Ojete sportaky - zajimave nabidky
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
To ale nestoji na tom, zda je to dobre, spatne, nebo jak. Ostatne nepochybuji o tom, ze ten Fiat bude vykazovat lepsi hodnoty ve vsech moznych rezimech statickeho ci dynamickeho zrychleni. Jde jenom o ten pocit moct to furt ucelne tocit.KDB píše: A upřímně, u koho z Vás a jak často se otáčkoměr podívá za 5000 ot ?
A druhak, i motor s turbem se dá udělat dobře....líp, než lecjaká atmosféra - soudit budu, až se svezu.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
KDB píše: A upřímně, u koho z Vás a jak často se otáčkoměr podívá za 5000 ot ?
A druhak, i motor s turbem se dá udělat dobře....líp, než lecjaká atmosféra - soudit budu, až se svezu.
Tak 5000+ ot neni problem, ale ja bych videl nejvetsi vyhodu turba snadne navyseni vykonu a u novoty neni problem s zivotnosti takovehle vikendovky.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
s firemním (velmi) často a s m4Zlikem furtKDB píše: A upřímně, u koho z Vás a jak často se otáčkoměr podívá za 5000 ot ?.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Vzdycky jsem mel rad auta, co toci pres 8000. Kdybych nelizal omezovac, neporizoval bych si jeKDB píše: A upřímně, u koho z Vás a jak často se otáčkoměr podívá za 5000 ot ?
A druhak, i motor s turbem se dá udělat dobře....líp, než lecjaká atmosféra - soudit budu, až se svezu.
Ted mam motor s preplnovanim kompresorem, je to dobre spojeni obou svetu. Zustava zachovana nadherna linearni krivka vykonu se spickou nahore jako u atmosfery. Obcasny cruising se sundanou strechou a uz od nejnizsich otacek mam dost vykonu i kroutaku (na vahu auta) na to, abych nikoho nebrzdil a predbehl bez razeni snad vsechno, co potkam, kdyz je potreba. A pri vytoceni peklo, max. vykon na 8000 a stekot omezovace na 8500 ot./min.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Nikde neřeším paírové hodnoty - jen to, jak motor bude působit ve skutečnosti. I turbo může bý točivé.ctrl_j píše:To ale nestoji na tom, zda je to dobre, spatne, nebo jak. Ostatne nepochybuji o tom, ze ten Fiat bude vykazovat lepsi hodnoty ve vsech moznych rezimech statickeho ci dynamickeho zrychleni. Jde jenom o ten pocit moct to furt ucelne tocit.KDB píše: A upřímně, u koho z Vás a jak často se otáčkoměr podívá za 5000 ot ?
A druhak, i motor s turbem se dá udělat dobře....líp, než lecjaká atmosféra - soudit budu, až se svezu.
MG - radost až na kost.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Jsem rád, že je (předvídatelně ) takováhle odezva.
Je bohužel fakt, že většinu motorů nemá smysl točit a většinu řidičů to ani nenapadne. A pak tomu následně odpovídá i charakter motorů.
Je bohužel fakt, že většinu motorů nemá smysl točit a většinu řidičů to ani nenapadne. A pak tomu následně odpovídá i charakter motorů.
MG - radost až na kost.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Přes 5000 RPM? Bohužel, nemohu Ale když mám půjčený Swift tak po zahřátí je tam pořád. Nejsympatičtější z těch dnešních dostupných sporťáků mi přijde MX-5 1,5, omezovač v sedmi a půl, výkonu pořád dost aby to zrychlovalo případně i do kopce a šlo s tím předjet náklaďák
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Jen to nekonkurence schopne mazda financovani .... a teda vlastne i ty dodaci lhuty typu 8 mesicu to auto trosinecku, malinecko, zabiji
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
imho autí proradost jedině keš na prkno.... financovat "hračku" mi přinde poněkud mimo .... buď chci a mám na to, nebo do (auta pro radost) prostě nendu.... ale nedělám si nárok na patent na rozum a už vůbec ne že je můj názor jediný správný....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.