Passing judgement on a new tyre in isolation is always a tricky task, but we’d summarise our first impressions of the SportContact 6 as follows: there are noticeable improvements in steering response and sidewall stiffness compared to the ContiSportContact 5P. It doesn’t feel quite as track-biased as the Michelin Pilot Super Sport tyre, but wet performance is comparable. Overall, the tyre is a noticeable step forward.
ty jo, fakt, PSS mají napsáno 300.... a přitem sou fakt z měkké směsi.... takže UTQG má zřejmě vypovídací hodnotu zhruba stejnou jako "bulharská konstanta"
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
je to prý snad nějaký index tvrdosti směsi konkrétkí gumy k nějakému (nevím, esli váženému, aritmetickému či jakému) průměru toho kterého výrobce... ale nijak podrobně sme to nestudoval... Bridge RE050 měly 140 a taky že jo, seděly lépe (forget RFT-related cons) než P-tera (220) a drahá měla na Leguánovi nějaké Conti, co měly 420 a to byl puk jaxfiň
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Ale hned v tom prvnim na tyrereview pise, ze se rychle sjizdeji, to nejde moc dohromady s prehnanou tvrdosti. Mne to ale stejne muze byt fuk, pry jsou jen R19 +
replaced SC5s, totally different tyre. Still not really a match for MPSS or PS4 in road feel but much improved, wet grip is off the charts although initial signs are that wear is going to be poor again (sadly much the same as sc5s), maybe this is better on a lighter car?
Hlavně zjistit TW před koupi pneu je malej zazrak. Vždy to řeším telefonicky nebo mailem s dodavatelem a většinou to končí hláškou jestli to je hmotnostní index neboco...
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko