Hothatch

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
opc
Autoškolák
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 02 dub 08:59

Re: Hothatch

Příspěvek od opc »

Ale tady se baví o Golfu R, ne Civic Type R.
OPC
Uživatelský avatar
opc
Autoškolák
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 02 dub 08:59

Re: Hothatch

Příspěvek od opc »

A abych taky přidal něco do diskuze, tak když už někdo zmiňoval Cupru, doporučil bych se podívat i na Astru OPC. Pro někoho může být problém, že je už trochu starší a má zadní tuhou nápravu. To první je na každém, to druhé ve skutečnosti nepůsobí žádné problémy - dokázali to naladit fakt dobře.
OPC
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Hothatch

Příspěvek od Vrooom »

Tady mas test R vs RS. RS neni nijak extra rychlejsi, viz tabulka dole.
RS|R|RS3
0-60/30-70mph 5.0/4.3 secs 5.6/4.6 secs 3.8/3.1 secs

http://www.autoexpress.co.uk/ford/focus ... gen-golf-r

Ja bych podle toho sel jednoznacne do RS, fajn plasty mi neprijdou az tak podstatny u HH. Spis jizdni projev a zajimavy zvuk.

A jeste AC:
http://www.autocar.co.uk/car-news/new-c ... -twin-test
Fast, usable, temptingly priced and huge fun to drive, the new Focus RS isn’t just the affordable driver’s car of the moment, it’s also probably the best
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Hothatch

Příspěvek od ctrl_j »

opc píše:Ale tady se baví o Golfu R, ne Civic Type R.
Reagoval na moji poznamku, procti si to cele…

opc píše:A abych taky přidal něco do diskuze, tak když už někdo zmiňoval Cupru, doporučil bych se podívat i na Astru OPC. Pro někoho může být problém, že je už trochu starší a má zadní tuhou nápravu. To první je na každém, to druhé ve skutečnosti nepůsobí žádné problémy - dokázali to naladit fakt dobře.
Vyborny, jak se u toho da serizovat geometrie (sbihavost)? U auta za 0,75M s predpokladem ostrejsiho vyuziti bych tohle bral za dost velky fail.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
pjotr
Autoškolák
Příspěvky: 36
Registrován: úte 10 lis 15:29

Re: Hothatch

Příspěvek od pjotr »

Lukasp píše:Díky moc za rady, o focusu RS a jeho spolehlivost a interiéru jsem přemýšlel úplně stejně. Proto mi asi zbylo na výběr mezi Rkem a tím 135i. Cenový rozdíl v tomto případě je cca 150 tis (v ceně bez DPH) a obdobné výbavě, dalo by se říct až na pár maličkostí v plné výbavě, u BMW je totiž sleva podmíněna výbavou. R6 a zvuk motoru je pro mě prozatím největší argument pro BMW (ještě také trochu 8-stupeň ZF, ve kterém bych to vzal), cena a design hraje do karet VW. V pátek mam domluvené 135i na zkoušku, avšak bohužel v xdrive, což jak jsem v diskuzi četl, je velký rozdíl, a tak se budu snažit splašit i RWD.

Jinak Rko nádherné, hrozně se mi takto líbí!
TO matar: Pokud to není interní informace, kolik si dostal slevu na Rko? Abych se přiznal, nikdy jsem VW nekupoval a nemám tušení, jak se dá u prodejců s cenou hýbat, u BMW jsou vyhlášení tím, že slevy bývají velké, ale VW netuším. Díky
135i rwd bez samosvoru nema smysl, bez spery nebrat... takze jeste +80 s dani za speru
Uživatelský avatar
KDB
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: čtv 10 lis 15:52

Re: Hothatch

Příspěvek od KDB »

Myslím, že pro místní "ostřejší" použití je OPC dostatečně nastavené už od výroby.
99,5% zdejších pilotů nevyužije ani zdaleka standartní potenciál auta.
MG - radost až na kost.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Hothatch

Příspěvek od ctrl_j »

Moznost korekce rozhozene sbihavosti nebo odklonu na zadni pevne naprave nema s celkovym nastavenim auta co delat.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5755
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Hothatch

Příspěvek od M.Z. »

matar píše:Type R je super stroj, ale rekl bych, ze pro velmi omezenou skupinu lidi. Ikdyz uznavam jeho kvality a vybiral ve stejnem segmentu, nebyl jsem ho ani projet, protoze uz jen ten vzhled neprekousnu.

Přesně, kdybych vybíral hothatch, tak Type R by vypadl bez vyzkoušení.
Golf R by byl pro mě žhavý kandidát, samozřejmě jsem nadšenec BMW, ale 135 je o dost dražší a pokud se s autem nechystá žádné závodění, absenci samosvoru nepoznáte, i když doporučuju připlatit.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Hothatch

Příspěvek od pavproch »

Neska odpoledne sem nad tímhle taky přemýšlel - i když se teda do katehorie hothačů nechystám.. vše samozřejmě 6MT

Type-R - dyzajnově nezkousnutelné
Renault RS - jen v případě, že by to bylo třetí/čtvrté auto a POUZE na okruh (a možná ani to, bo FWD)
cupra: ditto RS, ale líbí se mi víc než RS
G-R: pokud by to mělo být opravdu jediné auto v rodině, tak jednoznačně ano
A3 RS: sice zřejmě fantastický R5, ale povinný AT, čili neakcepovatelné
m135i: zřejmě největší favorit (RWD se svorem), podmínkou by ale byla možnost přesednout do nějakého 4x4 pro ježdění do hor

a ještě dodám dva mini-hothače, nad kterými bych i uvažoval:

A1 RS ..... :x :x (prcek čtyřhrab!)
500 Abarth... :x :x :x :x :x :x (dokonalá pocket rocket, ani by mi FWD nevadilo...)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Hothatch

Příspěvek od mmira »

jen tak pod carou, 500 Abarth je jen desny a hlavne nejedouci nesmysl. s A1 RS jsem nejel, ale papirove je se mi velice libi. je ale otazka, jak se s ni realne bude jezdit. kratky rozvor je mrcha.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Odpovědět