Hothatch

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Hothatch

Příspěvek od pavproch »

noa co, hlavně že je křasny, ten nesmysl.... :ymhug: :x
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Hothatch

Příspěvek od Vrooom »

Hm a ja myslel, ze to tu je pro nadsene ridice co chteji co nejlepe jezdici auto - F RS a ne auto pro holky B-)
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Hothatch

Příspěvek od mmira »

PP: nekdy se v tom svez ;)

jinak z diskuze jde videt, ze lidem se libi HH v tom puvodnim slova smyslu - ostre HH (CTR, Megane RS) a v FRS v podstate taky kvuli podvozku) uz oslovuji jen zlomek z nich.

nejlepsi stejne jsou Hot Combi. Cupra ST s manualem je ideal :D
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Hothatch

Příspěvek od Vrooom »

Mne se libi uprednostneni zadku. Zda se mi to jako zabavnejsi charakteristika auta, nez predokolka. Tohle je uz pro me zazitkova kategorie aut, proto bych hod uprednostnil pred dokonalosti R ... Ale jsem jeste mladej, tak mam jiny pozadavky na auto nez nekdo 40+
But the way the Focus RS corners is a class apart. It turns with more immediacy, it feels lighter on its toes and more adjustable, and its cornering speeds are outrageous. If you want to corner faster, my suspicion is that not a great deal this side of a Nissan GT-R will allow it.

But still there’s immediacy, feel and adjustability there, too. The RS’s drivetrain wants the rear to help the car turn. Sure, on the way into a corner, the Focus pivots around its middle in that fast-Ford, tuck-in-asyou-lift way, but what it does once you get back on the throttle is much more interesting, even in Normal mode. The chassis feels positively rearbiased, more so as you turn through the modes, yet with a semblance of all-wheel drive security that, say, a BMW M235i would come without.
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Hothatch

Příspěvek od x2005 »

mmira píše:jen tak pod carou, 500 Abarth je jen desny a hlavne nejedouci nesmysl.

Byl jsem 500 Abarth svezen jako spolujezdec. Ta věc prostě vůbec nejede. :-q
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Hothatch

Příspěvek od honziss »

mmira píše:PP: nekdy se v tom svez ;)

jinak z diskuze jde videt, ze lidem se libi HH v tom puvodnim slova smyslu - ostre HH (CTR, Megane RS) a v FRS v podstate taky kvuli podvozku) uz oslovuji jen zlomek z nich.

nejlepsi stejne jsou Hot Combi. Cupra ST s manualem je ideal :D
No ja vidim hothatch jako kompromis mezi sportovnim autem (ktere by pri kazdodenim pouzivani mohlo svym charakterem prekazet a otravovat, lezt do penez, nebyt dostatecne prakticke) a obycejnym cestovnim autem, ktere kdyz ma stat rozumne penize (rekneme max tech 600tkc), tak je v nem zase nuda k uzoufani. Idealnim hothatchem bez ohledu na cenu je podle me M135ia, kterou ne ze bych si nemohl dovolit koupit, ale ve 4 letem cyklu s 50tkm rocne uz stoji vyrazne vic nez Focus, Leon, Golf, atd...

Add zmineny novy Type R - urcite je to dobre auto, ale podle me uz spada vic do kategorie sportovnich aut nez univerzalnich hothatchu na cokoliv + ten vzhled je vazne silenej :D Kdyz to clovek srovna treba s tim Golfem R (ikdyz i tam to trochu moc hroti a kazi ty 4 vejfuky)...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
matar
Autoškolák
Příspěvky: 48
Registrován: sob 28 úno 21:02

Re: Hothatch

Příspěvek od matar »

Tak už pár tisícovek km mám s Rkem najeto a zatím velká spokojenost. Je to opravdu parádní univerzál. Jediné, co bych chtěl vylepšit jsou brzdy.

Hledám univerzální řešení, které bude fugovat za studena v zimě, ale mělo by zvládnout i ježdění na okruhu, tak abych je neutahal během 20min. Koukal jsem na ebc yellow desky plus kotouče ebc turbo groove. Plus panc. hadice a lepší brzdovka(jaká?). Máte někdo zkušenosti? Splní to, co bych potřeboval?
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: Hothatch

Příspěvek od Spectral »

matar: Jestli jsi schopen utahat brzdy na eRku, tak ti dle mého názoru výměna kotoučů a desek za EBC nepomůže. Odpovědí na tvé potřeby je BBK (big brake kit). Vybrat si ten správný budeš muset sám, ať už budeš vybírat mezi těmi typizovanými pro Golf R, nebo si necháš připravit nějaké řešení od Danyho: http://www.xyz-racing.cz/brzdy.php
:ar!
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27897
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Hothatch

Příspěvek od řidičBOB »

Mi přijdou brzdy OK. Ostré a zatím se mi nepovedlo je utahat...pravda, na okruhu jsem nebyl, bo s výjimkou CzechR (což je spíše zábava než opravdu okruh), tam nejezdím. Mi to ba na silnici v provozu :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
matar
Autoškolák
Příspěvky: 48
Registrován: sob 28 úno 21:02

Re: Hothatch

Příspěvek od matar »

NA Rko se davaji brzdove sety z TTRS. Ale to uz je celkem pumelenice a to do toho davat nebudu.

Na starem aute jsem mel std. brzdy, pouze jine kotouce a desky a neutahal jsem to. Rko je lehci(ale trosku rychlejsi), tak mi logika veli, ze bych stejnou cestou nemel udelat chybu. Muj problem neni, ze by auto nebrzdilo, ale ze material prehreje. Nechci ale davat na auto materialy pro zavodni auto, ktere sice skvele brzdi zahrate, ale vubec nebrzdi za studena. Potrebuji jenom najit spravnou kombinaci a nemam zkusenosti, takze nechci sahnout vedle.

Rozhodne nerikam, ze oem brzdy jsou spatne, ale na okruhu je clovek utaha.
Odpovědět