S větrem ve vlasech....
Moderátor: řidičBOB
Re: S větrem ve vlasech....
No tak příště. Pár Lotusů jsem tam taky viděl, ten v barvách JPS byl úplně luxusní.
Tady jedno z mých lepších kol. Je tam i jedna skoro krizovka, kdy jsem se v rychlým úseku před Karuselem málem bokem políbil s M235i - oba jsme měli stejnou myšlenku pustit se za M3, jen já o něm bohužel nevěděl. Naštěstí to dobře dopadlo. Docela mě překvapilo jak si ty 185 šlupičky pěkně s Ringem poradily a moc pěkně držely.
Tady jedno z mých lepších kol. Je tam i jedna skoro krizovka, kdy jsem se v rychlým úseku před Karuselem málem bokem políbil s M235i - oba jsme měli stejnou myšlenku pustit se za M3, jen já o něm bohužel nevěděl. Naštěstí to dobře dopadlo. Docela mě překvapilo jak si ty 185 šlupičky pěkně s Ringem poradily a moc pěkně držely.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: S větrem ve vlasech....
V těch zatáčkách buď jedou ostatní strašně pomalu nebo ty strašně rychlejarka píše:No tak příště. Pár Lotusů jsem tam taky viděl, ten v barvách JPS byl úplně luxusní.
Tady jedno z mých lepších kol. Je tam i jedna skoro krizovka, kdy jsem se v rychlým úseku před Karuselem málem bokem políbil s M235i - oba jsme měli stejnou myšlenku pustit se za M3, jen já o něm bohužel nevěděl. Naštěstí to dobře dopadlo. Docela mě překvapilo jak si ty 185 šlupičky pěkně s Ringem poradily a moc pěkně držely.
Re: S větrem ve vlasech....
Sám jsem byl překvapenej co všechno si MX-5 nechá v zatáčkách líbit. Od gum jsem nečekal vůbec nic (jsou to obyč ContiPremium2), ale fungovaly překvapivě dobře. V kombinaci s čitelným širokým podvozkem a hodně nízkým těžištěm to dovoluje nájezdový rychlosti do zatáček prakticky na úrovni upravených aut na semi-slickách. Z videa to třeba není vidět, ale nechával jsem si ještě rezervy, takže pokud by nebyl provoz, tak by se v dnešní konfiguraci s lehce vyšším nasazením mohla dostat až někam k 9:10. Na semi si myslím, že pokoření 9 minut je reálných. Každopádně to byl zážitek (hlavně ta liščí nora a technický pasáže, kterýma doslova proplouvá ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: S větrem ve vlasech....
To byla M3 ne? M235 tě míjela před tím, ale to by se živočicháři stávat nemělo, zvlášť se slabší károu je na NS zrcátko otázkou života a smrti.
A že nic neřekneš, teď nemám potah, ale příště se doufám ozveš, my tam byli před 14 dny.
A že nic neřekneš, teď nemám potah, ale příště se doufám ozveš, my tam byli před 14 dny.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: S větrem ve vlasech....
A jo máš pravdu - byla to M3. Neomlouvá mě to, ale ona byla asi schovaná za tou E46-M3 a pak tam vykoukla hrozně rychle (mi přijde, že má miata strašně velký slepý úhly - se mi stalo i po cestě, že mě něco předjíždělo a vůbec jsem o tom nevěděl). Halt poučení pro příště. Jsem to někde psal, že se v květnu chystáme - asi to zapadlo...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: S větrem ve vlasech....
Tak příště se polepši, máme taky SZ.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: S větrem ve vlasech....
pekny. chtelo by to onboard se zaznamem, co se deje na paube .
jak Flugplatz, ten jsi jel jen z malym ubranim, ne
jak Flugplatz, ten jsi jel jen z malym ubranim, ne
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: S větrem ve vlasech....
Bohužel tam není kam dát kameru, jinak bych jí tam umístil. Snad příště na rám (sem si doma uvědomil, že přece jen otec od rodiny...). Já myslím, že flugplatz jsem i minulý rok jezdil na plno a šel jsem krátce na brzdy až za ním. Teď jak to nemá výkon, tak tam byla pětka a jen jsem pro sichr ubíral, ale dala by to asi i naplno.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: S větrem ve vlasech....
Pekne, o kolik je ted kolo pomalejsi oproti zavodnicce ctr?
M3 na zacatku zni jak pila
Ja bych byl taky pro nejaky atraktivnejsi pohled, ja si to treba pridelavam na hlavovou operku spolujezdce, jde pak videt razeni a krouceni volantem ...
M3 na zacatku zni jak pila
Ja bych byl taky pro nejaky atraktivnejsi pohled, ja si to treba pridelavam na hlavovou operku spolujezdce, jde pak videt razeni a krouceni volantem ...