Pneu koutek
Re: Pneu koutek
Já s těma zLine zkoušel 130kmh a naprostý ticho a to mají mít o 1dB větší hlučnost než zimní Sottozera 3..
Re: Pneu koutek
tak ona hlucnost pneu zavisi na spouste faktoru a vyviji se v prubehu zivotnosti pneu.... nejhur, dle mych zkusenosti, dopadaji pneumatiky defensivnich ridicu s velkym najezdem. U tech se většinou vytvori ve vzorku "zuby" a ty potom zpusobuji hlucnost...oxik píše:Já s těma zLine zkoušel 130kmh a naprostý ticho a to mají mít o 1dB větší hlučnost než zimní Sottozera 3..
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Pneu koutek
Legislativne problemove. Potize na STK, potize u pripadne pojistne udalosti.Bond007 píše:ty nekdy jezdis tak, abys potreboval W?ExFun píše:Line jsem měl na MB. První sezónu nadšení, ale jak se trochu sjedou, tak začnou řvát jako kráva.
Navíc mám v TP rychlostní index W, V mi nestačí
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Pneu koutek
Není pravda. Jen si řidič musí dát před sebe upozornění.
Edit: ted ale koukám, že je to asi přípustné jen pro zimní pneu... Žil jsem v omylu
Edit: ted ale koukám, že je to asi přípustné jen pro zimní pneu... Žil jsem v omylu
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Pneu koutek
Jeden nas zakaznik za mnou loni prisel at mu sezenu nejake normalni gumy a, ze uz mu letni nokiany nesmi na auto.. Koupil je po dobrych zkusenostech se zimnima na 17" a letni 18"pry delaly od novoty nesnesiteny kraval a po 7tkm to daval pryc.. Jestli oni taky nemaj vic fabrik ja dneska obul yokohama c drive 2 205/55 R16, ale jel sem jen z sichty domu, tak je na nejake hodnoceni brzo. Jen prvni dojmy proti zimnim conti na 15" ze je to az prekvapive tuzsi. Coz na vymekle i30 cw neni na skodu.
Re: Pneu koutek
A ještě, pokud se nepletu, tak ty zimní můžou být jen o 1 rychlostní kategorii. W->V ; V->Hmmira píše:Není pravda. Jen si řidič musí dát před sebe upozornění.
Edit: ted ale koukám, že je to asi přípustné jen pro zimní pneu... Žil jsem v omylu
V letních holt W,Y,ZR Je to u rozměru R16 směšné, ale tak si to v Mnichově vymysleli
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Pneu koutek
Nezazil jsem ze by na stk zkoumali rychlostni index... vim ze tam vxkladaji spoustu bludu ohledne pneu, ale na plneni z pojisteni to nema vliv, pokud napriklad sjeta pneu nemela pricinnou souvislost s nehodou...neteoretizuji, vychazim z praktickych osobnich zkusenostictrl_j píše:Legislativne problemove. Potize na STK, potize u pripadne pojistne udalosti.Bond007 píše:ty nekdy jezdis tak, abys potreboval W?ExFun píše:Line jsem měl na MB. První sezónu nadšení, ale jak se trochu sjedou, tak začnou řvát jako kráva.
Navíc mám v TP rychlostní index W, V mi nestačí
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Pneu koutek
Bond007: Je to vsechno hezke, ale z hlediska zakona je takove vozidlo technicky nezpusobile k provozu.
To je zcela jiny level nez pouhe dokazovani, ze v zime pouzite letni pneu byly/nebyly pricinou nehody.
To je zcela jiny level nez pouhe dokazovani, ze v zime pouzite letni pneu byly/nebyly pricinou nehody.
Nejsem si vedom ze by to bylo stanoveno, nejspis je to bez omezeni.ExFun píše:A ještě, pokud se nepletu, tak ty zimní můžou být jen o 1 rychlostní kategorii. W->V ; V->H
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Pneu koutek
Nezpusobilost k provozu zapricinuje kdejaka ptakovina resitelna zapisem do TP, a rychlostni index ma na provoz vozidla a jeho bezpecnost zcela nepodstatny vliv..ctrl_j píše:Bond007: Je to vsechno hezke, ale z hlediska zakona je takove vozidlo technicky nezpusobile k provozu.
To je zcela jiny level nez pouhe dokazovani, ze v zime pouzite letni pneu byly/nebyly pricinou nehody.
Nejsem si vedom ze by to bylo stanoveno, nejspis je to bez omezeni.ExFun píše:A ještě, pokud se nepletu, tak ty zimní můžou být jen o 1 rychlostní kategorii. W->V ; V->H
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Pneu koutek
Zimní mohou (teda dříve - asitak před 3 rokama - mohly) být až o 2 rychlostní indexy pomalejší.... ale musíš mít v zorném poli řidiče viditelné upozornění (nebo musíš mít v BC nastavený zvukový a optický signál při dosažení jejich Vmax)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.