Octavia III

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
bitmap
Řidič začátečník
Příspěvky: 174
Registrován: stř 16 bře 11:12

Re: Octavia III

Příspěvek od bitmap »

Na jaké zkušebně?
V motorovém centru, v emisním centru, nebo někde u dealera?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27946
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od řidičBOB »

Nevím, odkud byli... Bylo to uvnitř závodu a zastavili se na pokec za člověkem, se kterým jsem měl schůzku... Ale jelo to pekelně...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
bitmap
Řidič začátečník
Příspěvky: 174
Registrován: stř 16 bře 11:12

Re: Octavia III

Příspěvek od bitmap »

Zajímavé, díky.
Budu se muset poptat, co to tam chlapci po večerech kouzlí, protože kdykoli jdu okolo já, tak tam trápí jen nějaké dýchavičné tříválce MPI :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Octavia III

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše:1.8TSI v Oct II. prvních 120tis km asitak litr mezi výměnama (15tis km), potom prudký zlom a litr na 2-3000km. Po generáce motoru a výměně turba už zase nežere skoro nic...

2.0TSI v Leguánu: půllitru až litr na 15tis
update na uákladě tohodle článku

1.8TSI po "generálce" ve 120tis km (aktuáně cca 150tis km) nežere skoro nic (max litr na 15tis) - předepsaná viskozita (myslém, že kastról), leguán beze změn (5w-40, millers EE)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: Octavia III

Příspěvek od EL_XEL »

Tak jistě, že motor vydrží dlouho i vytuněný na 180 procent původního výkonu v momentě, kdy jezdí 95 procent času na desetinu této cifry. Otázka je, jak dlouho vydrží v momentě, kdy to bude majitel drtit furt pryč.
jerry
Letec
Příspěvky: 3594
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Octavia III

Příspěvek od jerry »

ctrl_j píše:Ve VW musi byt asi uplne padli na hlavu kdyz si dovoli pri snaze o maximalni miru unifikace dilu davat do „eRkoveho“ motoru zcela jinou hlavu valcu s nizsim kompresnim pomerem, jiny vstrikovace, ventily a spoustu dalsich „zbytecnosti“. Pritom to staci nacipovat!
EL_XEL píše:Tak jistě, že motor vydrží dlouho i vytuněný na 180 procent původního výkonu v momentě, kdy jezdí 95 procent času na desetinu této cifry. Otázka je, jak dlouho vydrží v momentě, kdy to bude majitel drtit furt pryč.
Oba dva jste to jinými slovy vystihli stejně. Ti co si myslí, že je to jen o čipování řídící jednotky jsou na velkém omylu ;)
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Octavia III

Příspěvek od pavproch »

Kupodivu (imho) velmi nezaujatý a pozitivně naladěný -pj- na themu tříhrnku 1.0TSI v Oct III ... bysem to nechtěl ani omylem, ale rád bych si s tím sjel, abych zjistil, zdali ta nezaujatost a pozitivnost je opravdová..... :p
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Dix
Letec
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 17 úno 09:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od Dix »

Kolem 22.6.2016 by měli být předváděčky s 1.0 TSI 85 KW u prodejců.Výbavy Ambition,Style.Jak manuál,tak DSG.
Bez bodů
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5699
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Octavia III

Příspěvek od Stepan »

chápu to dobře, že pokud si koupít auto, které má normovanou spotřebu 6,3l benzínu, tak někde v jeho ceně je schovaný "náklad" v podobě 54 000 , které automobilka zaplatí evropským ekobuznám?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Octavia III

Příspěvek od pavproch »

Ještě mě napadla jedna věc - je "večejným" tajemstvím - i dyž se AZNP k temu nikdy ofiko nepřiznala - když se uváděla na trh Oct. 1.2TSI, tak ty "předváděčky" byly lehce "očipované" (prostě jely víc/líp než následující serie pro "plebs"....) to by mě zajímalo, esli ta 1.0TSI, kterou -pj- docela chválí (teda skoro chválí, no) není z podobného "poštelovaného" soudeku....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět