Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Diky za nazory a informace, byl jsem nalomen jit do tehle
http://autocentral.cz/auto/Audi/A3/BVA6/043
ale prehodnotim to
http://autocentral.cz/auto/Audi/A3/BVA6/043
ale prehodnotim to
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Teda TT RS vzhledove caymana valcuje I ten jednodussi interier mi sedi o dost vic. 5ti valec vs 4 ...
No a o obrazovce v kaplicce ani nemluve. Senza.
Snad aspon porsche lip jezdi.
No a o obrazovce v kaplicce ani nemluve. Senza.
Snad aspon porsche lip jezdi.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
pro me teda rozhodne Porsche co se tyka vzhledu. Interier se me nejak nelibi ani jeden
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Mě se zamlouvají oba, jak zvenku, tak zevnitř.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Jak jsem nekde cetl, nekdo to trefne vyjadril "novy cayman vypada jako cinska kopie pre FL caymana" a ja s tim souhlasim, pre FL byl povedenejsi, ted to ma divny predni naraznik. Pro me porsche od generace 996 v interierech tape, vsude maji prehrsel tlacitek.Eda píše:pro me teda rozhodne Porsche co se tyka vzhledu. Interier se me nejak nelibi ani jeden
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Asi to bude o tom kdo chce RWD a manual…
TT RS - R5; 294 kW; 480 Nm (1700-5850 rpm); 1440 kg; 7° DSG; AWD (haldex); 66400 €
718 Cayman S - R4; 257 kW; 420 Nm (1900-4500 rpm); 1430 kg; 6° MT/7° PDK; RWD; 64000 €
TT RS - R5; 294 kW; 480 Nm (1700-5850 rpm); 1440 kg; 7° DSG; AWD (haldex); 66400 €
718 Cayman S - R4; 257 kW; 420 Nm (1900-4500 rpm); 1430 kg; 6° MT/7° PDK; RWD; 64000 €
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Cayman je poněkud fail, když s manuálem, pohonem dvou kol a jedním scházejícím válcem váží skoro stejně. Teď se dívám do technických údajů a s PDK je to 1460 kg, na tak malinkou dvoukolku celkem nadváha.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Plati za predpokladu ze tech 1440 kg co udavaji novinarske weby je pravdivych. Takovou hmotnost ma na tovarnim webu totiz TTS coupe AWD 6MT. A kdyz se podivame na srovnani S3 × RS3, melo by byt TT RS o neco tezsi.
S3 R4 2.0 TFSI AWD DSG - 1530 kg
RS3 R5 2.5 TFSI AWD DSG - 1595 kg
S3 R4 2.0 TFSI AWD DSG - 1530 kg
RS3 R5 2.5 TFSI AWD DSG - 1595 kg
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27906
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Tak motory 3.0TFSI jsou minulostí. Motor s kompresorem bude nahrazen motorem s turbem. Ano - mohou za to emise.
Takže ado by chtěl starou variantu s kompresorem, bude muset zamířit do USA, kde změna nebude...zatím.
Takže ado by chtěl starou variantu s kompresorem, bude muset zamířit do USA, kde změna nebude...zatím.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time