo pokud ma vazne najeto 98k tak to neni spatny za budouci klasiku.
http://auto.bazos.cz/inzerat/61911440/BMW-z3-Coupe.php
Jé bota :) tak to je porno :) a ty kola k tomu sednou jak prd*l na hrnec...
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od Vrooom »

Jo ta bota je fajn ... Na bazosu to asi jen nekdo zkousi?!
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 23519.html
Odpovědět