Renault Espace
Renault Espace
Libi se mi verze 3.
Soused ji ma s 2.0 16V benzinem a chvali ji. Nafta 1.9 a 2.2 dCi se pry sypaly. Pak je pry dobra verze 2.0 dCi, ale tu pry davali az do Espace 4.
Koukal jsem treba na tuhle s automatem http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 62691.html
Je to dobry napad? Diky.
Soused ji ma s 2.0 16V benzinem a chvali ji. Nafta 1.9 a 2.2 dCi se pry sypaly. Pak je pry dobra verze 2.0 dCi, ale tu pry davali az do Espace 4.
Koukal jsem treba na tuhle s automatem http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 62691.html
Je to dobry napad? Diky.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Espace
Motor nepatří mezi problémové. U Espace bych se víc bál elektroniky, která není úplně kvalitní napříč modelovou řadou toho stáří.
Obecně - u auta s 200+ na tachometru, se může vysrat kdykoliv a cokoliv....ale s tím asi počítáš.
Obecně - u auta s 200+ na tachometru, se může vysrat kdykoliv a cokoliv....ale s tím asi počítáš.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Renault Espace
U toho kusu je poznámka o přestavbě(?) výměně motoru.........
Obecně u auta předpokládaného stáří/nájezdu v tebou požadované cenové hladině to bude vždy loterie. Asi bych doporučil hledat benzín a manuál.
Kamarád si takhle přitáhnul C8 2.2dCi v podobné celové hladině a ročníků. První půl roku nadšený, tak se vysypalo úplně všechno včetně motoru. Dotah z Německa......... Podle mě ty auta jsou tam levnější protože a) v Německu si je už nikdo nekoupí b) jsou to nablejskaný vraky "na export na východ".
Obecně u auta předpokládaného stáří/nájezdu v tebou požadované cenové hladině to bude vždy loterie. Asi bych doporučil hledat benzín a manuál.
Kamarád si takhle přitáhnul C8 2.2dCi v podobné celové hladině a ročníků. První půl roku nadšený, tak se vysypalo úplně všechno včetně motoru. Dotah z Německa......... Podle mě ty auta jsou tam levnější protože a) v Německu si je už nikdo nekoupí b) jsou to nablejskaný vraky "na export na východ".
Re: Renault Espace
Jo, to na mne dneska vybalil muj automechanik (spoluzak)... ze to Turci privezou odjety pres pul Evropy se stocenym tachacem a cekaji na vola .... tak budu hledat jiny modely aut, mladsi a s prodejem od soukromnika....
-
- Dítě v autě
- Příspěvky: 1
- Registrován: ned 22 kvě 02:47
Re: Renault Espace
Zdravím,
u "trojky" Espace je to kus od kusu - sám mám 1997, ale 2.0 8V (84kw) - je to taková podivná výbava - totál holátko, tzn. manuální klima, centrál, přední mlhovky, el. zrcátka, el. okna vpředu, vzadu švihadla, ale původní majitel si do toho koupil "kapitánský" přední židle (otočné o 180 stupňů) a druhý nejlepší rádio (nejlepší mělo lepší dálkový ovládání a víc repro) - mám ho 3 roky, kupoval jsem se stavem tacho 201 tisíc (realita bude kolem 800-900 tisíc), krom aktuálně zdechlý spojky 0 problémů, náklady na běžný provoz v normě, spíš nižší (dle pokecu s kamarádem, provozujícím felicii je to tak nastejno)
Problémy s elektrikou jsou na nule - třetí generace nemá poddimenzovanou kabeláž, jako měla druhá generace
Kamarád loni kupoval 2.0 16V, rok výroby 1999 v ČR od člověka, co to v roce 2010 koupil jako čerstvej dotah z DE - když to kupoval, tak to mělo 268 tisíc poctivých km (byla k tomu origo serviska a pán si vedl svoji "servisku", kde si psal i výměnu žárovek - bankovní úředník, velice pečlivý člověk, auto prodával, protože nafasoval služebního supa kombi); závady se za rok provozu objevily - prasklé spojkové lanko (cca 700Kč), gumička těsnění a motorek ostřikovače (cca 200Kč vrakáč) a neodemknutelné auto - bylo to prověšenými panty u dveří řidiče, opraveno výměnou pantů (cenu netuším, ale drahé to snad nebylo, navíc panty jsou jak ke karoserii, tak ke dveřím chycené jen šrouby, takže výměna je velmi jednoduchá).
