Jakého youngtimera?
Re: Jakého youngtimera?
Jaguar super, akorat servis a spolehlivost bude peklo i pri poctive peci...
Za mě jednoznačně
Za mě jednoznačně
Re: Jakého youngtimera?
Nemyslím si, že Jaguar je na tom servisně hůř než medvídek...Zvlášť kousky bez elektroniky, jako jsou na obrázku.
MG - radost až na kost.
Re: Jakého youngtimera?
Vítr ve vlasech si bohužel musím kvůli častým potížím s dutinami odpustit, jak je chladněji a zafouká, už jdu do čelenky. Jedině že bych jezdil stylově v kožené kukle Pořád u mě zatím vede 635 CSI (E24), ale kdyby byl Jaguar tak pěkný, jako na obrázku, tak je to na zváženou
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5693
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakého youngtimera?
Tak pokial zehlicka nemoze byt kvoli streche dole, tak aj napriek tomu ze je to servisna kasicka...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =226376139
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =220360338
Alebo praktickejsi zralok...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =225094528
Ale samozrejme nic proti E24
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =226376139
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =220360338
Alebo praktickejsi zralok...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =225094528
Ale samozrejme nic proti E24
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Jakého youngtimera?
Technická k Jaguarům: na obrázcích výše je XJC, což je jiné auto než XJS. Obecně servisovat a provozovat dvanáctiválcové Jaguary je peklo, šestiválce jsou na tom podstatně líp. Nejdůležitější je ovšem stav karoserie, což platí o prakticky všech starých autech. Ale Jaguar ze 60. nebo 70. let rezne podstatně víc, než Mercedes z 90. let. BMW 6er (E24) reznou taky docela zdatně.
K BMW 6er: pěkný kus už bude dneska stát nejmíň 300 tKč, doby celkem levných "šestek" už jsou pryč. Bohužel jsou taky pryč časy, kdy BMW dodávalo prakticky všechny důležité díly ve slušné kvalitě a za rozumné ceny. Dnes už některé položky z katalogu vypadly, většina tam sice zůstala, ale podstatně zdražila a kvalita šla mnohdy dolů. Například za těsnění kolem dveří resp. bezrámového okna se dnes zaplatí min. 8.000 Kč na každou stranu a kvalita je zoufalá.
Jinak ze série E24 je nejrozšířenější a po stránce dílů nejlépe zásobená verze 635 CSi. Horší je to u verzí 630 CS, 628 CSi a 633 CSi. Verze M635 CSi stojí zhruba dvojnásobek běžné non-M verze, totéž platí o speciálních dílech.
Ještě jednou zdůrazním: nejdůležitější je stav karoserie. Jak je auto prorezlé a/nebo po velké ráně, jsou s tím velké trable, velké výdaje a obvykle už to nikdy nebude ono. Na druhou stranu za zachovalé originální kusy už se dnes platí opravdu draze.
Při vážném zájmu doporučuji navštívit některý sraz a informovat se tam. Časově nejbližší u nás je Big BMW Classic:
http://www.bigbmw.cz/
850i je krásné auto, moc nerezne, ale servisně je to peklo, zejména lépe vybavené kusy s natáčením zadní nápravy a podobnými lahůdkami. Lepší volba z pohledu servisu je osmiválcová 840 Ci, které se občas najdou i s manuálem, ale je jich obecně méně než dvanáctiválcových 850i.
K BMW 6er: pěkný kus už bude dneska stát nejmíň 300 tKč, doby celkem levných "šestek" už jsou pryč. Bohužel jsou taky pryč časy, kdy BMW dodávalo prakticky všechny důležité díly ve slušné kvalitě a za rozumné ceny. Dnes už některé položky z katalogu vypadly, většina tam sice zůstala, ale podstatně zdražila a kvalita šla mnohdy dolů. Například za těsnění kolem dveří resp. bezrámového okna se dnes zaplatí min. 8.000 Kč na každou stranu a kvalita je zoufalá.
Jinak ze série E24 je nejrozšířenější a po stránce dílů nejlépe zásobená verze 635 CSi. Horší je to u verzí 630 CS, 628 CSi a 633 CSi. Verze M635 CSi stojí zhruba dvojnásobek běžné non-M verze, totéž platí o speciálních dílech.
Ještě jednou zdůrazním: nejdůležitější je stav karoserie. Jak je auto prorezlé a/nebo po velké ráně, jsou s tím velké trable, velké výdaje a obvykle už to nikdy nebude ono. Na druhou stranu za zachovalé originální kusy už se dnes platí opravdu draze.
Při vážném zájmu doporučuji navštívit některý sraz a informovat se tam. Časově nejbližší u nás je Big BMW Classic:
http://www.bigbmw.cz/
850i je krásné auto, moc nerezne, ale servisně je to peklo, zejména lépe vybavené kusy s natáčením zadní nápravy a podobnými lahůdkami. Lepší volba z pohledu servisu je osmiválcová 840 Ci, které se občas najdou i s manuálem, ale je jich obecně méně než dvanáctiválcových 850i.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5693
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakého youngtimera?
