Detektory policejních radarů

Když se chcete ponořit do nitra...
Odpovědět
nota
Řidič začátečník
Příspěvky: 123
Registrován: sob 12 bře 19:23

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od nota »

Takže se něco změnilo a pro Genevo už není nejlepší pozice vertikální?
Uživatelský avatar
VS*
Letec
Příspěvky: 1260
Registrován: stř 23 lis 18:03

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od VS* »

Vertikál je jistota...
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od řidičBOB »

Vertikal je pořád správná pozice, protože drtivá většina ramerů je PČR na 34.0GHz, které mají jiné pootočení radarové hlavy než MP Praha.
MP to měla vždycky jinak pootočené, pak se říkalo, že se to synchronizovalo s PČR a teď to vypadá na návrat k původní polarizaci radaru.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
VS*
Letec
Příspěvky: 1260
Registrován: stř 23 lis 18:03

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od VS* »

Můj osobní názor je že lepší detekce v H nebo V záleží na odrazech a odrazových plochách...
Protože několikrat se mě stalo že jsem radar potkal ráno a H byl o mnoho lepší než V...a odpoledne ten stejný radar na jiném místě a bylo to zas naopak...V byl značně lepší než H...a pak na dalším místě tam rozdíl prakticky nebyl...
Jak to je ví asi jen v Rametu a ti neřeknou nic...
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od Beny9700 »

Pokud zachytává antiradar převážně odrazy (velká vzdálenost od radaru), tak je jedno jestli je ve V nebo H pozici. Při odrazu totiž může dojít ke změně polarizace vlnění (záleží na pozici překážek a jejich vlastnostech).
Pokud ale zachytává přímý signál z radaru, tak je vždy lepší pozice odpovídající rovině polarizace konkrétního radaru.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od mmira »

je otazkou, jestli to dnes uz neni spise honeni se dobrym pocitem. jak jsem zminil vyse, detekce s Black Edition mam takove, ze i kdyby byly polovicni, ubrzdim to vzdy. posledni pripad byl SVK superb schovany po mem smeru jizdy za stojicim autobusem u rovneho useku (https://goo.gl/maps/LY4ZyLe8UNU2 , stal na zastavce cumakem k CR). bez provozu, imho minimalni sance na odraz. presto jsem o nem vedel s predstihem nekolka set metru.

kdysi u Targetu byl rozdil v detekci mezi H a V markatni, tady si nejsem jist, jestli to ma cenu resit
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od řidičBOB »

G1S ušlo velkou cestu a jeho citlivost je super.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od mmira »

a navic kousek, se kterym prave jezdim, ma zatim absolutni bilanci co se FP tyce. jeste nepipl. kolikrat se divam, jestli nahodou neni vypnuty
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
francis
Mistr volantu
Příspěvky: 531
Registrován: sob 26 bře 01:07

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od francis »

Chces muj mobil? :D
Mirek
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od mmira »

dostanes sanci ;)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Odpovědět