Čo dalej po E46?
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo dalej po E46?
PP: Diky moc...vidim, ze doktori neprestrihli zly kablik
Vrooom: Ver ze tato varianta uz bola na stole a klamal by som keby som sa s nu pravidelne nepohraval, vid predoslych 28 stran
Ale bohuzial bol by to len upgrade aktualneho stavu (E46 + Lupo), vysnivany upgrade mozno, ale neriesi to prave ten problem, ze zase by som musel 130i setrit a pripadne udrziavat v civil stave a obzvlast ked musim pocitat ze casom pribudnu mali snehuliaci...
Rada rozhodla ze jedno rodinne civil + cokolvek pre mna
Vrooom: Ver ze tato varianta uz bola na stole a klamal by som keby som sa s nu pravidelne nepohraval, vid predoslych 28 stran
Ale bohuzial bol by to len upgrade aktualneho stavu (E46 + Lupo), vysnivany upgrade mozno, ale neriesi to prave ten problem, ze zase by som musel 130i setrit a pripadne udrziavat v civil stave a obzvlast ked musim pocitat ze casom pribudnu mali snehuliaci...
Rada rozhodla ze jedno rodinne civil + cokolvek pre mna
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Snowman000 píše:Preco vypadli oboje MX-5?
PS pre Admina: Viem poprosit prehodit toto vsetko ohladom MX-5 sem ku mne?
http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php ... &start=270
Dakujem
- prostor pro řidiče (192/95) - u spolujezdce je to ještě horší,NC je na tom přijatelněji.
- je to blbost, ale třeba ovladače oken byly na rozsypání v každé druhé.
- v každé druhé byl znát horší synchron na z 1. na 2.
- zbytečně krátká jednička
- méně pohodlný podvozek při podobném jízdním nastavení
.. a koroze...
NB jsem sjel 7, nebo 8ks, 3x 1.8, zbytek 1.6. Všechny ve slušném stavu (až na korozi) , 100-180.000km.
NC jsem zkusil jen 1, jestli to nebude lepší než NB. Byla proti ní prostornější (skoro jako MG), interier lepší (a fajnovější než MG - taky je mezi nimi 7 let počátku výroby), ale proti MG mě nebavila víc.
Nemluvě o dvojnásobné ceně a méně pohodlném podvozku.
U NB je lepší volba 1.6 - motor je živější a víc to koresponduje s autem.
Pokaždé to skončilo stejně,nebylo to špatné, něco dokonce bylo fajn, ale vrátil jsem MX,přesednul do MG a okamžitě jsem věděl, že je lepší....
Samozřejmě je znát rozdílná koncepce, s MX jedeš dveřma napřed s prstem v nose, u MG je to vyšší dívčí.
A je fakt, že mám rád motor za zády, slyšet a cítit ho - poslední roky už ani nevozím odhlučňovací dekl pod zadním oknem . ....
To je asi teď vše, na co jsem si počtvrt roce vzpoměl...
-
MG - radost až na kost.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Za desetinasobek ceny? To bys musel porovnavat polovrak nejakeho roadsteru se spoustou investic s novym Elisem Cup O nasobky ceny ale pujde. Na to, jestli ti to stoji zato se s takovym autem musis proste projet, ale pozor, hrozi to vaznym zamilovanim a muze to skoncit i uvazovanim o darcovstvi nejakeho paroveho organuKDB píše:Za posledních půl roku, jsem absolvoval kolečko po všech roadsterech, co jsou do ceny 100-150.000 ...
....
...Jediné, kam se můžu posunout dál je Elise, nebo Caterham, ale třeba s Elise jsem neměl možnost se řádně svézt, takže je otázka, jestli posun v menší váze (cca 250kg) a nastavení od Lotusu stojí za desetinásobnou pořizovací cenu....
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo dalej po E46?
Diky moc za suhrn, urcite pomohol a uvidime kolko z toho bude rozhodujucich pre mna...
- priestorovo ale viem ze som ok...175/73 sa do toho zmesti uplne v poho a pritulka 165/50 na sedadlo spolujazdca tiez...
- na tupliky ovladania okien si posvietim, diky
- taktiez chod prevodovky...sice pouzivam dvojite vyslapavanie, takze by to mne vadit nemalo, ale pri testovacej jazde ho nepouzijem
- na NC nejsu chechtaky a ani ma nicim neocarila teda...
- 1.6 do NB ale fakt nechcem, uz len z dovodu absencie svoru (jedna z veci ktora mi na E46 fakt chyba) a menej vykonu...uz 1.8 bude urcity downgrade
- skusim ale aspon pre pokoj duse odskusat aj MG ak nejaka niekde bude
- a ano presne ta koncepcia a jazdny prejav je nieco co mi aktualne vyhovuje a co hladam...len v destilovanejsej verzii
Bully: Ale ano Elisku...tu bych rad, to uz je ina liga teda
Ale je to vyrazne mimo rozpocet a to by som tych organov musel predat vice
- priestorovo ale viem ze som ok...175/73 sa do toho zmesti uplne v poho a pritulka 165/50 na sedadlo spolujazdca tiez...
- na tupliky ovladania okien si posvietim, diky
- taktiez chod prevodovky...sice pouzivam dvojite vyslapavanie, takze by to mne vadit nemalo, ale pri testovacej jazde ho nepouzijem
- na NC nejsu chechtaky a ani ma nicim neocarila teda...