Tak jeden na popud Beaumonta...
840ci so 17000km?!!!
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =223919551
840ci so 17000km?!!!
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =223919551
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Jakého youngtimera?
Mám v okolí dvě 850i, který nejsou schopný jejich majitelé dostat do plně provozuschopného stavu. Před 10ti lety si mi to auto hrozně líbilo. Ale dnes už mě nijak neoslovuje. Ani nevím vlastně proč.beaumont píše: 850i je krásné auto, moc nerezne, ale servisně je to peklo, zejména lépe vybavené kusy s natáčením zadní nápravy a podobnými lahůdkami. Lepší volba z pohledu servisu je osmiválcová 840 Ci, které se občas najdou i s manuálem, ale je jich obecně méně než dvanáctiválcových 850i.
Re: Jakého youngtimera?
Jasne, ja psal XJS jako dalsi tip, ne k tomu XJC na obrazku. XJS se mi zda jako youngtimer lepsi. Je to auto z 80/90tejch (to xjc uz je spis veteran) a s reznutim uz je na tom lip....samo je to porad problem - asi nejvetsi u XJS. Servisovani V12 je slozity hlavne v tom, ze k poslednim 2 valcum neni skoro pristup a jen tam vymenit svicky je prace na den. Ale pres to bych volil V12 variantu.beaumont píše:Technická k Jaguarům: na obrázcích výše je XJC, což je jiné auto než XJS. Obecně servisovat a provozovat dvanáctiválcové Jaguary je peklo, šestiválce jsou na tom podstatně líp. Nejdůležitější je ovšem stav karoserie, což platí o prakticky všech starých autech. Ale Jaguar ze 60. nebo 70. let rezne podstatně víc, než Mercedes z 90. let. BMW 6er (E24) reznou taky docela zdatně.
K BMW 6er: pěkný kus už bude dneska stát nejmíň 300 tKč, doby celkem levných "šestek" už jsou pryč. Bohužel jsou taky pryč časy, kdy BMW dodávalo prakticky všechny důležité díly ve slušné kvalitě a za rozumné ceny. Dnes už některé položky z katalogu vypadly, většina tam sice zůstala, ale podstatně zdražila a kvalita šla mnohdy dolů. Například za těsnění kolem dveří resp. bezrámového okna se dnes zaplatí min. 8.000 Kč na každou stranu a kvalita je zoufalá.
Jinak ze série E24 je nejrozšířenější a po stránce dílů nejlépe zásobená verze 635 CSi. Horší je to u verzí 630 CS, 628 CSi a 633 CSi. Verze M635 CSi stojí zhruba dvojnásobek běžné non-M verze, totéž platí o speciálních dílech.
Ještě jednou zdůrazním: nejdůležitější je stav karoserie. Jak je auto prorezlé a/nebo po velké ráně, jsou s tím velké trable, velké výdaje a obvykle už to nikdy nebude ono. Na druhou stranu za zachovalé originální kusy už se dnes platí opravdu draze.
Při vážném zájmu doporučuji navštívit některý sraz a informovat se tam. Časově nejbližší u nás je Big BMW Classic:
http://www.bigbmw.cz/
850i je krásné auto, moc nerezne, ale servisně je to peklo, zejména lépe vybavené kusy s natáčením zadní nápravy a podobnými lahůdkami. Lepší volba z pohledu servisu je osmiválcová 840 Ci, které se občas najdou i s manuálem, ale je jich obecně méně než dvanáctiválcových 850i.
V8 5.0L - Lovely pussycat......sold
Poradnej ofroud LR D4!
Poradnej ofroud LR D4!
Re: Jakého youngtimera?
Abych nějak reagoval, byť později, makal jsem na chalupě
Tu 850 rozhodně ne, ta má špatnou image i v rajchu. E24 preferuju 635 CSI, pokud budu chtít pěkný kousek, počítám s vyšší cenou mezi 15-20 tis.euro. Když se vejdu k té nižší hranici budu samozřejmě raději. Hrůza jak ty auta vyletěly nahoru, důsledek nulových úroků a tisku nových peněz
Ještě musím vyzpovídat známého mechanika, jak je na tom 635 CSI se servisem. Ale pořád to vidím líp než jaguar.
Tu 850 rozhodně ne, ta má špatnou image i v rajchu. E24 preferuju 635 CSI, pokud budu chtít pěkný kousek, počítám s vyšší cenou mezi 15-20 tis.euro. Když se vejdu k té nižší hranici budu samozřejmě raději. Hrůza jak ty auta vyletěly nahoru, důsledek nulových úroků a tisku nových peněz
Ještě musím vyzpovídat známého mechanika, jak je na tom 635 CSI se servisem. Ale pořád to vidím líp než jaguar.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.