Onboard videa
- Plzeňská Teplárenská
- Autoškolák
- Příspěvky: 50
- Registrován: úte 24 bře 14:34
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Profík v akci, nasypal mi to tam slušně.
Re: Onboard videa
Buď ho totálně zasklil, nebo velký pračurák.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2133
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Onboard videa
Bylo jasné, že mají rozháněče...
Nicméně u nás když se odklidím do odstavného, tak na mě koukaj jak na idiota a myslej si, že akorát úmyslně blokuju ty podjíždějící...
Nicméně u nás když se odklidím do odstavného, tak na mě koukaj jak na idiota a myslej si, že akorát úmyslně blokuju ty podjíždějící...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27863
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Před ním jela jiná jednotka...to je vidět. Ale u nás, když projede jedno auto IZS, tak se opět všichni naserou zpět doprostřed.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Me dostalo v Rakousku, pri tvorbe zacpy na dalnici nebo na obchvatu Salzburgu, ze vsichni dobrovolne delaji ulicku, i kdyz zadne slozky IZS nejely..
Jinak v CR za jedoucim autem s VRZ bud vsichni najedou zpatky nebo jedou rovnou za nim
Jinak v CR za jedoucim autem s VRZ bud vsichni najedou zpatky nebo jedou rovnou za nim
Re: Onboard videa
Ja zatim nezazil, ze by Cesi hned zavirali ulicku pro IZS. Spis mi nejde do hlavy, proc se u nas ulicka ma tvorit jinak, nez treba v Rakousku nebo Nemecku. Proc to neni vsude stejne na 3 pruzich
Mirek
Re: Onboard videa
Protoze zakon (rakousky i cesky!) uklada povinnost vytvorit prujezd pro IZS bez ohledu na to zda jede, nebo nejede. Jediny rozdil je v tom, ze v AT se to dodrzuje, tady se na to dlabe.oxik píše:Me dostalo v Rakousku, pri tvorbe zacpy na dalnici nebo na obchvatu Salzburgu, ze vsichni dobrovolne delaji ulicku, i kdyz zadne slozky IZS nejely..
Krom toho ze zaclani naplno v pruhu se jeste rada expertu lepi na auto pred sebou, takze kdyz pak IZS opravdu jede, tak nepopojedou vubec nikam. Tvorit volny pruh az dodatecne je zdrzeni neskutecny.
A s tim co se deje po prujezdu mam stejny poznatek, vsichni to hned zpatky bloknou.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/