Jakého youngtimera?

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Uživatelský avatar
DaciaFan
Pan Řidič
Příspěvky: 253
Registrován: čtv 01 lis 12:04

Re: Jakého youngtimera?

Příspěvek od DaciaFan »

Jaguar super, akorat servis a spolehlivost bude peklo i pri poctive peci...

Za mě jednoznačně :x

Obrázek
Uživatelský avatar
KDB
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: čtv 10 lis 15:52

Re: Jakého youngtimera?

Příspěvek od KDB »

Nemyslím si, že Jaguar je na tom servisně hůř než medvídek...Zvlášť kousky bez elektroniky, jako jsou na obrázku.
MG - radost až na kost.
jerry
Letec
Příspěvky: 3630
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Jakého youngtimera?

Příspěvek od jerry »

Vítr ve vlasech si bohužel musím kvůli častým potížím s dutinami odpustit, jak je chladněji a zafouká, už jdu do čelenky. Jedině že bych jezdil stylově v kožené kukle :D Pořád u mě zatím vede 635 CSI (E24), ale kdyby byl Jaguar tak pěkný, jako na obrázku, tak je to na zváženou ;)
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5693
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakého youngtimera?

Příspěvek od Snowman000 »

Tak pokial zehlicka nemoze byt kvoli streche dole, tak aj napriek tomu ze je to servisna kasicka...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =226376139
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =220360338
Alebo praktickejsi zralok...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =225094528

Ale samozrejme nic proti E24 ;)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Jakého youngtimera?

Příspěvek od beaumont »

Technická k Jaguarům: na obrázcích výše je XJC, což je jiné auto než XJS. Obecně servisovat a provozovat dvanáctiválcové Jaguary je peklo, šestiválce jsou na tom podstatně líp. Nejdůležitější je ovšem stav karoserie, což platí o prakticky všech starých autech. Ale Jaguar ze 60. nebo 70. let rezne podstatně víc, než Mercedes z 90. let. BMW 6er (E24) reznou taky docela zdatně.

K BMW 6er: pěkný kus už bude dneska stát nejmíň 300 tKč, doby celkem levných "šestek" už jsou pryč. Bohužel jsou taky pryč časy, kdy BMW dodávalo prakticky všechny důležité díly ve slušné kvalitě a za rozumné ceny. Dnes už některé položky z katalogu vypadly, většina tam sice zůstala, ale podstatně zdražila a kvalita šla mnohdy dolů. Například za těsnění kolem dveří resp. bezrámového okna se dnes zaplatí min. 8.000 Kč na každou stranu a kvalita je zoufalá.

Jinak ze série E24 je nejrozšířenější a po stránce dílů nejlépe zásobená verze 635 CSi. Horší je to u verzí 630 CS, 628 CSi a 633 CSi. Verze M635 CSi stojí zhruba dvojnásobek běžné non-M verze, totéž platí o speciálních dílech.

Ještě jednou zdůrazním: nejdůležitější je stav karoserie. Jak je auto prorezlé a/nebo po velké ráně, jsou s tím velké trable, velké výdaje a obvykle už to nikdy nebude ono. Na druhou stranu za zachovalé originální kusy už se dnes platí opravdu draze.

Při vážném zájmu doporučuji navštívit některý sraz a informovat se tam. Časově nejbližší u nás je Big BMW Classic:
http://www.bigbmw.cz/

850i je krásné auto, moc nerezne, ale servisně je to peklo, zejména lépe vybavené kusy s natáčením zadní nápravy a podobnými lahůdkami. Lepší volba z pohledu servisu je osmiválcová 840 Ci, které se občas najdou i s manuálem, ale je jich obecně méně než dvanáctiválcových 850i.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5693
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakého youngtimera?

Příspěvek od Snowman000 »

Tak jeden na popud Beaumonta...
840ci so 17000km?!!! :x
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =223919551
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28186
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakého youngtimera?

Příspěvek od řidičBOB »

Euro1 :-bd :x
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Jakého youngtimera?

