Hothatch
Re: Hothatch
A abych taky přidal něco do diskuze, tak když už někdo zmiňoval Cupru, doporučil bych se podívat i na Astru OPC. Pro někoho může být problém, že je už trochu starší a má zadní tuhou nápravu. To první je na každém, to druhé ve skutečnosti nepůsobí žádné problémy - dokázali to naladit fakt dobře.
OPC
Re: Hothatch
Tady mas test R vs RS. RS neni nijak extra rychlejsi, viz tabulka dole.
RS|R|RS3
0-60/30-70mph 5.0/4.3 secs 5.6/4.6 secs 3.8/3.1 secs
http://www.autoexpress.co.uk/ford/focus ... gen-golf-r
Ja bych podle toho sel jednoznacne do RS, fajn plasty mi neprijdou az tak podstatny u HH. Spis jizdni projev a zajimavy zvuk.
A jeste AC:
http://www.autocar.co.uk/car-news/new-c ... -twin-test
RS|R|RS3
0-60/30-70mph 5.0/4.3 secs 5.6/4.6 secs 3.8/3.1 secs
http://www.autoexpress.co.uk/ford/focus ... gen-golf-r
Ja bych podle toho sel jednoznacne do RS, fajn plasty mi neprijdou az tak podstatny u HH. Spis jizdni projev a zajimavy zvuk.
A jeste AC:
http://www.autocar.co.uk/car-news/new-c ... -twin-test
Fast, usable, temptingly priced and huge fun to drive, the new Focus RS isn’t just the affordable driver’s car of the moment, it’s also probably the best
Re: Hothatch
Reagoval na moji poznamku, procti si to cele…opc píše:Ale tady se baví o Golfu R, ne Civic Type R.
Vyborny, jak se u toho da serizovat geometrie (sbihavost)? U auta za 0,75M s predpokladem ostrejsiho vyuziti bych tohle bral za dost velky fail.opc píše:A abych taky přidal něco do diskuze, tak když už někdo zmiňoval Cupru, doporučil bych se podívat i na Astru OPC. Pro někoho může být problém, že je už trochu starší a má zadní tuhou nápravu. To první je na každém, to druhé ve skutečnosti nepůsobí žádné problémy - dokázali to naladit fakt dobře.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Hothatch
135i rwd bez samosvoru nema smysl, bez spery nebrat... takze jeste +80 s dani za speruLukasp píše:Díky moc za rady, o focusu RS a jeho spolehlivost a interiéru jsem přemýšlel úplně stejně. Proto mi asi zbylo na výběr mezi Rkem a tím 135i. Cenový rozdíl v tomto případě je cca 150 tis (v ceně bez DPH) a obdobné výbavě, dalo by se říct až na pár maličkostí v plné výbavě, u BMW je totiž sleva podmíněna výbavou. R6 a zvuk motoru je pro mě prozatím největší argument pro BMW (ještě také trochu 8-stupeň ZF, ve kterém bych to vzal), cena a design hraje do karet VW. V pátek mam domluvené 135i na zkoušku, avšak bohužel v xdrive, což jak jsem v diskuzi četl, je velký rozdíl, a tak se budu snažit splašit i RWD.
Jinak Rko nádherné, hrozně se mi takto líbí!
TO matar: Pokud to není interní informace, kolik si dostal slevu na Rko? Abych se přiznal, nikdy jsem VW nekupoval a nemám tušení, jak se dá u prodejců s cenou hýbat, u BMW jsou vyhlášení tím, že slevy bývají velké, ale VW netuším. Díky
Re: Hothatch
Myslím, že pro místní "ostřejší" použití je OPC dostatečně nastavené už od výroby.
99,5% zdejších pilotů nevyužije ani zdaleka standartní potenciál auta.
99,5% zdejších pilotů nevyužije ani zdaleka standartní potenciál auta.
MG - radost až na kost.
Re: Hothatch
Moznost korekce rozhozene sbihavosti nebo odklonu na zadni pevne naprave nema s celkovym nastavenim auta co delat.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Hothatch
matar píše:Type R je super stroj, ale rekl bych, ze pro velmi omezenou skupinu lidi. Ikdyz uznavam jeho kvality a vybiral ve stejnem segmentu, nebyl jsem ho ani projet, protoze uz jen ten vzhled neprekousnu.
Přesně, kdybych vybíral hothatch, tak Type R by vypadl bez vyzkoušení.
Golf R by byl pro mě žhavý kandidát, samozřejmě jsem nadšenec BMW, ale 135 je o dost dražší a pokud se s autem nechystá žádné závodění, absenci samosvoru nepoznáte, i když doporučuju připlatit.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Hothatch
Neska odpoledne sem nad tímhle taky přemýšlel - i když se teda do katehorie hothačů nechystám.. vše samozřejmě 6MT
Type-R - dyzajnově nezkousnutelné
Renault RS - jen v případě, že by to bylo třetí/čtvrté auto a POUZE na okruh (a možná ani to, bo FWD)
cupra: ditto RS, ale líbí se mi víc než RS
G-R: pokud by to mělo být opravdu jediné auto v rodině, tak jednoznačně ano
A3 RS: sice zřejmě fantastický R5, ale povinný AT, čili neakcepovatelné
m135i: zřejmě největší favorit (RWD se svorem), podmínkou by ale byla možnost přesednout do nějakého 4x4 pro ježdění do hor
a ještě dodám dva mini-hothače, nad kterými bych i uvažoval:
A1 RS ..... (prcek čtyřhrab!)
500 Abarth... (dokonalá pocket rocket, ani by mi FWD nevadilo...)
Type-R - dyzajnově nezkousnutelné
Renault RS - jen v případě, že by to bylo třetí/čtvrté auto a POUZE na okruh (a možná ani to, bo FWD)
cupra: ditto RS, ale líbí se mi víc než RS
G-R: pokud by to mělo být opravdu jediné auto v rodině, tak jednoznačně ano
A3 RS: sice zřejmě fantastický R5, ale povinný AT, čili neakcepovatelné
m135i: zřejmě největší favorit (RWD se svorem), podmínkou by ale byla možnost přesednout do nějakého 4x4 pro ježdění do hor
a ještě dodám dva mini-hothače, nad kterými bych i uvažoval:
A1 RS ..... (prcek čtyřhrab!)
500 Abarth... (dokonalá pocket rocket, ani by mi FWD nevadilo...)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Hothatch
jen tak pod carou, 500 Abarth je jen desny a hlavne nejedouci nesmysl. s A1 RS jsem nejel, ale papirove je se mi velice libi. je ale otazka, jak se s ni realne bude jezdit. kratky rozvor je mrcha.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou