S větrem ve vlasech....
Moderátor: řidičBOB
Re: S větrem ve vlasech....
Takze Miata je z Frenu a CTR slo taky nekam tam? Jestli to neni tajne
Mirek
Re: S větrem ve vlasech....
řekl bych, že těch zelených se tu pohybuje / pohybovalo více. jedna pokrčená stává naproti omv.
Pravda vyděsí
Re: S větrem ve vlasech....
Naproti OMV u Škodovky stávala tahle chvíliBrus píše:řekl bych, že těch zelených se tu pohybuje / pohybovalo více. jedna pokrčená stává naproti omv.
Ain´t nobody got time for that
Re: S větrem ve vlasech....
jo, nějakou zelenou sem tu občas potkával.... ať slouží
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: S větrem ve vlasech....
Tak střechu jsem zatím nestahoval (na normální jízdu, furt mi přijde trochu zima i s airscarfem), ale příjemně mě překvapil motor. Čekal jsem nudný mercedesovský šestiválec a ono to dobre zní a ma to i nějaký charakter! Uz chápu, co lidi na těch atmosférických sestihrnkach vidí
Re: S větrem ve vlasech....
To mi jsme teď s juniorem natočili cca 150km a v jednu chvíli vykouklo sluníčko, tož šla střecha na 10 minut dolů . Jinak musím říct, že na mokru a v utažených zatáčkách, kterých je u nás požehnaně se to nechá krásně vodit na dvojku bokem. A to všechno v rozumných rychlostech mezi 60-80kmh. Baví mě kočka jedna .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: S větrem ve vlasech....
Jaké budou úpravy?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: S větrem ve vlasech....
Určitě jen volant s nábou, abych se tam správně vešel - navíc origo volant s 370mm mi přijde zbytečně velikej na rychlý kontra (v plánu je toto: http://www.escape6.cz/attachments/PICT167037.jpg - sice už asi hodně malý(300mm), ale k takovýmu pidiautu ok). Sedí, brzdí, zatáčí a jede na okresky tak akorát. Možná koncák, aby to trochu líp zvučilo, ale zatím mi přijde zvuk od sání v pořádku. Motor je v pohodě k charakteru mu podle mě chybí výkonová špička. Převodovka je mechanický zážitek, k hladkýmu řazení ale vyžaduje přesnost s načasováním meziplynů (to mi vyhovuje, páč to je aspoň výzva). Prostě krásný, čistý analogový zážitek.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).