BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

Dneska jsem na to koukal a je jasný, kde se stala chyba - emise, eu, downsizing. Chevy má poctivěj motor s perfektním normálním zvukem a je za míň peněz a výkon více-méně ve všem stejnej. Z mýho pohledu je to v pořádku :D .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

Bond007 píše:
911T píše:Spomalit tazko. Manual uz z podstaty nemoze rychlostou radenia konkurovat dnesnym automatom.
Jsi si jisty ze i pri akcni jizde za za zhorsenych podminek kdy ti kazdy prerazeni skube autem a motor se pere s prevodovkou? :-?
Neviem si dost dobre taku situaciu predstavit. Aky konkretny automat a v akom rezime sa takto sprava?
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Asi i zakaznikum M3/M4 moc nevoni kdyz se na ni dava -20% ..., zajimavy cekal bych ze rizeni a prevodovka budou u bmw lepsi, ale jestli to ma nejaky ten promenlivy posilovac?! ...

http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... 1684&i=720
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

Ja myslim ze keby sa ten test robil hocikde inde, vysledok by bol iny. :)
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

911T píše:
Bond007 píše:
911T píše:Spomalit tazko. Manual uz z podstaty nemoze rychlostou radenia konkurovat dnesnym automatom.
Jsi si jisty ze i pri akcni jizde za za zhorsenych podminek kdy ti kazdy prerazeni skube autem a motor se pere s prevodovkou? :-?
Neviem si dost dobre taku situaciu predstavit. Aky konkretny automat a v akom rezime sa takto sprava?
Vsechno sport rezimy: passat 3,2, m3 f80,911 carrera gts 991.. A par dalsich na ktery si ted nevzpomenu
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: BMW Divize

Příspěvek od ExFun »

Jak má BMW řešeno sledování tlaku v pneu, že ukazuje přímo bary? To asi není skrz ABS čidla. Měřiče ve ventilku? Nějaká specifika při výměně pneu?
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: BMW Divize

Příspěvek od oxik »

Pěkně drahý senzory ve ventilkách.. už od 90. let "stejný" systém
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od honziss »

ExFun píše:Jak má BMW řešeno sledování tlaku v pneu, že ukazuje přímo bary? To asi není skrz ABS čidla. Měřiče ve ventilku? Nějaká specifika při výměně pneu?
1er (F20, E87) to ma pres cidla abs.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

oxik píše:Pěkně drahý senzory ve ventilkách.. už od 90. let "stejný" systém
ne všechna auta to měla (moje e91 My2011 a e89 MY2009 to naštěstí nemaj), až myslím od letoška to dávají do všech modelů i pro EU (dříve to byla jen všechny auta pro US)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: BMW Divize

Příspěvek od ExFun »

Mně to ukazuje tlak každé pneu v psi/bar. Po foukání nemusím resetovat, prostě si to změří novou hodnotu. To by asi čidlo ABS samo nezvládlo.
Je tam nějaké úskalí při výměně pneu, nebo to zvládne vyřešit každý pneuservis?
Back to basics.
Příčina -> následek
Odpovědět