Pneu koutek
Re: Pneu koutek
Jiný zdroj: sport auto test letních pneu 2015 (235/35/r19): 7 pneu v testu, 5 v rozmezí 8,7 - 9,0 kg, Bridge 9,6 Kg, Nokian 9,9 kg.
Velmi pěkné výsledky v tomto testu má Hankook Ventus S1 EVO k117, těsně třetí za P Zero a CSC 5, ale na tyrereviews píší, že měkká bočnice. Na tu mojí těžkou a vysokou krabici asi bude lepší tvrdá bočnice (Nokian), jestli ono to nějak nesouvisí s tou váhou...
Velmi pěkné výsledky v tomto testu má Hankook Ventus S1 EVO k117, těsně třetí za P Zero a CSC 5, ale na tyrereviews píší, že měkká bočnice. Na tu mojí těžkou a vysokou krabici asi bude lepší tvrdá bočnice (Nokian), jestli ono to nějak nesouvisí s tou váhou...
Re: Pneu koutek
zLine 235/40 R18 ma neco pres 10 kg. je to u nich docela tradice, ze to jsou tezke gumy.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Pneu koutek
Jsem si ještě dopisoval s paní z pneunetu a potvrdila mi, že info o hmotnosti mají normálně v databázi a že ten můj podnět předá dál. Tak třeba to tam budou u pneumatik uvádět, kdyby k tomu přihodili ještě UTQG a reálný šířky pláště a běhounu, tak by to byl velmi zajímavý zdroj informací.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Pneu koutek
Tak přezuto. Čekal jsem větší rozdíl z 16" na 18", ale mimo to, že se auto míň naklání to extra tvrdší neni Nokiany jsem zatím zajížděl, ale zkusil jsem plnej rozjezd a auto ani minimálně nehráblo, takže na suchu paráda, pod brzdama se chovají taky velmi dobře.
Teď už si jen pohrát s tím padlým zadkem a budu spokojenej
Teď už si jen pohrát s tím padlým zadkem a budu spokojenej
Re: Pneu koutek
Napsal jsem do pneunetu (taky beru pneu tam) a prakticky obratem přišla odpověď:
Continental SportContanct 5 FR - 11.000kg
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 MFS - 11.554kg
Hankook K117 Ventus S1 evo 2 - 11.600kč
Nokian Zline - 11.623kg.
Jsou to údaje pro můj rozměr, tj. 235/45/R18. Nokian sice je opravdu nejtěžší, ale pokud vynecháme CSC5, tak mezi zbytkem jsou rozdíly v řádu desítek gramů a i ten CSC5 je lehčí o cca půl kila. Zajímavé, když v mírně jiném rozměru (dle testu Sport Auto) byly rozdíly až 1 kg. Každopádně hmotnost jako kritérium pro výběr tímto padá a asi skončím u Nokianů.
Continental SportContanct 5 FR - 11.000kg
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 MFS - 11.554kg
Hankook K117 Ventus S1 evo 2 - 11.600kč
Nokian Zline - 11.623kg.
Jsou to údaje pro můj rozměr, tj. 235/45/R18. Nokian sice je opravdu nejtěžší, ale pokud vynecháme CSC5, tak mezi zbytkem jsou rozdíly v řádu desítek gramů a i ten CSC5 je lehčí o cca půl kila. Zajímavé, když v mírně jiném rozměru (dle testu Sport Auto) byly rozdíly až 1 kg. Každopádně hmotnost jako kritérium pro výběr tímto padá a asi skončím u Nokianů.
Re: Pneu koutek
Trochu jiné zadání. Musím koupit balóny 205/60 R16 92W. Velký výběr není.
Měly by to být RFT. Měkčí bočnici oproti současným zimním Continental 850P SSR bych uvítal, ale zase auto má skoro 1700kg, tak aby se to už moc nežvýkalo. Taky při této výšce asi už RFT moc škodit nebude?
Nějaké zkušenosti s
Uniroyal RainExpert -jediná směrová pneu
Conti PremiumContact 2
Bridge Turanza ER300 (A)
GY Efficientgrip
P7 Cinturato
Michelin Primacy HP
Michelin Primacy 2
Měly by to být RFT. Měkčí bočnici oproti současným zimním Continental 850P SSR bych uvítal, ale zase auto má skoro 1700kg, tak aby se to už moc nežvýkalo. Taky při této výšce asi už RFT moc škodit nebude?
Nějaké zkušenosti s
Uniroyal RainExpert -jediná směrová pneu
Conti PremiumContact 2
Bridge Turanza ER300 (A)
GY Efficientgrip
P7 Cinturato
Michelin Primacy HP
Michelin Primacy 2
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Pneu koutek
RFT nepotrebujes
Nokian Line 205/60R16 96 V XL
(uz si prijdu, jako jejich agent, ale ja s nimi vazne mam dobre zkusenosti )
Nokian Line 205/60R16 96 V XL
(uz si prijdu, jako jejich agent, ale ja s nimi vazne mam dobre zkusenosti )
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneu koutek
Takych je nas tu viac...minimalne uz nevyrabane ZG2ky su fakt slusna guma...no zatial najlepsia co som na E46 mal
A na Lupe mame tiez obyc Nokian Line a tiez pohoda...
A na Lupe mame tiez obyc Nokian Line a tiez pohoda...
Naposledy upravil(a) Snowman000 dne čtv 24 bře 15:05, celkem upraveno 1 x.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Pneu koutek
Line jsem měl na MB. První sezónu nadšení, ale jak se trochu sjedou, tak začnou řvát jako kráva.
Navíc mám v TP rychlostní index W, V mi nestačí
Navíc mám v TP rychlostní index W, V mi nestačí
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Pneu koutek
ty nekdy jezdis tak, abys potreboval W?ExFun píše:Line jsem měl na MB. První sezónu nadšení, ale jak se trochu sjedou, tak začnou řvát jako kráva.
Navíc mám v TP rychlostní index W, V mi nestačí
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW