BMW Divize
Re: BMW Divize
pri rozdilu 0,7M bych radeji vzal M235i, dodelal svor a zbytek projezdil na NS.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Ještě by bylo řešení koupit M235i, zůstat doma a úspora by se ještě znásobila
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
V M2 jsem ve středu seděl. I nastartoval.........hřmot ze 4 laufů na volnoběh úžasný. Ale jen chvíli. Za cca 15 vteřin otáčky spadly a ani po zahřátí se mě už nepodařilo ten hřmot zopakovat. Můj názor. Pokud chce člověk pravidelně navštěvovat okruhy, tak M2 bude ta pravá zbraň. Jinak se ty extra peníze a diskomfort nedají ospravedlnit. M2 totiž nemá adaptivní podvozek....
Re: BMW Divize
Asi tak. Okrem toho 1,7 mega je uz prakticky cena CAYMANu S a ten je uz zase trochu inde. Pravda, nema 4 sedacky.
Re: BMW Divize
Rozdiel v cennikovej cene M235i a M2 je u nas cca 14 000€. Dajme tomu ze sa chceme dostat na uroven M2:
intercooler: 1000€
uprava RJ: 1000€
lamelak: 3-4000€
predne + zadne ramena: 1000€
ulozenie zadnej napravy: 500€
stabilizatory: 500€
podvozok: 2000€
brzdy: 3000€
To je len hruby nastrel tych najdolezitejsich veci. Lepsiu vybavu, bodykit, vacsie disky a plno dalsich veci v prospech M2 preskocim... Kto niekedy predaval upravene auto tak vie, ze tie upravy sa ani zdaleka nezaplatia a v konecnom dosledku sa to preda o malu sumu naviac oproti seriovemu. Stoji za to si priplatit dajme tomu 5000€ za M2 oproti rovnako vykonnej a upravenej M235i? Ano.
intercooler: 1000€
uprava RJ: 1000€
lamelak: 3-4000€
predne + zadne ramena: 1000€
ulozenie zadnej napravy: 500€
stabilizatory: 500€
podvozok: 2000€
brzdy: 3000€
To je len hruby nastrel tych najdolezitejsich veci. Lepsiu vybavu, bodykit, vacsie disky a plno dalsich veci v prospech M2 preskocim... Kto niekedy predaval upravene auto tak vie, ze tie upravy sa ani zdaleka nezaplatia a v konecnom dosledku sa to preda o malu sumu naviac oproti seriovemu. Stoji za to si priplatit dajme tomu 5000€ za M2 oproti rovnako vykonnej a upravenej M235i? Ano.
Re: BMW Divize
Schopnost jezdit rychle je u M2 asi dost vysoko (dle casu na okruzich co se objevuji na netu) a spis to bude konkurence pro GTS. Pak je ta cena opodstatnena.911T píše:Asi tak. Okrem toho 1,7 mega je uz prakticky cena CAYMANu S a ten je uz zase trochu inde. Pravda, nema 4 sedacky.
Re: BMW Divize
Pry se to projevi i na silnici ...
AF: bude recenze M2?
http://www.pistonheads.com/road-tests/b ... view/34085The difference between the M2 and apparently similar cars in the BMW range can be measured in just a few hundred metres of rippled, rain-soaked Spanish tarmac. Right when the stomach-churning lurch out of a high-speed compression should have you feathering the throttle to give the rear wheels a chance of keeping traction...
Commit to a bumpy, fast road? You can!
Civilian equivalents like the M235i simply don't have the damping to cope. An M4, meanwhile, would be well out of its comfort zone and unable to put its considerable power advantage to any use whatsoever, beyond a widening of the eyes and whitening of the knuckles. In the M2 there's not a moment's hesitation. Keep it pinned. Grin like an idiot. Repeat to fade.
AF: bude recenze M2?
Re: BMW Divize
Napriek vykonovemu deficitu ma CAYMAN S porovnatelnu dynamiku. Aj casy z NS su rovnake. Vsetko ostatne bude u PORSCHE imho lepsie.
Re: BMW Divize
Aj poistková skrinka.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
V recenzi spor auto to bylo rychlejsi. Ale sam bych si taky koupil caymana - presne stary R-ko