pavproch píše:asi by to bylo na delší laborování, ale nestálo by za zvážení výměna podvozku e46 za měkčí/unylejší/"francouzstější"? (plus menší kola a s více gumy a taky zásadně non-RFT, ještě nejlépe s nějakou extra měkkou bočnicí)?
A můžeš mi prosím poradit nějaký měkčí? našel jsem pouze sportovní snížené... Menší kola tam nenacpu kvůli brzdám a nevím, jestli tam můžu nacpat větší gumy, když nejsou v techničáku. Tam mám 225/45/17 a 205/50/17...
S výběrem gum si taky rád nechám poradit. Nevím kde najdu takhle specifické vlastnosti, jako zaměření na komfort
konkrétní radu nemám, taky dyžtak čumím po nižších tvrdších, ale možná bych zkusil se kouknout po nějakém"paketu pro špatné cesty" nebo přímo podzvozek pro AWD (měl by být zřejmě vyšší a měkčí)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
já jsem obul Dunlop SP BluResponse a mohu je zatím doporučit. Nejsou to závodní gumy, ale oproti těm tvým starým pukům budou i tyhle jak polozávodní... Drží bezvadně na vodě a komfortem jsou vynikající, takže tím to vyřešíš.
hele asi ti moc nerozumím... gumy jsou evidentně hotový a za 10K to s největší pravděpodobností koupí nových gum vyřeší. A to jak z pohledu bezpečnosti, tak z pohledu komfortu.
Ještě píše, že nechce vyhodit 10 tisíc zbytečně a ty mu na to poradíš, ať vyhodí několikanásobek za vzduchový podvozek, který dost možná převýší cenu celého auta?
Ok, koupím nové pneu. Vzduchový podvozek kupovat opravdu nebudu, protože za tu cenu bych opravdu koupil nové auto .
V techničáku mám 225/45/17 a 205/50/17, stane se něco když tam dám např. 225/55/17? Jde mi o to, jestli se tam zaprve pohodlně vejdou (rozdíl poloměru je 23mm, takže podle mě lepší než auto o 3cm snížit sportovním podvozkem) a hlavně jestli to budou řešit na technické, při silniční kontrole popřípadě pojišťovna při nehodě?
Pokud to v technicaku nemas tak to samozrejme resit budou hned jak k tomu bude prilezitost. Jedina varianta je to tam nechat dopsat pokud to pujde, nicmene:
225/45/17 - vyska 101 mm, obvod 1993 mm
205/50/17 - vyska 103 mm, obvod 2001 mm
225/55/17 - vyska 124 mm, obvod 2134 mm
Pohledal jsem to a při běžné kontrole to neřeší (neví co je ve velkém TP), pojišťovna prý tak ne (musela by dokázat, že nehoda byla způsobena právě jiným rozměrem pneu) a řeší to pouze na technické, kam pak případně zajedu na zimních kolech.
Takže to asi risknu a obuju tam ty 225/55/17. rezerva v podběhu je na to prý dostatečná a komfort by se měl značně zlepšit.
Viac ako 10% odchylka uz je moc. Zmenia sa ti prevodove pomery. Tachac ti bude zle ukazovat a pri takomto velkom rozdiele budes musiet skor ty dokazovat ze to nebolo zapricinene pneumatikami co sa bude dokazovat velmi tazko.
C5 Tourer Excl 2.2 biturbo, BMW R1250GS HP, Honda VT750