Příspěvek od x2005 »

beaumont píše: 850i je krásné auto, moc nerezne, ale servisně je to peklo, zejména lépe vybavené kusy s natáčením zadní nápravy a podobnými lahůdkami. Lepší volba z pohledu servisu je osmiválcová 840 Ci, které se občas najdou i s manuálem, ale je jich obecně méně než dvanáctiválcových 850i.
Mám v okolí dvě 850i, který nejsou schopný jejich majitelé dostat do plně provozuschopného stavu. Před 10ti lety si mi to auto hrozně líbilo. Ale dnes už mě nijak neoslovuje. Ani nevím vlastně proč.
Uživatelský avatar
Londoner
Řidič začátečník
Příspěvky: 142
Registrován: stř 24 čer 14:52

Re: Jakého youngtimera?

Příspěvek od Londoner »

beaumont píše:Technická k Jaguarům: na obrázcích výše je XJC, což je jiné auto než XJS. Obecně servisovat a provozovat dvanáctiválcové Jaguary je peklo, šestiválce jsou na tom podstatně líp. Nejdůležitější je ovšem stav karoserie, což platí o prakticky všech starých autech. Ale Jaguar ze 60. nebo 70. let rezne podstatně víc, než Mercedes z 90. let. BMW 6er (E24) reznou taky docela zdatně.

K BMW 6er: pěkný kus už bude dneska stát nejmíň 300 tKč, doby celkem levných "šestek" už jsou pryč. Bohužel jsou taky pryč časy, kdy BMW dodávalo prakticky všechny důležité díly ve slušné kvalitě a za rozumné ceny. Dnes už některé položky z katalogu vypadly, většina tam sice zůstala, ale podstatně zdražila a kvalita šla mnohdy dolů. Například za těsnění kolem dveří resp. bezrámového okna se dnes zaplatí min. 8.000 Kč na každou stranu a kvalita je zoufalá.

Jinak ze série E24 je nejrozšířenější a po stránce dílů nejlépe zásobená verze 635 CSi. Horší je to u verzí 630 CS, 628 CSi a 633 CSi. Verze M635 CSi stojí zhruba dvojnásobek běžné non-M verze, totéž platí o speciálních dílech.

Ještě jednou zdůrazním: nejdůležitější je stav karoserie. Jak je auto prorezlé a/nebo po velké ráně, jsou s tím velké trable, velké výdaje a obvykle už to nikdy nebude ono. Na druhou stranu za zachovalé originální kusy už se dnes platí opravdu draze.

Při vážném zájmu doporučuji navštívit některý sraz a informovat se tam. Časově nejbližší u nás je Big BMW Classic:
http://www.bigbmw.cz/

850i je krásné auto, moc nerezne, ale servisně je to peklo, zejména lépe vybavené kusy s natáčením zadní nápravy a podobnými lahůdkami. Lepší volba z pohledu servisu je osmiválcová 840 Ci, které se občas najdou i s manuálem, ale je jich obecně méně než dvanáctiválcových 850i.
Jasne, ja psal XJS jako dalsi tip, ne k tomu XJC na obrazku. XJS se mi zda jako youngtimer lepsi. Je to auto z 80/90tejch (to xjc uz je spis veteran) a s reznutim uz je na tom lip....samo je to porad problem - asi nejvetsi u XJS. Servisovani V12 je slozity hlavne v tom, ze k poslednim 2 valcum neni skoro pristup a jen tam vymenit svicky je prace na den. Ale pres to bych volil V12 variantu.
V8 5.0L - Lovely pussycat......sold

Poradnej ofroud LR D4!
jerry
Letec
Příspěvky: 3630
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Jakého youngtimera?

Příspěvek od jerry »

Abych nějak reagoval, byť později, makal jsem na chalupě :D

Tu 850 rozhodně ne, ta má špatnou image i v rajchu. E24 preferuju 635 CSI, pokud budu chtít pěkný kousek, počítám s vyšší cenou mezi 15-20 tis.euro. Když se vejdu k té nižší hranici budu samozřejmě raději. Hrůza jak ty auta vyletěly nahoru, důsledek nulových úroků a tisku nových peněz :(

Ještě musím vyzpovídat známého mechanika, jak je na tom 635 CSI se servisem. Ale pořád to vidím líp než jaguar.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Odpovědět