Pohodlné auto do 100.000Kč
Pohodlné auto do 100.000Kč
Ahoj,
před měsícem jsem pořídil BMW E46 330XD. Původně to měl býz benzín, ale tohle konkrétní auto jsem znal, tak jsem mu dal přednost. Bylo to trochu moje vysněné auto. Na dobrých silnicích jeden krásně a jízdu si vážně užívám, ale jelikož jezdím i po normálních českých silnicích, poměrně hodně mě otravuje tvrdý podvozek a pocit, že auto hrozně trápím na každém výmolu. Auto je opečovávané, bylo po celých 15 let servisováno v jednom originálním servisu BMW a všechno je ve výborném stavu.
Moje otázka je, zda se zbavit auta, o kterém vím 100% co na něm bylo děláno a že je v TOP stavu a kupovat nějaké jiné, které by bylo pohodlnější...?
Požadavky jsou: radši benzín, komfortnější jízdní vlastnosti (ale pokud možno jistotu podobnou BMW), spolehlivost a rozumné servisní náklady. Ročně najezdím cca 30t km a rád bych pohodlné, ale přesto relativně zábavné auto.
Kandidáti jsou: Mazda 6 (2.0 nebo 2.3) , Ford Mondeo (2.0), Subaru Legacy Outback (2.5), Subaru Forester (2.0 turbo)
Myslíte, že je rozumná naděje, že najdu některé ze zmíněných v dobrém stavu, nebo aspoň za 100.000 Kč do dobrého stavu uvedu? Zároveň bych se zeptal na zkušenosti se zmíněnými auty a zda je svezení s nimi opravdu komfortnější?
Díky moc, Michal
před měsícem jsem pořídil BMW E46 330XD. Původně to měl býz benzín, ale tohle konkrétní auto jsem znal, tak jsem mu dal přednost. Bylo to trochu moje vysněné auto. Na dobrých silnicích jeden krásně a jízdu si vážně užívám, ale jelikož jezdím i po normálních českých silnicích, poměrně hodně mě otravuje tvrdý podvozek a pocit, že auto hrozně trápím na každém výmolu. Auto je opečovávané, bylo po celých 15 let servisováno v jednom originálním servisu BMW a všechno je ve výborném stavu.
Moje otázka je, zda se zbavit auta, o kterém vím 100% co na něm bylo děláno a že je v TOP stavu a kupovat nějaké jiné, které by bylo pohodlnější...?
Požadavky jsou: radši benzín, komfortnější jízdní vlastnosti (ale pokud možno jistotu podobnou BMW), spolehlivost a rozumné servisní náklady. Ročně najezdím cca 30t km a rád bych pohodlné, ale přesto relativně zábavné auto.
Kandidáti jsou: Mazda 6 (2.0 nebo 2.3) , Ford Mondeo (2.0), Subaru Legacy Outback (2.5), Subaru Forester (2.0 turbo)
Myslíte, že je rozumná naděje, že najdu některé ze zmíněných v dobrém stavu, nebo aspoň za 100.000 Kč do dobrého stavu uvedu? Zároveň bych se zeptal na zkušenosti se zmíněnými auty a zda je svezení s nimi opravdu komfortnější?
Díky moc, Michal
Re: Pohodlné auto do 100.000Kč
Naděje umírá poslední, ale slušných aut do 100tKč moc není. A ještě méně v kategorii střední třídy.
Ad Tebou vybraná auta. U Subaru komfort nehledej. Mondeo je také spíš laděno do sportovna. M6 by se Ti stran komfortu líbit mohla, ale najít neshnilou dá práci.
Ad Tebou vybraná auta. U Subaru komfort nehledej. Mondeo je také spíš laděno do sportovna. M6 by se Ti stran komfortu líbit mohla, ale najít neshnilou dá práci.
2.9T RWD
Re: Pohodlné auto do 100.000Kč
Musím se s nimi někde svézt... Máš popřípadě typ na auto, které by splňovalo moje požadavky? Další varianty mě moc nenapadají...
Re: Pohodlné auto do 100.000Kč
Pohodlná je C5 na vzduchu a francouzi všeobecně. Spolehlivost je u nich ale diskutabilní.
2.9T RWD
Re: Pohodlné auto do 100.000Kč
C5 ne a francouze obecně moc nechci. Jsem spokojený s jízdními vlastnostmi BMW E46, jen kdyby nebyla tak tvrdá... Vážně na tom nebude Mazda 6 lépe? To Subaru Outback bych čekal taky komfortnější vzhledem k vyššímu podvozku.
Re: Pohodlné auto do 100.000Kč
Obecně lze povědět, že čím vyšší podvozek, tím musí být tvrdší, aby zachoval dobré jízdní vlastnosti. Co C-classe?
2.9T RWD
Re: Pohodlné auto do 100.000Kč
Hele a proč je to tvrdé? Sportovní podvozek, tenké pneu? Neměnil bych, řešil bych tohle auto. Výměnou auta riskuješ podobné zklamání. To, co jsi koupil, má svou, docela velkou, cenu. Nezbavoval bych se ho.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Re: Pohodlné auto do 100.000Kč
Mam gumy dle techničáku 225/45/17. 16" tam dát nejdou, kvuli brzdám (na zadokolku jdou). Napadá mě zkusit alternativní 205/50/17... Tlumiče i pružiny jsou standardní zánovní originál BMW, žádný M-paket. Nevím, jestli se nabízí komfortnější alternativa. Oproti tomu má stará E39 byla jak limuzína
O C klasse jsem přemýšlel, ale po krátké zkušenosti s mb clk a problémy s jejich imobilizery potažmo spinackou to už nechci.
O C klasse jsem přemýšlel, ale po krátké zkušenosti s mb clk a problémy s jejich imobilizery potažmo spinackou to už nechci.
Re: Pohodlné auto do 100.000Kč
Škoda se zbavovat hezkýho auta, který je v dobrým stavu. Tam je Mkovej podvozek? Nebo nějaká jiné sportovní úprava? Nepřijde mi, že E46 byla nějak nepříjemně tvrdá.
Tebou jmenovaný ojetiny za kilo budou velká loterie. Mondeo 2.0i na základních 16" nebude tvrdý, ale rozbitý silnice tam určitě ucejtíš taky.
Tebou jmenovaný ojetiny za kilo budou velká loterie. Mondeo 2.0i na základních 16" nebude tvrdý, ale rozbitý silnice tam určitě ucejtíš taky.
Re: Pohodlné auto do 100.000Kč
Mondeo Mk III na 16" mi právě přijde jako dělané na špatné cesty. Jenom mám dojem, že byly rozdíly v naladění i mezi výbavovými stupni a Trend byl sportovnější (tvrdší) než Ghia, kterou znám já. Pokud by se mělo nakonec měnit auto, tak za mě Mondeo 2.0 nebo 2.5, ale Ghia.
Ad kola: Výměnou 225/45/17 za 205/50/17 se na komfortu nic nezíská, to už spíš nechat rozměr a zkusit dát nějaké pneu s měkkou bočnicí.
Jinak mi za dané situace taky připadá jako nesmysl měnit auto. Doporučuji ze všeho nejdříve projet ta ostatní auta, třeba zjistíš, že si vlastně moc nepomůžeš...
Ad kola: Výměnou 225/45/17 za 205/50/17 se na komfortu nic nezíská, to už spíš nechat rozměr a zkusit dát nějaké pneu s měkkou bočnicí.
Jinak mi za dané situace taky připadá jako nesmysl měnit auto. Doporučuji ze všeho nejdříve projet ta ostatní auta, třeba zjistíš, že si vlastně moc nepomůžeš...