no jo, ale moje žena do toho sedla a říká: dyť ta schránka (na středovém tunelu) není zavírací...je to jenom takový plastový...otvor! To nechci! A bylo vymalováno...
Ale jízdně mi to vyhovuje...až na ten předohrab.
- DSG super věc - řadit mne neba už od prvního milionu km a jelikož je to auto pro manželku, tak MT by neprošlo ani omylem.
- el. ručka mne štve, ale z doby, kdy jsem jí používal k otáčení, jsem vyrostl tak před 15ti lety
- to mi naopak vyhovuje. Nezapuštěné jsem měl na Altee a to mi nevyhovovalo
- 4x4 je super věc - zejména na trakci, což je věc, která mi na Cupra vadila snad nejvíc. Za snížené adheze je to prakticky nepoužitelné - bordel na silnici, déšť, potažmo sníh, když se ještě někdy objeví.
Stepan píše:existuje nějaký racionální důvod, proč upřednostnit RS230 oproti Leonu Cupra v kombiku? pokud člověk zrovna netrvá na sedanu
Oktávka je univerzálnější. Cupra je lepší, pokud chceš jezdit víc pilu. Cupra má v základu samosvor a 290 koní. Oktu musím mít RS230 abys měl samosvor a výkon je nižší. Nevím, jak je to cenově RS230 ve Cupra290. Interiér Leonu je takový divně plastový. Překvapivě je v Leonu uvnitř míň místa proti oktávce. LED v Leonech mě moc ne nenadchly, třeba LED2 v Passatu svtítí dramaticky lépe.
Doufám, že je Alhambra v benzínu! Pokud Cupra ST jako kombi kapacitně nestačí, tak je Alhambra od Seatu jasná volba. Zrovna jsem pro kamaráda jednu Alhambru (versus New Touran vs New Tiguan) řešil. Vnější design v porovnání s dvěma jmenovanými ukazuje na dobu vzniku. Ale Alhambra/Sharan je užitkovými vlastnostmi (v cenové katerorii do/okolo milionu) asi nepřekonatelná.