Detektory policejních radarů
Re: Detektory policejních radarů
Takže se něco změnilo a pro Genevo už není nejlepší pozice vertikální?
Re: Detektory policejních radarů
Vertikál je jistota...
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detektory policejních radarů
Vertikal je pořád správná pozice, protože drtivá většina ramerů je PČR na 34.0GHz, které mají jiné pootočení radarové hlavy než MP Praha.
MP to měla vždycky jinak pootočené, pak se říkalo, že se to synchronizovalo s PČR a teď to vypadá na návrat k původní polarizaci radaru.
MP to měla vždycky jinak pootočené, pak se říkalo, že se to synchronizovalo s PČR a teď to vypadá na návrat k původní polarizaci radaru.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Detektory policejních radarů
Můj osobní názor je že lepší detekce v H nebo V záleží na odrazech a odrazových plochách...
Protože několikrat se mě stalo že jsem radar potkal ráno a H byl o mnoho lepší než V...a odpoledne ten stejný radar na jiném místě a bylo to zas naopak...V byl značně lepší než H...a pak na dalším místě tam rozdíl prakticky nebyl...
Jak to je ví asi jen v Rametu a ti neřeknou nic...
Protože několikrat se mě stalo že jsem radar potkal ráno a H byl o mnoho lepší než V...a odpoledne ten stejný radar na jiném místě a bylo to zas naopak...V byl značně lepší než H...a pak na dalším místě tam rozdíl prakticky nebyl...
Jak to je ví asi jen v Rametu a ti neřeknou nic...
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
Re: Detektory policejních radarů
Pokud zachytává antiradar převážně odrazy (velká vzdálenost od radaru), tak je jedno jestli je ve V nebo H pozici. Při odrazu totiž může dojít ke změně polarizace vlnění (záleží na pozici překážek a jejich vlastnostech).
Pokud ale zachytává přímý signál z radaru, tak je vždy lepší pozice odpovídající rovině polarizace konkrétního radaru.
Pokud ale zachytává přímý signál z radaru, tak je vždy lepší pozice odpovídající rovině polarizace konkrétního radaru.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: Detektory policejních radarů
je otazkou, jestli to dnes uz neni spise honeni se dobrym pocitem. jak jsem zminil vyse, detekce s Black Edition mam takove, ze i kdyby byly polovicni, ubrzdim to vzdy. posledni pripad byl SVK superb schovany po mem smeru jizdy za stojicim autobusem u rovneho useku (https://goo.gl/maps/LY4ZyLe8UNU2 , stal na zastavce cumakem k CR). bez provozu, imho minimalni sance na odraz. presto jsem o nem vedel s predstihem nekolka set metru.
kdysi u Targetu byl rozdil v detekci mezi H a V markatni, tady si nejsem jist, jestli to ma cenu resit
kdysi u Targetu byl rozdil v detekci mezi H a V markatni, tady si nejsem jist, jestli to ma cenu resit
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detektory policejních radarů
G1S ušlo velkou cestu a jeho citlivost je super.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Detektory policejních radarů
a navic kousek, se kterym prave jezdim, ma zatim absolutni bilanci co se FP tyce. jeste nepipl. kolikrat se divam, jestli nahodou neni vypnuty
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Detektory policejních radarů
dostanes sanci
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou