- prostor pro řidiče (192/95) - u spolujezdce je to ještě horší,NC je na tom přijatelněji.
- je to blbost, ale třeba ovladače oken byly na rozsypání v každé druhé.
- v každé druhé byl znát horší synchron na z 1. na 2.
- zbytečně krátká jednička
- méně pohodlný podvozek při podobném jízdním nastavení
.. a koroze...
NB jsem sjel 7, nebo 8ks, 3x 1.8, zbytek 1.6. Všechny ve slušném stavu (až na korozi) , 100-180.000km.
NC jsem zkusil jen 1, jestli to nebude lepší než NB. Byla proti ní prostornější (skoro jako MG), interier lepší (a fajnovější než MG - taky je mezi nimi 7 let počátku výroby), ale proti MG mě nebavila víc.
Nemluvě o dvojnásobné ceně a méně pohodlném podvozku.
U NB je lepší volba 1.6 - motor je živější a víc to koresponduje s autem.
Pokaždé to skončilo stejně,nebylo to špatné, něco dokonce bylo fajn, ale vrátil jsem MX,přesednul do MG a okamžitě jsem věděl, že je lepší....
Samozřejmě je znát rozdílná koncepce, s MX jedeš dveřma napřed s prstem v nose, u MG je to vyšší dívčí.
A je fakt, že mám rád motor za zády, slyšet a cítit ho - poslední roky už ani nevozím odhlučňovací dekl pod zadním oknem
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
. ....
To je asi teď vše, na co jsem si počtvrt roce vzpoměl...
-
MG - radost až na kost.