Samosvorné diferenciály pro BMW
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
si zlý....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
tohle tema me zacina zajimat cim dal tim vice. sice jsem si rikal, ze potah zustane potahem a ladit ho nebudu, ale stejne uz mam domluveny kratsi dif. asi by bylo vice nez na miste vrazit tam rovnou i LSD.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
Tak. Prostě je to teď s open diffem uplně na hovno. Na sněhu to nevodjíždí, je to kousavý a hůř čitelný. Jsem z toho trochu otrávenej.
RWD
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
odvolávám, co sem odvola a slibuju, co sem neslíbil....pavproch píše:už sem to psal na bmwklubu: v jednom autě mám lamelu (40%), ve druhém šneka (quaife) - z hledika řidičského a chování auta neshledávám sebemenšího rozdílu....
je tam téměř zanedbatelný rozdíl, ale prostě je tam.... neska sem po půlroce osedlal quaife (a mezitím se naučil žít s 40% lamelou).... jak to popsat....
lamela je ve svorování plynulejší, šnek má ostřejší přechod nesvoruju->svoruju....
z hlediska jízdního (tendence rovnat auto pod planem v zatáčce, čitelnost a předvídatelnost) je ten rozdíl pod mou řidičskou rozlišovací úrovní.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
Neviem nakolko je mozne brat tvoje zistenie ako smerodajne ked jedno je 4x4 a druhe RWD. O to viac ze 4x4 je xDRIVE ktory sa nesprava za kazdych okolnosti uplne rovnako.
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
jojo, je to tak... ale prostě tam cítím mírný rozdíl....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
Já mám zkušenosti s torsenem z MX-5 (NB) a momentálně mám v E46 330i Kaaze se zhruba 66% svorností. Nedávno jsem chvíli jezdil i s GT86, která má taky torsen.
Mé pocity jsou takové, že s lamelákem mnohem lépe vnímám chování zadku, lépe cítím jak pracuje a jak auto přechází do smyku. Měl jsem pocit, ale mohlo to být jen výkonem auta, že u GT86 jsem stál na plynu a náhle přišla přetáčivost, na kterou jsem čekal, ale skoro vždy reagoval zbytečně pozdě, zkrátka jsem to necítil v zadku. Také mám pocit, že oproti torsenu v mx-5 si můžu dovolit neuvěřitelný úhly. Už to odpískám jako přetočený a ono se to ještě prací se spojkou/plynem povede srovnat.
Díky až nesmyslné svornosti, kterou mám nastavenou, je trakce pod plynem senzační.
Nutno zmínit, že lamelák pracuje hlučněji než torsen a třeba při popojíždění v rejdu to není nejkomfortnější - sevře obě kola, občas to trochu nakopává. U toho kaazu je ještě jedna specialitka - výrobce doporučuje 80W-90 minerální olej (drahý origo KAAZ, Motul 90PA) místo syntetických 90W-140 apod. Lze použít i ty, ale jsou řidké a prý dojde k většímu prokluzu než diff sevře, což může znamenat horší čitelnost auta.
Osobně doporučuji lamelák
Mé pocity jsou takové, že s lamelákem mnohem lépe vnímám chování zadku, lépe cítím jak pracuje a jak auto přechází do smyku. Měl jsem pocit, ale mohlo to být jen výkonem auta, že u GT86 jsem stál na plynu a náhle přišla přetáčivost, na kterou jsem čekal, ale skoro vždy reagoval zbytečně pozdě, zkrátka jsem to necítil v zadku. Také mám pocit, že oproti torsenu v mx-5 si můžu dovolit neuvěřitelný úhly. Už to odpískám jako přetočený a ono se to ještě prací se spojkou/plynem povede srovnat.
Díky až nesmyslné svornosti, kterou mám nastavenou, je trakce pod plynem senzační.
Nutno zmínit, že lamelák pracuje hlučněji než torsen a třeba při popojíždění v rejdu to není nejkomfortnější - sevře obě kola, občas to trochu nakopává. U toho kaazu je ještě jedna specialitka - výrobce doporučuje 80W-90 minerální olej (drahý origo KAAZ, Motul 90PA) místo syntetických 90W-140 apod. Lze použít i ty, ale jsou řidké a prý dojde k většímu prokluzu než diff sevře, což může znamenat horší čitelnost auta.
Osobně doporučuji lamelák
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
Aka je cca zivotnost difu s takou velkou svornostou?
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
Podle mne je problém v tomhle srovnání, že se srovnává nesrovnatelné - jiné auto, jiná motorizace, obutí, nastavení podvozku...
MG - radost až na kost.