Tak při příští návštěvě servisu si to nechám pěkně ukázat a případně taky vyreklamuju. Jo a od středy, kdy mi ten článek známý poslal, se stavím při plnění 10m před auto.
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
Sorry za trochu dementní otázku. Kde přesně necháváte auto reklamovat? U toho kde jste ho koupili, nebo to pošlete rovnou do VW ať se s tím poperou? Co přesně si k tomu má člověk připravit? Ještě jsem nikdy na autě nic nereklamoval. Předpokládám, že to asi nebude probíhat úplně stejně, jako když jdu na Alzu vrátit rozbitý topinkovač..Z3 píše:Tak tady by mě taky zajímala příčina oné expolze. Krom poruchy na plničce nebo zanedbané údžbě či kontrole bych ale nevylučoval ani chybu u VW. V Německu už byl taky min. jeden případ exploze nádrží u Tourana a na místních fórech nemálo majitelů CNGček od VW řeší nadměrnou korozi na těch ocelových nádržích (hlavně u Tourana a Caddy), kvůli které neprošli u TÜV. Většina majitelů takto postižených aut to více či méně úspěšně reklamuje a je to taky důvod, proč VW a Audi od modelového roku 2016 přešlo na kevlarové tlakové nádrže. Mimochodem, Škodovka zůstala u ocelových (Seat nevím).
Tak při příští návštěvě servisu si to nechám pěkně ukázat a případně taky vyreklamuju. Jo a od středy, kdy mi ten článek známý poslal, se stavím při plnění 10m před auto.