- 1.6 do NB ale fakt nechcem, uz len z dovodu absencie svoru (jedna z veci ktora mi na E46 fakt chyba) a menej vykonu...uz 1.8 bude urcity downgrade
- skusim ale aspon pre pokoj duse odskusat aj MG ak nejaka niekde bude
- a ano presne ta koncepcia a jazdny prejav je nieco co mi aktualne vyhovuje a co hladam...len v destilovanejsej verzii
Bully: Ale ano Elisku...tu bych rad, to uz je ina liga teda
Ale je to vyrazne mimo rozpocet a to by som tych organov musel predat vice
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Čo dalej po E46?
U Miatky (1.8 NB) je fakt, že kvůli motoru bych ji rozhodně nekoupil. Se sériovým těžkým setrvákem jsou reakce na plyn letargické, ale to se dá vyřešit lehkým setrvákem z 1.6 (mám to tak a je to dobré ). Druhá věc co tomu motoru chybí je jakási výkonová špička. Pokud někdo víte jak toho u 1.8 dosáhnout nějakou jednoduchou úpravou tak sem s tím, klidně i na úkor středů jen ať je důvod to vytáčet. To a trochu zvuk a bylo by to zážitkové auto přesně podle mýho gusta.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo dalej po E46?
Ten setrvak z 1.6 si pisem, toho tam urcite nejak dostanem reakcia E46 je na plyn vdaka dojhmote a drive by wire teda nic moc...
A co viem tak 1.8 v NBFL by mala mat lepsiu spicku vykonnostnu vdaka VVC...
A co viem tak 1.8 v NBFL by mala mat lepsiu spicku vykonnostnu vdaka VVC...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Bully píše:Za desetinasobek ceny? To bys musel porovnavat polovrak nejakeho roadsteru se spoustou investic s novym Elisem Cup O nasobky ceny ale pujde. Na to, jestli ti to stoji zato se s takovym autem musis proste projet, ale pozor, hrozi to vaznym zamilovanim a muze to skoncit i uvazovanim o darcovstvi nejakeho paroveho organuKDB píše:Za posledních půl roku, jsem absolvoval kolečko po všech roadsterech, co jsou do ceny 100-150.000 ...
....
...Jediné, kam se můžu posunout dál je Elise, nebo Caterham, ale třeba s Elise jsem neměl možnost se řádně svézt, takže je otázka, jestli posun v menší váze (cca 250kg) a nastavení od Lotusu stojí za desetinásobnou pořizovací cenu....
..Nejlevnější Elišky začínají těsně pod 400 tis. a slušné, použitelné MG se dá od 50-60tis. Za 70 už bývá pěkné - není desetinásobek, ale nemá to k tomu daleko Ale to není podstatné .
Jo, mluvím o F, nikoliv TF - jsou mezi nimi sice drobné, ale podstatné rozdíly.
MG - radost až na kost.
Re: Čo dalej po E46?
Ale nemá...projeď si obě motorizace a uvidíš.Snowman000 píše:Ten setrvak z 1.6 si pisem, toho tam urcite nejak dostanem reakcia E46 je na plyn vdaka dojhmote a drive by wire teda nic moc...
A co viem tak 1.8 v NBFL by mala mat lepsiu spicku vykonnostnu vdaka VVC...
Se svorem bych se netrápil, dá se dodělat, ale osobně si myslím, že se bez něj dá obejít, zvlášť , když budeš jezdit čistou stopu. Miata na drifty nemá výkon. Mnohem víc autu pomůžeš dobrým obutím - to přidá, spolu s nastavením podvozku , nejvíc vteřin.
.
A úplně nejvíc přidá mezikus mezi pedály a volantem, který umí využít, co v autě je......
MG - radost až na kost.
Re: Čo dalej po E46?
Tak kup jen yeti (fuj) a nech e46, ted kdyz ji mas opravenou ... btw mx5 ma levnejis provoz nez bmw e46?! (kdyz nepocitam spotrebu), ale podle jarky mx5 taky nejezdi zrovna za 6 na 100 ...
Ja bych si dokazal predstavit jako druhy pekac k Ztku, e46 kompakta , s tim bude taky dost zabavy.
Ja bych si dokazal predstavit jako druhy pekac k Ztku, e46 kompakta , s tim bude taky dost zabavy.
Re: Čo dalej po E46?
Za e36 compacta bych se taky přimlouval. Co jsme byli na ringu, tak právě na e36 se mi tam kouká nejlíp. Vím, že všichni pořád vyzdvihují e46, ale mě nejvíc sexy přijde právě e36. A ten compact co tam lítal minule byla fakt pecka .
PS: tady se nám "poštěstilo" vidět takovýhle crash (a kámoš to zrovna nafotil). Pěkná e36 a zničených 14m svodidel!!! Kluk naštěstí vyskočil z auta v celku. Bodří vědí, jak moc drahý to tam je . Jinak na poslední fotce je vidět jeho parťák s druhou e36, která je úplně luxusní.
PS: tady se nám "poštěstilo" vidět takovýhle crash (a kámoš to zrovna nafotil). Pěkná e36 a zničených 14m svodidel!!! Kluk naštěstí vyskočil z auta v celku. Bodří vědí, jak moc drahý to tam je . Jinak na poslední fotce je vidět jeho parťák s druhou e36, která je úplně luxusní.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).