Pneu koutek
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneu koutek
Já to nefoukám, takže tlak nevím, ale vnitřky jsou víc sjeté. Rychle vůbec nejezdím
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Pneu koutek
Ja foukam na nizky zatizeni a nizsi rychlost = ty nejnicsi tlaky na stitku, geo mam vzdy standardni a gumy sjety rovnomerne + hezky kulaty vnejsi hrany na predkuHondaMan píše:Dotaz na dálniční jezdce: Jak se Vám ojíždí gumy?
Já včera kontroloval zimáky a všechny jsou ve středu o 1 až 1,5 mm ojetější než na krajích. Přehuštěné nejsou. Foukám je dle výrobce na tlak pro nenaložené auto?
Může to být způsobeno častými jízdami vysokou rychlostí?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Pneu koutek
@pp: Zjazdene vonkajsky pneu nezapricini velky odklon, ale maly. Riesil by som to inymi ramenami alebo uniballovym ulozenim tlmicov
Zjazdene stredy mozu byt zlou pneu, ale ked su vsetky 4, je to nepravdepodobne. Geo je v pohode? Ja som si vsimol zjazdeneho stredu na PP kolese Merc A, pred tyzdnom som bol na geometrii a prave relativne v pohode, lave vyssia zbiehavost, pritom lave sa opotrebuje menej a rovnomerne... Niektore auta su skratka divne.
Zjazdene stredy mozu byt zlou pneu, ale ked su vsetky 4, je to nepravdepodobne. Geo je v pohode? Ja som si vsimol zjazdeneho stredu na PP kolese Merc A, pred tyzdnom som bol na geometrii a prave relativne v pohode, lave vyssia zbiehavost, pritom lave sa opotrebuje menej a rovnomerne... Niektore auta su skratka divne.
Re: Pneu koutek
Ted jsem vyhazoval stare letni a byly sjete po obou okrajich vice nez stredem. Foukano podle vyrobce pro nenalozene auto. Zase tek casto po dalnici ale nejezdim
Pravda vyděsí
Re: Pneu koutek
proč blbost? jak myslíš že se to nastavuje u závoďáků..ty maj A čko z kol vepředu i vzadummira píše:na prednich vice sjete vnejsi okraje kvuli vetsim odklonum? to je nejaka blbost, ne
Re: Pneu koutek
a proc asi
odpovim si sam, pro jednoduchost - proto, aby v zatackach byly pneu zatezovany rovnomerne a na co nejvetsi plose. takze zadne nadmerne vnejsich okraju se ani konat nemuze. mozna leda tak vnitrnich a to jeste jen u aut, kde se to tak lidi nechaji nastavit kvuli vzhledu a uz neresi samotne chovani auta.
PP na aute zadne extremni odklony nema, pokud pokud se pamatuji, jen neco okolo -1.5. predni vnejsi okraje ma ohoblovane jen proto, ze si vice troufa v zatackach, ne kvuli jine geo
odpovim si sam, pro jednoduchost - proto, aby v zatackach byly pneu zatezovany rovnomerne a na co nejvetsi plose. takze zadne nadmerne vnejsich okraju se ani konat nemuze. mozna leda tak vnitrnich a to jeste jen u aut, kde se to tak lidi nechaji nastavit kvuli vzhledu a uz neresi samotne chovani auta.
PP na aute zadne extremni odklony nema, pokud pokud se pamatuji, jen neco okolo -1.5. predni vnejsi okraje ma ohoblovane jen proto, ze si vice troufa v zatackach, ne kvuli jine geo
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Pneu koutek
Takže first driving impressions:
Ty Yokohamy V105 (225/40+255/35 R18 non RFT) se po prvních 300 km zdají být srovnatelené s P-zero, neli lepší. Srovnat je s PSS si ještě netroufnu, bo sem na nich ešče neprasil v těple/horku.
Vzhlůedem k temu, že sou levnější než ty Pzera, tak dobrá koupě.
Ty Yokohamy V105 (225/40+255/35 R18 non RFT) se po prvních 300 km zdají být srovnatelené s P-zero, neli lepší. Srovnat je s PSS si ještě netroufnu, bo sem na nich ešče neprasil v těple/horku.
Vzhlůedem k temu, že sou levnější než ty Pzera, tak dobrá koupě.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Pneu koutek
pavle, mas origo sirky disku, tedy 8 a 8,5? jak maji ty gumy siroky behoun vuci disku, jsou natazene nebo ne?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Pneu koutek
Pokud jsou i přes nastavené odklony ohoblované vnější kraje, tak evidentně bočnice není stavěná na takovéto zatížení. Případně je třeba použít větší tlak pneumatiky, aby se tolik nedeformovala a pneu se i při nastavených odklonech ojížděla rovnoměrně. S větším tlakem ale zase klesne grip pneu, takže je třeba to správně vylaborovat (typ pneu, odklon, tlak). Pokud se víc ojíždí vnější okraj i přes nastavený odklon (a -1,5° mi přijde jako né úplně málo), tak je někde chyba. Na závoďácíh se myslím ladí tlak pneu k daným odklonům tak, aby teplota pláště byla v ploše co nejvíc rovnoměrná.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Pneu koutek
presne, zmenene geo je potreba prizpusobit husteni. dost se mi to loni vymstilo na NS.
jinak jsem se mrkl a PP tam nakonec ma pod -1
jinak jsem se mrkl a PP tam nakonec ma pod -1
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou