BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
denis
Pan Řidič
Příspěvky: 295
Registrován: ned 30 čer 17:17

Re: BMW Divize

Příspěvek od denis »

K tomu radeniu, jej rýchlosti a hladkosti: čo hovoríte na radenie, keď sa ťahá za radiacu páku pred tým než sa vôbec dotkneme pedálu spojky alebo uvoľníme pedál plynu? Podľa článku "5 věcí, které byste nikdy neměli dělat v autě s manuální převodovkou" tým namáhame vidličky v prevodovke. Napríklad na tomto videu je dobre vidieť na začiatku pri radení z 1 na 2. Je to OK?
http://youtube.com/watch?v=EH47pi8lUa0
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

je to vzdy neco za neco - pokud chces radit rychle, neni jine cesty, jak si lehce "potahnout" za radici paku. citem pak presne vis, kdy muzes radit. neni to ale nasilne tahani ani tlak, jen presun paky do polohy, kdy v ni jde neco citit.

vyse zmineny clanek je zalozen na videu udelanem pro americany. tam je povedomi o chovani se k prevodovkam jeste vyrazne nizsi nez tu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
denis
Pan Řidič
Příspěvky: 295
Registrován: ned 30 čer 17:17

Re: BMW Divize

Příspěvek od denis »

Ok, vďaka za odpoveď. Ale tá hladkosť pri takej rýchlosti je pre mňa stále nepochopiteľná :-s
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

je to o celkove synchronizaci ridice - plyn, spojka, radici paka. zcela to zvladne malokdo, ale to nas, amatery, nesmi odradit.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
denis
Pan Řidič
Příspěvky: 295
Registrován: ned 30 čer 17:17

Re: BMW Divize

Příspěvek od denis »

Hmm, už sa len dostať na Vašu amatérsku úroveň.. :D
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

a to -pj- je ještě o level inde... :jealous:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
francis
Mistr volantu
Příspěvky: 531
Registrován: sob 26 bře 01:07

Re: BMW Divize

Příspěvek od francis »

denis píše:Ok, vďaka za odpoveď. Ale tá hladkosť pri takej rýchlosti je pre mňa stále nepochopiteľná :-s
Jak jsem psal vyse - neuveril bych, co clovek dokaze s manualem... Je to koncert, kdyz nekoho vidis, jak to tam sazi s meziplynem, pod brzdama, bez cuknuti ^:)^
Mirek
Uživatelský avatar
Londoner
Řidič začátečník
Příspěvky: 142
Registrován: stř 24 čer 14:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Londoner »

ExFun píše:Mně to ukazuje tlak každé pneu v psi/bar. Po foukání nemusím resetovat, prostě si to změří novou hodnotu. To by asi čidlo ABS samo nezvládlo.
Je tam nějaké úskalí při výměně pneu, nebo to zvládne vyřešit každý pneuservis?
Jag ma stejnej system a kolegovi pneuservis urval ten sensor ponevadz tu gumu odtrhnuli hned u sensoru - debilove no. Jinak zadnej problem s menenim gum neni.
V8 5.0L - Lovely pussycat......sold

Poradnej ofroud LR D4!
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od x2005 »

od loňského července však pod kapotou drnčí tříválcová patnáctistovka
viz test 118i na auto.cz

Upřímně, BMW 118i bylo pro mě jedním z největších automobilových zklamání za hodně dlouhou dobu. A všechno kvůli tříválcové patnáctistovce. Proč je patnáctistovka hlučná, nijak zvlášť nejede a má vysokou spotřebu?



P.S.: kdy byl na AF naposledy nějaký reálný test BMW?
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

Bond007 píše:
911T píše:
Bond007 píše: Vsechno sport rezimy: passat 3,2, m3 f80,911 carrera gts 991.. A par dalsich na ktery si ted nevzpomenu
Ze je radenie v sportovom rezime menej komfortne nic nemeni na tom ze je maximalne efektivne a rychle. Neexistuje clovek co to dokaze rychlejsie. Jedno ci sa radi hore alebo dole. Pokial sa pri aute riesi v prvom rade rychlost, manual je uplne mimo misu.
Kecy.. Kaslu na komfort, ale jde mi o fyziku.. Kdyz ti skube auto pod brzdama pri kazdym prerazeni, mas problem se stabilitou...a radit i rucne v radech desetin vteriny jde taky...
Lenze tie automaty co spominas radia daleko rychlejsie ako hociaky clovek aj v normalnom rezime a tam ziadne sklbanie nehrozi. Okrem toho na skutocne technickej trati je obrovskym plusom uz to ze mas cely cas obe ruky na volante, to ze mas preradene/podradene okamzite je uz len dalsi bonus. Ja sa trochu venujem slalomu a tiez nie som uplne poleno. Automat by som do auta na zabavu nechcel, ale na trati sa so sekvenciou resp. dobrym automatom da celkom jednoznacne stiahnut aj sekunda na dvojkilometrovej trati a to je v tejto discipline maly vesmir.
Odpovědět