2.0 TDI 100 kW

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Uživatelský avatar
KoPP
Letec
Příspěvky: 1008
Registrován: sob 12 bře 14:14

2.0 TDI 100 kW

Příspěvek od KoPP »

Brý deň vinšuju.

TDI PD 96 nebo 103 kW je mi všeobecně znám a protože vrabci povídali, tak bych si raději pořídil 1,9 96kW, ale co takový dvoulitřánek, který se dával do B5.5 na sklonku života?

Spolehlivý a silný zázrak, který okouzlí spotřebou i projevem, který byl usmrcen protože EURO 6000 ? nebo kram všech krámů? - šestnáctihmotý setrvačník a i tak integrované naklepávání všech sedaček?
Slow and serious
bitmap
Řidič začátečník
Příspěvky: 174
Registrován: stř 16 bře 11:12

Re: 2.0 TDI 100 kW

Příspěvek od bitmap »

Dvoulitru PD jsou mraky druhu. 8V, 16V, s vyvazovaky, bez nich, pohon vyvazovaku/olejovho cerpadla retezem, ozubenymi koly, s DPF, bez DPF atd.
Nejak pouzitelne to jede az po uprave r.j., na vsech odchazeji dvouhmoty, na 16V v prvnich dvou revizich praskaji hlavy, obcas netesni chladic EGR nebo vymenik voda-olej a sakum prdum vsechny zerou naftu jak prokopnuty a nektery pomalu v pomeru 1:1 i olej.

Kdyz uz brat dvoulitr, tak 16V bez DPF, ale az od roku 2007, kdy se zacala davat "C" revize hlav, ktera uz nepraska a urcite nebrat cokoli s vyvazovaky.

EDIT: jo, a taky nebrat nic, co najelo vic jak 60,000km na longlife olej, jinak je zadelano minimalne na krouzky, zdvihatka a vacky.
Uživatelský avatar
KoPP
Letec
Příspěvky: 1008
Registrován: sob 12 bře 14:14

Re: 2.0 TDI 100 kW

Příspěvek od KoPP »

jo to vím, že je jich tři zadnice, proto jsem jasně napsal, že se zajímám o 2.0 TDI 100kW který se dával na sklonku života do B5.5 všehovšudy si myslím, že je to jen převrtaná 1,9 96kW ale uniká mi smysl toho motoru... jestli automaticky nebyl pojen s nějakou sra...u jako DPF.
Slow and serious
bitmap
Řidič začátečník
Příspěvky: 174
Registrován: stř 16 bře 11:12

Re: 2.0 TDI 100 kW

Příspěvek od bitmap »

Pokud vim, tak DPF maji automaticky jen 8V motory.
Kdyby se podarilo najit jake presne typy se montovaly do B5.5, byli bychom moudrejsi, ale obavam se, ze zrovna do Passata se davaly jen dvoulitry s vyvazovaky, coz je opravdu spatna volba, at uz jsou pohanene retezem nebo ozubenymi koly.
Jinak, spodek motoru je oproti 1.9 zasadne prepracovany, at uz jde o vyoseni pistnich cepu, zavedeni vyvazovaku, nebo totalne zpraseny pohon olejoveho cerpadla. 8V motory maji s 1.9 hodne podobny vrsek, nektere dily jsou dokonce zamenne, 16V je odlisne zcela.
Uživatelský avatar
KoPP
Letec
Příspěvky: 1008
Registrován: sob 12 bře 14:14

Re: 2.0 TDI 100 kW

Příspěvek od KoPP »

podezřele moc dílů je shodných se 103 kW verzí, takže nebrat a snad dycky to ma DPF, což asi bude důvod proč se tam začal cpat... takže klump.
Slow and serious
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDI 100 kW

Příspěvek od pjanda »

Pokud si spravne vpominam, byla to standardni 103 kW verze sve doby doplnena jen o DPF. Prodavalo se to urcite v Nemecku a patrne i jinde, ale u nas ne.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4064
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: 2.0 TDI 100 kW

Příspěvek od HondaMan »

Nevidím moc důvodů kupovat problémové 2.0TDi, když nezničitelné 1.9TDi má jen o 4kw méně, je jich větší výběr, každý ho zná... ;)
2.9T RWD
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: 2.0 TDI 100 kW

Příspěvek od Deli »

asi tak :) nebo bych si koupil benzín 2.0 96kw :)
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: 2.0 TDI 100 kW

Příspěvek od Vana »

benzín nejde pořádně čipnout :|
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1687
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: 2.0 TDI 100 kW

Příspěvek od vasco »

Stejně nic nekoupí :)
Odpovědět