Budoucnost LPG

Elektromobily, hybridy, alternativní paliva a vše kolem emisí nebo spotřeby paliva.
Uživatelský avatar
.Z3
Pan Řidič
Příspěvky: 253
Registrován: úte 16 čer 20:02

Re: Budoucnost LPG

Příspěvek od .Z3 »

Tak tady by mě taky zajímala příčina oné expolze. Krom poruchy na plničce nebo zanedbané údžbě či kontrole bych ale nevylučoval ani chybu u VW. V Německu už byl taky min. jeden případ exploze nádrží u Tourana a na místních fórech nemálo majitelů CNGček od VW řeší nadměrnou korozi na těch ocelových nádržích (hlavně u Tourana a Caddy), kvůli které neprošli u TÜV. Většina majitelů takto postižených aut to více či méně úspěšně reklamuje a je to taky důvod, proč VW a Audi od modelového roku 2016 přešlo na kevlarové tlakové nádrže. Mimochodem, Škodovka zůstala u ocelových (Seat nevím).
Tak při příští návštěvě servisu si to nechám pěkně ukázat a případně taky vyreklamuju. Jo a od středy, kdy mi ten článek známý poslal, se stavím při plnění 10m před auto. :)
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
risomas
Autoškolák
Příspěvky: 39
Registrován: čtv 04 úno 21:07

Re: Budoucnost LPG

Příspěvek od risomas »

V thajsku bolo na vsetkych cng pumpach zakazane byt v aute musel si byt za takymi zabranami na ktorych boli niekolko metrove plagaty buchnutych aut. Niektore najme kamionove boli velmi fajne.
C5 Tourer Excl 2.2 biturbo, BMW R1250GS HP, Honda VT750
Tomáš Poláček
Adept autoškoly
Příspěvky: 10
Registrován: úte 21 dub 09:29

Re: Budoucnost LPG

Příspěvek od Tomáš Poláček »

.Z3 píše:Tak tady by mě taky zajímala příčina oné expolze. Krom poruchy na plničce nebo zanedbané údžbě či kontrole bych ale nevylučoval ani chybu u VW. V Německu už byl taky min. jeden případ exploze nádrží u Tourana a na místních fórech nemálo majitelů CNGček od VW řeší nadměrnou korozi na těch ocelových nádržích (hlavně u Tourana a Caddy), kvůli které neprošli u TÜV. Většina majitelů takto postižených aut to více či méně úspěšně reklamuje a je to taky důvod, proč VW a Audi od modelového roku 2016 přešlo na kevlarové tlakové nádrže. Mimochodem, Škodovka zůstala u ocelových (Seat nevím).
Tak při příští návštěvě servisu si to nechám pěkně ukázat a případně taky vyreklamuju. Jo a od středy, kdy mi ten článek známý poslal, se stavím při plnění 10m před auto. :)
Sorry za trochu dementní otázku. Kde přesně necháváte auto reklamovat? U toho kde jste ho koupili, nebo to pošlete rovnou do VW ať se s tím poperou? Co přesně si k tomu má člověk připravit? Ještě jsem nikdy na autě nic nereklamoval. Předpokládám, že to asi nebude probíhat úplně stejně, jako když jdu na Alzu vrátit rozbitý topinkovač.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Budoucnost LPG

Příspěvek od ctrl_j »

V prve rade s tim, s kym mas smluvni vztah. Az kdyz to nepomuze a budes se citit nadale v pravu, muzes si stezovat u importera.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Tomáš Poláček
Adept autoškoly
Příspěvky: 10
Registrován: úte 21 dub 09:29

Re: Budoucnost LPG

Příspěvek od Tomáš Poláček »

Díky za radu. Takto nějak jsem si to také představoval. Když mi praskla kudla s celoživotní zárukou na cokoliv a neuspěl jsem v krámu, tak jsem nůž poslal do USA a tam mi poslali bez keců do dvou měsíců novou kudlu zpět i s omluvou.

Spíš mě zajímalo následující. Pokud by se na novém auto něco podělalo natolik, že by bylo nepojízdné (například by bouchla tady tato plynová nádrž). Musím auto vozit k tomu u koho reklamuji, nebo stačí fotografie, nebo někoho pošlou na kontrolu?

Kdyby se to stalo například u Peugeota, tak jestli bych musel auto dopravit nejdřív k prodejci a kdybych u něj neuspěl, tak jestl bych ho musel znovu přepravovat někam do Francie, nebo někam na jejich pobočku v ČR, nebo zda by někoho poslali.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Budoucnost LPG

Příspěvek od ctrl_j »

Na to je tezka odpoved, protoze kazdy k tomu pristupuje proste jinak a nezbyva nez zacit tak jak jsem popsal, tedy odspodu.
Prodejce informujes o problemu a ten uz te sam instruuje jak dal postupovat. Podstatne budou dve veci: za jakych okolnosti se to stalo, jake k tomu budes mit dukazni materialy.

Pokud bude auto zaparkovane na zahrade, bouchne to v tve nepritomnosti, tak nebudes mit v ruce nic, a to dukazni bremeno bude i na tobe.
Jina situace bude kdyz to budes plnit u cerpacky ktera je pod kamerama, zpusobem ktery je predepsan. V momente kdy dojde ke skode na majetku treti strany ci ohrozeni na zdravi ci zivote muze dojit na setreni udalosti a budes pak mit v ruce zpravu od PCR a Hasicu, tak to bude bez diskuse.

Do Francie urcite ne, nad prodejcem mas importera, resp. v pripade Peugeotu uz od letoska nemas :)
Import v CR uz nezastupuje primo Peugeot, ale Emil Frey (od leta). Pak uz zbyva jedine ta Francie.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
bloody cardinal
Mistr volantu
Příspěvky: 623
Registrován: ned 30 říj 14:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucnost LPG

Příspěvek od bloody cardinal »

Zdravím po dlouhé době, mám dotaz - přemýšlím o koupi 300M s LPG a hledám stav legislativy ohledně vjezdu LPG do podzemních garáží. Vím, co znamená značka, když stojí u vjezdu, zajímá mě obecně legislativa. V zákoně 361/2000 Sb. v posledním znění jsem o tom zmínku nenašel, zprávy na internetu jsou většinou z let 2011 - 2012... Máte někdo prosím bližší/čerstvější zkušenost? Nikdy jsem auto s LPG neměl.
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz

WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
goha
Adept autoškoly
Příspěvky: 10
Registrován: pon 08 pro 22:47

Re: Budoucnost LPG

Příspěvek od goha »

Jezdím s LPG do všech parkovišť už více jak 14 let a NIKDY jsem s tím žádný problém neměl.
Odpovědět