Ojete sportaky - zajimave nabidky

Prodáváte, nebo sháníte ojetý vůz, náhradní díly, nebo příslušenství? Nabídněte či poptejte jej u nás.
Odpovědět
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od jarka »

Vroom: ale jako jo, prakticky to skoro nevadí, ale já mám rád když se auto umí na poslední kvalt opřít do omezovače. Rychloběh v autě této kategorie podle mě nemá co pohledávat a s těma 160 koníkama je každý pokrácení převodovky dobrý :) . To poskládání převodovky je podle mýho jen úlitba dnešní době, pokud by si mohli konstruktéři vybrat tak by to tak prostě neudělali a odstupňování by bylo jako u 6st převodovky v NB. Za mě pokud bych investoval do ND, tak určitě bych našel další cash jak tohle změnit (ale jako uznávám, tohle je prostě moje úchylka :) ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
KDB
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: čtv 10 lis 15:52

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od KDB »

Naopak delší poslední kvalt nemusí vadit - při delších přesunech je fajn ulevit motoru.
Na druhou stranu, mě otáčkoměr ukazuje při dálničních přesunech 4500-5000ot, a ani mě, ani autu to nevadí a neškodí.
Osobně mě dokáže bavit obojí provedení 5 kvaltu - jak s krátkou , tak dlouhou pětkou.
Zatím jsem nepřišel chuť 6kvaltům - většinou je nesmyslně krátká jednička, šestka není o moc delší, než pětka u 5q a většinou ne moc přátelské řazení zpátečky...
MG - radost až na kost.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od pavproch »

jj, souhlas, eko 6kvalty sou (u auta pro radost!!) neskutečně dlouze poskládané, až po zkrácení stálého převodu (o 17 %) to začalo být u m4Zlika zajímavé a přijatelné ..... :x
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od jarka »

KDB: ona ta jednička je prakticky u všech převodovek dost k ničemu, reálně se stejně na nic než rozjíždění nepoužívá. A u 5kvaltu ti pak zbývají už jen 4 použitelný kvalty, který ale podle mýho nedovolují optimálně využít potenciálu malých atmosfér. Aspoň když porovnám převodovky miatky a ignáce, tak i přesto že je ta v ignácovi poskládána do stejný Vmax, tak tam prostě jeden kvalt chybí a 3, 4, 5 jsou díky tomu zbytečně dlouhý. Já tomu naopak na chuť přišel velmi rychle :) .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od pavproch »

jarka píše:KDB: ona ta jednička je prakticky u všech převodovek dost k ničemu, reálně se stejně na nic než rozjíždění nepoužívá
@jarka: nemáš až tak pravdu, docela často (mno, občas) tam řadím i za jízdy za jedna (typicky do nějakého úzkého průjezdu tunelem za oprvadu prudkou zatáčkou a pod.)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od Vrooom »

.
Naposledy upravil(a) Vrooom dne ned 12 čer 11:19, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od Vrooom »

jarka píše:Vroom: ale jako jo, prakticky to skoro nevadí, ale já mám rád když se auto umí na poslední kvalt opřít do omezovače. Rychloběh v autě této kategorie podle mě nemá co pohledávat a s těma 160 koníkama je každý pokrácení převodovky dobrý :) . To poskládání převodovky je podle mýho jen úlitba dnešní době, pokud by si mohli konstruktéři vybrat tak by to tak prostě neudělali a odstupňování by bylo jako u 6st převodovky v NB. Za mě pokud bych investoval do ND, tak určitě bych našel další cash jak tohle změnit (ale jako uznávám, tohle je prostě moje úchylka :) ).
Tak toci to pri 130 - 3200 otacek, aspon to nebude zrat pri ceste na dalnici. :-) GT86 3500 otacek. Treba NA ma ten 5-kvalt dost dlouhy, zlata ND.
pavproch píše:jj, souhlas, eko 6kvalty sou (u auta pro radost!!) neskutečně dlouze poskládané, až po zkrácení stálého převodu (o 17 %) to začalo být u m4Zlika zajímavé a přijatelné ..... :x
Kolik ti to toci pro 130 na 6?
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od pavproch »

už sem m4Zlikem nejel asi měsíc či šest neděl ale myslím, že něco přes 4000

myslím, že už to nebudu moc dlúho odkládat a pudu ho projet....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od Vrooom »

Jeste k mx5, tohle je pekne, jak vzhledove tak i ti konici navic. Priplacnoti k zemi o 30mm dost pomohlo.
http://www.bbrgti.com/product/bbr-mx-5-nd-super-190/

nebo pro NC
http://www.bbrgti.com/product/bbr-mx-5-nc-super-200/ To uz muze jet solidne.
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od 911T »

pavproch píše:už sem m4Zlikem nejel asi měsíc či šest neděl ale myslím, že něco přes 4000

myslím, že už to nebudu moc dlúho odkládat a pudu ho projet....
Maximalku mas teraz kolko? 220? :D
Odpovědět