Octavia III
- hothatchshop.cz
- Autoškolák
- Příspěvky: 86
- Registrován: stř 09 bře 08:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Spíš ne, ale zde z jiné diskuseBrus píše:Jsem s transitem na dalnici predjel veyron, pocita se to taky ?
http://www.autoforum.cz/tuning/tato-ces ... v10/?forum
E85
...alias BHudak na AR
...alias BHudak na AR
Re: Octavia III
Velký technický úspěch není dostat z toho ten výkon, ale že ve VW vyrobili motor, který se při něm ještě nerozletěl Bylo by na místě udělat po nějaké době cvičnou rozborku motoru a zjistit opotřebení.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
- hothatchshop.cz
- Autoškolák
- Příspěvky: 86
- Registrován: stř 09 bře 08:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Tohle tu slýchám furt, že to a to se rozsype. A pak tu mam 377hp z 265ti na 2,0 TFSI v Golfu 6R, který jezdí už pár let bez problémů, Octavii II RS 200hp -> 348hp co taky už pár let jezdí, tahle Octavia už byla s 330hp, teď 380-400hp, na okruhu už tolikrát a vše to drží Jsou tu prostě dva typy lidí. Jedni, kteří říkají, že to a to nevydrží a ti druzí, kteří si to auto upraví a jezdí.
E85
...alias BHudak na AR
...alias BHudak na AR
Re: Octavia III
co tam pri techto vykonech davate za olej, 5W40?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Octavia III
Já neříkám že se to rozsype, jen že je pozoruhodné že to sériové vnitřnosti zvládají a že by bylo zajímavé zjistit opotřebení. Vyšší výkonové verze v Cupře a Golfu R jsou narozdíl od Octavie kované, že? Stejně jako motor v 6kovém R.hothatchshop.cz píše:
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
- hothatchshop.cz
- Autoškolák
- Příspěvky: 86
- Registrován: stř 09 bře 08:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Ono je jedno jestli to je kované nebo ne. Je to jen výrobní proces. Kované seriové díly nerovnají se kovaným tuningovým nebo závodním dílům. Důležité je, na kolik jsou dimenzované a s ohledem na to se staví motor. Pokud by se přiblížilo nějakým limitům toho či onoho, tak se ty dotčené díly vymění za odolnější.
mmira: záleží na určení auta. Jestli to je na normální ježdění nebo pro někoho, kdo to často využívá na jízdu po okruhu. V prvním případě doporučujeme alespoň zkrátit interval výměny oleje a lít tam něco kvalitního a v druhém případě je ideál Motul 300V
mmira: záleží na určení auta. Jestli to je na normální ježdění nebo pro někoho, kdo to často využívá na jízdu po okruhu. V prvním případě doporučujeme alespoň zkrátit interval výměny oleje a lít tam něco kvalitního a v druhém případě je ideál Motul 300V
E85
...alias BHudak na AR
...alias BHudak na AR
Re: Octavia III
Ve VW musi byt asi uplne padli na hlavu kdyz si dovoli pri snaze o maximalni miru unifikace dilu davat do „eRkoveho“ motoru zcela jinou hlavu valcu s nizsim kompresnim pomerem, jiny vstrikovace, ventily a spoustu dalsich „zbytecnosti“. Pritom to staci nacipovat!
Takze kovane a lite dily maji stejnou odolnost proste proto, ze jsou seriove?
Takze kovane a lite dily maji stejnou odolnost proste proto, ze jsou seriove?
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- hothatchshop.cz
- Autoškolák
- Příspěvky: 86
- Registrován: stř 09 bře 08:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Nemyslím si, že jsi porozuměl psanému textu. Nikde nepíšu, že ty díly vydrží stejně. Vždycky platilo, že některé díly vydržely více, ať už byly kované nebo lité. Je potřeba znát jejich možnosti, což zde platí. Bylo tím ale myšleno, že rozdíl mezi nimi není tak velký, jako mezi kovanými seriovými díly a kovanými aftermarket díly, které jsou dimenzované na daleko větší výkony a pro jejich výrobu jsou použity daleko dražší materiály.
E85
...alias BHudak na AR
...alias BHudak na AR
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Oni to ale zkoušejí i výrobci...není to tak dlouho, co jsem na zkušebně ŠA potkal Fabii 1.2TSI, kterou si kluci naladili na 110kW.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time