Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
nebožtík mentuli o tym psal na dýfensovi... obecně benzíny mají vyšší provozní těploty než dýzly, proto do benzínu patří 40. a nejlíp CFS, který má deklarovanou odolnost až do 140st C. V m4Zlikovi mi to v hicu běžně leze až na 120, někdy i kousek nad, obzvláště se starším wolejem
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
Teplota oleje nafta/benzin je stejna. Jestli se neco dramaticky lisi tak teplota vyfukovych plynu.
--
Z povahy veci tak musi byt 0W vice modifikovan polymery takze si sve vlastnosti udrzi kratsi dobu nez 5W ktery bude pomaleji degradovat v case (lze samozrejme vyresit drivejsi vymenou). 0W olej bych nalil do auta co skace po meste s mnozstvim studenych startu, do vysokovykonneho 2.0 TSI co jezdi delsi distance a obcas pod parou bych dal 5W-40 nebo 5W-30 idealne VW50200 acea a/b.
Pokud bych chtel pouzit 0W olej, volil bych spickovy Mobil1 0W-40, ktery narozdil od toho Shellu 0W30 AV-L neni koncipovan jako longlife a ma o parnik lepsi tabulkove udaje pokud se chces drzet cisel…
--
V manualu je predepsana akorat tak specifikace a za predpokladu jejiho dodrzeni uz lze pouzit viskozitni tridu dle uvazeni. Danou uvahou minim predevsim zpusob kde a jak bude dany motor provozovan.Zajda píše:A co je spatneho konkretne na 0w30 proti 5w30, kdyz oba maji pri provozni teplote stejnou viskozitu? Diskuse o olejich jsou odjakziva o dojmech a prujmech. Malokdo pripusti ze problematice vlastne moc nerozumi a bere to spis tak nejak pocitove. Pripadne povazuje jedno konkretni cislo z manualu za pismo svate. Z meho laickeho pohledu je nejlepsi viskozita takova, se kterou bude olej mit maximalni prutok a dostatecny tlak. Coz i pro stejne auto v ruznych rezimech bude vzdy neco jineho. Akorat nizsi zimni cislo pri zachovani ostatnich specifikaci bude lepsi univerzalne.ctrl_j píše:Takhle nejak vari taky ten Babica. A kdyz nemas 5W-30 ani 5W-40, tak tam nalej 0W-30.
Ano, ten olej tam jde nalit, ale snad se tady nebavime o tom co papirove lze, ale co je nejlepsi reseni.
Z povahy veci tak musi byt 0W vice modifikovan polymery takze si sve vlastnosti udrzi kratsi dobu nez 5W ktery bude pomaleji degradovat v case (lze samozrejme vyresit drivejsi vymenou). 0W olej bych nalil do auta co skace po meste s mnozstvim studenych startu, do vysokovykonneho 2.0 TSI co jezdi delsi distance a obcas pod parou bych dal 5W-40 nebo 5W-30 idealne VW50200 acea a/b.
Pokud bych chtel pouzit 0W olej, volil bych spickovy Mobil1 0W-40, ktery narozdil od toho Shellu 0W30 AV-L neni koncipovan jako longlife a ma o parnik lepsi tabulkove udaje pokud se chces drzet cisel…
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Volkswagen obecne
T6 se všemi třemi písmenky TDI červenými - to je biTDi? dynamika 60-150 víc než slušná...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Jop
Otazka ostava ci to bolo FWD - MT/DSG, alebo 4MOT - MT/DSG...
Otazka ostava ci to bolo FWD - MT/DSG, alebo 4MOT - MT/DSG...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27873
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
T6 biTDI ale obecně nejede úplně špatně - konkrétně 4motion DSG jsem mile překvapen.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
BiTDI som nezazil este...ale myslim, ze FWD a MT by mohlo ist viac nez slusne, kedze uz 150k cez 130 isla slusne...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27873
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
MT si tam koupí opravdu jenom zarytý odpůrce AT. S MT jsem absolvoval něco po Pze, ale to se člověk fakt uřadí k smrti. Nehledě na to, že AT na dálnici, díky 7čce, točí méně otáček, což je znát na spotřebě.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Neviem, neviem...ja som s tym par dni prezil v BA uplne v pohode a v ziadnom inom sucasnom VW neboli medziplyny hadzatelne s takou lahkostou
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27873
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
S 2,3t těžkým autem dávat meziplyny - to mi přijde lehce legrační
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Clovek sa takto hra v novom Tiguane a co nenajde...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...