Octavia III
Re: Octavia III
Na jaké zkušebně?
V motorovém centru, v emisním centru, nebo někde u dealera?
V motorovém centru, v emisním centru, nebo někde u dealera?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Nevím, odkud byli... Bylo to uvnitř závodu a zastavili se na pokec za člověkem, se kterým jsem měl schůzku... Ale jelo to pekelně...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
Zajímavé, díky.
Budu se muset poptat, co to tam chlapci po večerech kouzlí, protože kdykoli jdu okolo já, tak tam trápí jen nějaké dýchavičné tříválce MPI
Budu se muset poptat, co to tam chlapci po večerech kouzlí, protože kdykoli jdu okolo já, tak tam trápí jen nějaké dýchavičné tříválce MPI
Re: Octavia III
update na uákladě tohodle článkupavproch píše:1.8TSI v Oct II. prvních 120tis km asitak litr mezi výměnama (15tis km), potom prudký zlom a litr na 2-3000km. Po generáce motoru a výměně turba už zase nežere skoro nic...
2.0TSI v Leguánu: půllitru až litr na 15tis
1.8TSI po "generálce" ve 120tis km (aktuáně cca 150tis km) nežere skoro nic (max litr na 15tis) - předepsaná viskozita (myslém, že kastról), leguán beze změn (5w-40, millers EE)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia III
Tak jistě, že motor vydrží dlouho i vytuněný na 180 procent původního výkonu v momentě, kdy jezdí 95 procent času na desetinu této cifry. Otázka je, jak dlouho vydrží v momentě, kdy to bude majitel drtit furt pryč.
Re: Octavia III
Oba dva jste to jinými slovy vystihli stejně. Ti co si myslí, že je to jen o čipování řídící jednotky jsou na velkém omyluctrl_j píše:Ve VW musi byt asi uplne padli na hlavu kdyz si dovoli pri snaze o maximalni miru unifikace dilu davat do „eRkoveho“ motoru zcela jinou hlavu valcu s nizsim kompresnim pomerem, jiny vstrikovace, ventily a spoustu dalsich „zbytecnosti“. Pritom to staci nacipovat!
EL_XEL píše:Tak jistě, že motor vydrží dlouho i vytuněný na 180 procent původního výkonu v momentě, kdy jezdí 95 procent času na desetinu této cifry. Otázka je, jak dlouho vydrží v momentě, kdy to bude majitel drtit furt pryč.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia III
Kupodivu (imho) velmi nezaujatý a pozitivně naladěný -pj- na themu tříhrnku 1.0TSI v Oct III ... bysem to nechtěl ani omylem, ale rád bych si s tím sjel, abych zjistil, zdali ta nezaujatost a pozitivnost je opravdová.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia III
Kolem 22.6.2016 by měli být předváděčky s 1.0 TSI 85 KW u prodejců.Výbavy Ambition,Style.Jak manuál,tak DSG.
Bez bodů
Re: Octavia III
chápu to dobře, že pokud si koupít auto, které má normovanou spotřebu 6,3l benzínu, tak někde v jeho ceně je schovaný "náklad" v podobě 54 000 , které automobilka zaplatí evropským ekobuznám?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Octavia III
Ještě mě napadla jedna věc - je "večejným" tajemstvím - i dyž se AZNP k temu nikdy ofiko nepřiznala - když se uváděla na trh Oct. 1.2TSI, tak ty "předváděčky" byly lehce "očipované" (prostě jely víc/líp než následující serie pro "plebs"....) to by mě zajímalo, esli ta 1.0TSI, kterou -pj- docela chválí (teda skoro chválí, no) není z podobného "poštelovaného" soudeku....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.