Rychlodotazy
Re: Rychlodotazy
pokud si pamatuju nase stare reanulty, na vsech odesly manzety na kloubech u kol. vyse zminena cena by odpovidala. a tky popis neresenych nasledku - jakmile prasknou, do kloubu se dostane prach a velice rychle odejde
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Rychlodotazy
No manžetu u kol jsem měnil loni. Jedna byla prasklá, ale preventivně šla i druhá. Cena za obě 300 Kč + práce. Tu bohužel však už nevypočítám, protože toho bylo na práci víc (rozvody).
Re: Rychlodotazy
Asi se mi konecne podarilo koupit byt a zacinam planovat upravy. Vzhledem k tomu, ze byt je prizemni s JZ orientaci, znacne proskleny, tak bych chtel rolety (bezpecnost) a zaluzie (slunicko). Napadlo me, jestli nekdo nevite zda existuji exterierove zaluzie, ktere umi soucasne fungovat jako rolety (zamknout se stazene ve svisle poloze)...??? Hledam na webu a nic :/
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Rychlodotazy
Google "vnejsi bezpecnostni zaluzie" a je tam par odkazu. Nejak tu z mobilu neumim dostat zkopirovany odkaz.. Sem lama
Re: Rychlodotazy
Před skoro 1700 km jsem si nechal dělat přední brzdy (kotouče, destičky i kapalina). Brzdy jsou ATE, kapalina bohužel nevím. Opatrně jsem je zajížděl cca 400km a od té doby s nimi brzdím už normálně (stále jsem zvyšoval sílu brzdění až k běžnému provozu), jenže pořád pískají. Když brzdím lehce nebo až moc tvrdě, tak jsou potichu. Jen opravdu při hodně určité síle brzdění pískají a nemůžu se toho zbavit. V servise mi říkali, že to určitě do 1000km přestane, ale nestalo se tak.
Co s tím mám dělat? Jít to reklamovat? Nebo dá se to nějak napravit?
Co s tím mám dělat? Jít to reklamovat? Nebo dá se to nějak napravit?
Re: Rychlodotazy
honziss: zvaz jinou variantu. sice asi znatelne nakladnejsi, ovsem dle meho nazoru dlouhodobe vyhodnejsi. nez zabezpecovat prostrednictvim zaluzii, je lepsi resit ochranu na urovni oken. nepredpokladam, ze bys je chtel menit, ale pokud je tam nejaky obycejny plast, stejne te to jednou nemine. pak by bylo vhodne poridit lepena, nerozbitna skla. je to dobre kvuli detem a soucasne se pres ne v podstate neda dostat zvenku. je treba ale pamatovat i na ramy.
druha varianta je nechat na skla nalepit folie.
muzes pak vzit lehci zaluzie a hlavne tu bezpecnost budes mit vzdy, nejen kdyz budou stazene.
druha varianta je nechat na skla nalepit folie.
muzes pak vzit lehci zaluzie a hlavne tu bezpecnost budes mit vzdy, nejen kdyz budou stazene.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Rychlodotazy
Ja googlil, ale takovy zaluzie, ktery se daj ve svisly poloze zaaretovat jsem nenasel, zatim... Okna jsou obyc plastaky, 3 vrstvy, novy, takze menit hned je nebudu urcite. Folie jsou jasny, s tema pocitam, stejne tak jako s elektronickym zabezpecenim, uz tu par let bydlim o 2 ulice vedle, takze vim co muzu cekat
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Rychlodotazy
u znameho na baraku jsem videl zaluzie, ktere kdyz se zavrely, vypadaly jako roleta. melo to nejake pevne lamely a myslim, ze dostat se pres ne by znamenalo velke usili. nejak se s tim ale pocitalo pri stavbe, vsechna voditka apod to ma pevne v konstrukci a neda se k nim po zavreni lehce dostat.
na druhou stranu - jakmile se dostanes k "provazum", staci jednou strihnout a sesune se to jak domecek z karet.
na druhou stranu - jakmile se dostanes k "provazum", staci jednou strihnout a sesune se to jak domecek z karet.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Rychlodotazy
jj, uz jsem asi neco takovyho nasel, fa protal...prave ze vsechny ostatni co jsem doted objevil maj pasky, lanka, snurky a podobny nesmysly, tj jak fiknes, tak to leti dolu. To co jsem nasel ted ma vsechno schovany ve vodicich listachmmira píše:u znameho na baraku jsem videl zaluzie, ktere kdyz se zavrely, vypadaly jako roleta. melo to nejake pevne lamely a myslim, ze dostat se pres ne by znamenalo velke usili. nejak se s tim ale pocitalo pri stavbe, vsechna voditka apod to ma pevne v konstrukci a neda se k nim po zavreni lehce dostat.
na druhou stranu - jakmile se dostanes k "provazum", staci jednou strihnout a sesune se to jak domecek z karet.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Rychlodotazy
Taky mám na předku ATE destičky a s prominutím jsou to mrdky. Neuvěřitelně špiní a při dobržďování třeba k závoře si taky písknou a to mají najeto už nějakých 20tis km. Nikdy víc, příště dám desky od Textaru a kotouče vrtaný ZimmermannyArkis píše:Před skoro 1700 km jsem si nechal dělat přední brzdy (kotouče, destičky i kapalina). Brzdy jsou ATE, kapalina bohužel nevím. Opatrně jsem je zajížděl cca 400km a od té doby s nimi brzdím už normálně (stále jsem zvyšoval sílu brzdění až k běžnému provozu), jenže pořád pískají. Když brzdím lehce nebo až moc tvrdě, tak jsou potichu. Jen opravdu při hodně určité síle brzdění pískají a nemůžu se toho zbavit. V servise mi říkali, že to určitě do 1000km přestane, ale nestalo se tak.
Co s tím mám dělat? Jít to reklamovat? Nebo dá se to nějak napravit?