Hothatch
Re: Hothatch
noa co, hlavně že je křasny, ten nesmysl....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Hothatch
Hm a ja myslel, ze to tu je pro nadsene ridice co chteji co nejlepe jezdici auto - F RS a ne auto pro holky
Re: Hothatch
PP: nekdy se v tom svez
jinak z diskuze jde videt, ze lidem se libi HH v tom puvodnim slova smyslu - ostre HH (CTR, Megane RS) a v FRS v podstate taky kvuli podvozku) uz oslovuji jen zlomek z nich.
nejlepsi stejne jsou Hot Combi. Cupra ST s manualem je ideal
jinak z diskuze jde videt, ze lidem se libi HH v tom puvodnim slova smyslu - ostre HH (CTR, Megane RS) a v FRS v podstate taky kvuli podvozku) uz oslovuji jen zlomek z nich.
nejlepsi stejne jsou Hot Combi. Cupra ST s manualem je ideal
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Hothatch
Mne se libi uprednostneni zadku. Zda se mi to jako zabavnejsi charakteristika auta, nez predokolka. Tohle je uz pro me zazitkova kategorie aut, proto bych hod uprednostnil pred dokonalosti R ... Ale jsem jeste mladej, tak mam jiny pozadavky na auto nez nekdo 40+
But the way the Focus RS corners is a class apart. It turns with more immediacy, it feels lighter on its toes and more adjustable, and its cornering speeds are outrageous. If you want to corner faster, my suspicion is that not a great deal this side of a Nissan GT-R will allow it.
But still there’s immediacy, feel and adjustability there, too. The RS’s drivetrain wants the rear to help the car turn. Sure, on the way into a corner, the Focus pivots around its middle in that fast-Ford, tuck-in-asyou-lift way, but what it does once you get back on the throttle is much more interesting, even in Normal mode. The chassis feels positively rearbiased, more so as you turn through the modes, yet with a semblance of all-wheel drive security that, say, a BMW M235i would come without.
Re: Hothatch
mmira píše:jen tak pod carou, 500 Abarth je jen desny a hlavne nejedouci nesmysl.
Byl jsem 500 Abarth svezen jako spolujezdec. Ta věc prostě vůbec nejede.
Re: Hothatch
No ja vidim hothatch jako kompromis mezi sportovnim autem (ktere by pri kazdodenim pouzivani mohlo svym charakterem prekazet a otravovat, lezt do penez, nebyt dostatecne prakticke) a obycejnym cestovnim autem, ktere kdyz ma stat rozumne penize (rekneme max tech 600tkc), tak je v nem zase nuda k uzoufani. Idealnim hothatchem bez ohledu na cenu je podle me M135ia, kterou ne ze bych si nemohl dovolit koupit, ale ve 4 letem cyklu s 50tkm rocne uz stoji vyrazne vic nez Focus, Leon, Golf, atd...mmira píše:PP: nekdy se v tom svez
jinak z diskuze jde videt, ze lidem se libi HH v tom puvodnim slova smyslu - ostre HH (CTR, Megane RS) a v FRS v podstate taky kvuli podvozku) uz oslovuji jen zlomek z nich.
nejlepsi stejne jsou Hot Combi. Cupra ST s manualem je ideal
Add zmineny novy Type R - urcite je to dobre auto, ale podle me uz spada vic do kategorie sportovnich aut nez univerzalnich hothatchu na cokoliv + ten vzhled je vazne silenej Kdyz to clovek srovna treba s tim Golfem R (ikdyz i tam to trochu moc hroti a kazi ty 4 vejfuky)...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Hothatch
Tak už pár tisícovek km mám s Rkem najeto a zatím velká spokojenost. Je to opravdu parádní univerzál. Jediné, co bych chtěl vylepšit jsou brzdy.
Hledám univerzální řešení, které bude fugovat za studena v zimě, ale mělo by zvládnout i ježdění na okruhu, tak abych je neutahal během 20min. Koukal jsem na ebc yellow desky plus kotouče ebc turbo groove. Plus panc. hadice a lepší brzdovka(jaká?). Máte někdo zkušenosti? Splní to, co bych potřeboval?
Hledám univerzální řešení, které bude fugovat za studena v zimě, ale mělo by zvládnout i ježdění na okruhu, tak abych je neutahal během 20min. Koukal jsem na ebc yellow desky plus kotouče ebc turbo groove. Plus panc. hadice a lepší brzdovka(jaká?). Máte někdo zkušenosti? Splní to, co bych potřeboval?
Re: Hothatch
matar: Jestli jsi schopen utahat brzdy na eRku, tak ti dle mého názoru výměna kotoučů a desek za EBC nepomůže. Odpovědí na tvé potřeby je BBK (big brake kit). Vybrat si ten správný budeš muset sám, ať už budeš vybírat mezi těmi typizovanými pro Golf R, nebo si necháš připravit nějaké řešení od Danyho: http://www.xyz-racing.cz/brzdy.php
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hothatch
Mi přijdou brzdy OK. Ostré a zatím se mi nepovedlo je utahat...pravda, na okruhu jsem nebyl, bo s výjimkou CzechR (což je spíše zábava než opravdu okruh), tam nejezdím. Mi to ba na silnici v provozu
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Hothatch
NA Rko se davaji brzdove sety z TTRS. Ale to uz je celkem pumelenice a to do toho davat nebudu.
Na starem aute jsem mel std. brzdy, pouze jine kotouce a desky a neutahal jsem to. Rko je lehci(ale trosku rychlejsi), tak mi logika veli, ze bych stejnou cestou nemel udelat chybu. Muj problem neni, ze by auto nebrzdilo, ale ze material prehreje. Nechci ale davat na auto materialy pro zavodni auto, ktere sice skvele brzdi zahrate, ale vubec nebrzdi za studena. Potrebuji jenom najit spravnou kombinaci a nemam zkusenosti, takze nechci sahnout vedle.
Rozhodne nerikam, ze oem brzdy jsou spatne, ale na okruhu je clovek utaha.
Na starem aute jsem mel std. brzdy, pouze jine kotouce a desky a neutahal jsem to. Rko je lehci(ale trosku rychlejsi), tak mi logika veli, ze bych stejnou cestou nemel udelat chybu. Muj problem neni, ze by auto nebrzdilo, ale ze material prehreje. Nechci ale davat na auto materialy pro zavodni auto, ktere sice skvele brzdi zahrate, ale vubec nebrzdi za studena. Potrebuji jenom najit spravnou kombinaci a nemam zkusenosti, takze nechci sahnout vedle.
Rozhodne nerikam, ze oem brzdy jsou spatne, ale na okruhu je clovek utaha.