Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
merc, jag, vrtule, konzern .... těm bych s klidem zálohu dal (a taky že dal).... temu arcipodvodníkovi? NIKDY!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Rikej si tomu jak chces, ale to ze relativne vysoky pocet zakazniku slozi zalohu 2 roky pred vyrobou auta, ktery je sakra spotrebni zalezitosti, tak to proste neco znamena. Myslis ze kdyz bmw ted otevre prodej novy 3er, ze s tim bude slavit stejny uspech? Ja si to nemyslim. Srovnani s maserati, ferrari a dalsi exkluzivni produkci je mimo misu, protoze tak se jedna o zcela jiny segment, vyrazne mensi serie a o level jinak bonitni zakazniky.vonkreuz píše:Tomu se říká "dělat z nouze cnost". Protože všechny ostatní klasické automobilky většinou ukazují auta, která jsou do výroby cca do pul až třičtvrtě roku od ukázání na autosalonech. A ruku v ruce s tím rovnou spouští i předprodeje. Viz. např. akutální rozprodání první serie Maserati Levante během pár sekund v Číně.honziss píše:Navic, ktera jina velkoseriova automobilka se muze pochlubit tim, ze si zakaznici objednaj auto 2 roky dopredu, kdyz ho ani nemeli moznost videt?
Tedy věřím, že kdyby daly některé topové automobilky podobnou možnost u svých konceptu (a ukázaná Tesla 3 není nic než koncept), stane se to samé co u Tesly. Protože to však dělá jen Tesla, tak chybí srovnání. A kde chybí srovnání, vzniká často pokřivený pohled a wow efekt, tak jako nastal v těchto dnech...
Neznam EM, nevim 100% presne jestli zneuziva nebo jen vyuziva dotacniho systemu a vlastne me to ani nezajima. Ale mit vlastni automobilku a zacit prodavat 2 roky pred vyrobou, tak se zlobit nebudu.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
fčera sem ve zprávách na čété zaslech, že dluhoslav byl fčera na návštěvě u EM.... ani nevím proč, ale zpoměl sem si přitem na Pata a Mata....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Mozna mu tam byl zvestovat ze jsme o kus dal
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Akorát, že toto řešení je pro auta zcela nepoužitelné, protože směřuje úplně jinam. A samozřejmě jim přeji úspěch, i když uchovávání velkého množství energie v akumulátorech považuji principiálně za zvěrstvo. Pro velkou energetiku je ideálním řešením současný (teda spíš minulý) stav, tedy rozsáhlá stabilizovaná síť dodávající just in time. Samozřejmě po jejím cíleném zničení, což je zatím jeden z největších téměř dokonaných "úspěchů" EU, bude situace jiná a jakékoliv jiné a jakkoliv blbé řešení se bude hodit, bude bohatě zadotováno a glorifikováno.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To taky nebyla narazka na Teslu, nybrz na SolarCity, dalsi firmu kde je Musk zainteresovan.
Krom posahane energeticke strategie eurounijnich ekopomatencu, prispela na domacim hristi vyrazne CSSD, kdyz v r. 2005 schvalila silenost jmenem zakon o podpore obnovitelnych zdroju. S nasledky se budeme potykat jeste nejmin dalsich 10 let.
Krom posahane energeticke strategie eurounijnich ekopomatencu, prispela na domacim hristi vyrazne CSSD, kdyz v r. 2005 schvalila silenost jmenem zakon o podpore obnovitelnych zdroju. S nasledky se budeme potykat jeste nejmin dalsich 10 let.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Vsedni starosti teslaka za polarnich kruhem
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Těma pěti ampérama to nabije v pohodě přes noc. Polární ..
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Klídek. Pod baterky se dá benzinový topení a bezemisní elektromobilita bude zachráněna. Však pamatuješ, vojna, zima, P-V3S s kahanem pod baterkami, aby až v Rusku zavelí "teraz", sme mohli od Plzně vyrazit na ty ty kapitalistický zrůdy.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Možná by mohli na ty ekotelefony a ekonotebooky na baterie, které vydrží sotva den nabité, vyrábět malé benzínové elektronabíječky, konečně by to dávalo smysl