ad diesel - 1,9 jsem moc v ČR neviděl, ale motor to není nic moc; 2.2dt i dci jsou slušně řečeno průšvihové - pokud vím, má to mokrý vložky válců, které při uvaření padají, opravit to jde, ale je to jen materiálově nesmysl , 2,2dci jsou hodně problémové celkově i v jiných renaultech
Takže když "trojku", tak jen benzín čtyřválec (2.0 8V, 2.0 16), pokud má člověk volné finance jak na provoz, tak na opravy a má rád automat, tak šestivál je fantastické svezení (3.0 V6 24V 140kw), ale u šestiválu to chce mít s sebou někoho, kdo těm autům opravdu rozumí, umí se stát nehezkou kasičkou (jak motor, tak automat). Pro info - automaty v Renaultech do cca 2001/2002 jsou ZFka
u "trojky" Espace je to kus od kusu - sám mám 1997, ale 2.0 8V (84kw) - je to taková podivná výbava - totál holátko, tzn. manuální klima, centrál, přední mlhovky, el. zrcátka, el. okna vpředu, vzadu švihadla, ale původní majitel si do toho koupil "kapitánský" přední židle (otočné o 180 stupňů) a druhý nejlepší rádio (nejlepší mělo lepší dálkový ovládání a víc repro) - mám ho 3 roky, kupoval jsem se stavem tacho 201 tisíc (realita bude kolem 800-900 tisíc), krom aktuálně zdechlý spojky 0 problémů, náklady na běžný provoz v normě, spíš nižší (dle pokecu s kamarádem, provozujícím felicii je to tak nastejno)
Problémy s elektrikou jsou na nule - třetí generace nemá poddimenzovanou kabeláž, jako měla druhá generace
Kamarád loni kupoval 2.0 16V, rok výroby 1999 v ČR od člověka, co to v roce 2010 koupil jako čerstvej dotah z DE - když to kupoval, tak to mělo 268 tisíc poctivých km (byla k tomu origo serviska a pán si vedl svoji "servisku", kde si psal i výměnu žárovek - bankovní úředník, velice pečlivý člověk, auto prodával, protože nafasoval služebního supa kombi); závady se za rok provozu objevily - prasklé spojkové lanko (cca 700Kč), gumička těsnění a motorek ostřikovače (cca 200Kč vrakáč) a neodemknutelné auto - bylo to prověšenými panty u dveří řidiče, opraveno výměnou pantů (cenu netuším, ale drahé to snad nebylo, navíc panty jsou jak ke karoserii, tak ke dveřím chycené jen šrouby, takže výměna je velmi jednoduchá).
ad diesel - 1,9 jsem moc v ČR neviděl, ale motor to není nic moc; 2.2dt i dci jsou slušně řečeno průšvihové - pokud vím, má to mokrý vložky válců, které při uvaření padají, opravit to jde, ale je to jen materiálově nesmysl , 2,2dci jsou hodně problémové celkově i v jiných renaultech
Takže když "trojku", tak jen benzín čtyřválec (2.0 8V, 2.0 16), pokud má člověk volné finance jak na provoz, tak na opravy a má rád automat, tak šestivál je fantastické svezení (3.0 V6 24V 140kw), ale u šestiválu to chce mít s sebou někoho, kdo těm autům opravdu rozumí, umí se stát nehezkou kasičkou (jak motor, tak automat). Pro info - automaty v Renaultech do cca 2001/2002 jsou ZFka
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 2
- Registrován: pát 27 kvě 14:02
Re: Renault Espace
Hodne se mi libi novy Espace. A to ze vzhledu na vykon, spotrebu, ale take skvelou vybavu. Muj kolega si nedavno poridil Espace ve verzi Initiale Paris a ten vuz je proste skvely. Co si hodně pochvaluje je jízdní komfort a take nadstandardni vybava. www.***.cz/vozy/nove-vozy/espace.html
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Espace
Mám na to jiný názor, ale jinak: co jsi chtěl tím příspěvkem říct, krom toho web odkazu?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Renault Espace
Nechce sa mi veriť, že takto stupídne si musia zháňať zákazníkov..