BMW Divize
Re: BMW Divize
to se priznam, ze nevim. ale i kdyby, porad to z toho nedela "malou CSL", vsechny tyto upravy lze velice jednoduse a relativne levne dodelat. jak rikam,
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Mě se ta barva pokožky docela líbí.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Nazdar, neviete nahodou, kde v CR maju k dispozicii M135i, pripadne M235i na testovaciu jazdu? Skusal som uz v Polsku, maju dve, ale obe Xdrive. Zaujima ma len RWD. Diky.
Re: BMW Divize
To tak nikdo nebere, cena je 1/3 oproti csl (zajimavy ze jako novy CSL nebylo az tak lehky pro bmw rozprodat ...), ale asi jich nebude az tak moc coz cene pomuze a kdyz nekdo bude chtit vysypat hromadu penez za starou 3er, asi bude chtit neco specialniho. Tuneni autu na cene moc neprida.mmira píše:to se priznam, ze nevim. ale i kdyby, porad to z toho nedela "malou CSL", vsechny tyto upravy lze velice jednoduse a relativne levne dodelat. jak rikam,
Re: BMW Divize
Hrali jste si nekdo s geometrii? Jsem nasel ve specifikacich v TIS pro Z4 front camber -0° 57' vs zadek -2° 50' dle popisku v asseto corsa by mel vetsi camber vepredu zlepsi ochotu zatacet, ale naopak pridat nervozitu pri brzdeni a prime jizde.
Toe je F 0.14, R 0.16 to je asi ok.
Ma s tim nekdo zkusenosti co se z toho da vykresat? Treba vepredu zvysit na -1,5 a zadek dat na -2? Ani nevim jaky jsou rozsahy nastaveni.
edit.
Tak ve predu se to asi bere pro 20° lock, pak to je 1°, 34'
Treba csl to ma F -1°40 R -1° 50'
Toe je F 0.14, R 0.16 to je asi ok.
Ma s tim nekdo zkusenosti co se z toho da vykresat? Treba vepredu zvysit na -1,5 a zadek dat na -2? Ani nevim jaky jsou rozsahy nastaveni.
edit.
Tak ve predu se to asi bere pro 20° lock, pak to je 1°, 34'
Treba csl to ma F -1°40 R -1° 50'
Naposledy upravil(a) Vrooom dne úte 26 dub 20:40, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW Divize
geo je samo zaklad, ale soucasne velka alchymie. jsem si ale jist, ze muzes na Z4 s klidem jit na nejake -2° odklonu vepredu, seriove uchyty stejne asi vice nepovoli. mozna budes muset nechat propilovat diru na trn, ktery z toho nahore trci, aby ses dostal dal. nervozni to nebude a potlaci to nedotacivost. ohledne te nervozity, horsi je zmena zaklonu. cim vetsi, tim stabilnejsi, ovsem mene akcni. to uz by ti ale popr mel udelat nekdo, kdo Z4 a jeji reakce na geo zna a ma s tim zkusenosti.
vetsi odklon vzadu je zase kvuli trakci na vyjezdu ze zatacky, ale je treba dat pozor na husteni pneu.
vetsi odklon vzadu je zase kvuli trakci na vyjezdu ze zatacky, ale je treba dat pozor na husteni pneu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Nebude pak mit auto vetsi tendenci do nahlejsi nedotacivosti? Neco jako drzi drzi a pak buch letim do stromu po predku?
Re: BMW Divize
Neřekl bych, spíš se škubne ve vyšší rychlosti, což si vyžaduje rychlejší a přesnější reakce, ale neni to tak, že by auto najednou odpochodovalo. Na e36 jedu vzadu negativ někde kolem 2°, víc nedovolí seriový ramena. Ve předu jedu něco podobnýho, ale šteluju podle rysek na pillow balls, takže nemám ani změřeno.
Na co je potřeba dát bacha, že bawo údaje jsou s dovážením auta, který dělá třeba u 1er kolem 240kg a je to velkej rozdíl oproti autu bez závaží. Nahoře udávaný dva stupně, jsou bez dovážení a už to žere vnitřky. Nežravý nastavení je tak o 0,3°míň.
Na co je potřeba dát bacha, že bawo údaje jsou s dovážením auta, který dělá třeba u 1er kolem 240kg a je to velkej rozdíl oproti autu bez závaží. Nahoře udávaný dva stupně, jsou bez dovážení a už to žere vnitřky. Nežravý nastavení je tak o 0,3°míň.
RWD
Re: BMW Divize
To je pořádná 316d..s S85 V10 z M5 e60
Re: BMW Divize
mmira: ty mas nestandardni geo?
Hosi jde mi o to jake s tim mate realne zkusenosti a o kolik jste sli mimo tovarni nastaveni?
Hosi jde mi o to jake s tim mate realne zkusenosti a o kolik jste sli mimo tovarni nastaveni?