BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše: bohužel nepadání otáček to nevyřešilo, takže budu bádat dál.... :(
Obrovské díky matizovi z bmwklubu... ^:)^

Neska od oběda až dofčíl sme se v tym hrabali a dospěli sme k mnoha poznatkům - napřed ty, kteréí se netýkají padání otáček:
- zaslepený EGR (v autě s EUR5) dělá bordel v adaptačních hodnotách EGR a zapřičiňuje jedno "no" v readiness tabulce a tímpádem problém na ME (tam ale du až 2017, čili času dost, nicméně asi to dřív či později odslepím, bo na kulturu/projev motoru to zaselepení vliv nemá)
- po pěti letech a 206tis km bude třeba napdozim vyměnit baterku
- zkrácená 330i prý jede moc a moc krásně (to sem ráth, že zkrácení není placebo, bo já to cítím taky tak)

A k nepadání otáček - matiz mi potvrdil, že to nepadání není "normální" a že to na 100% není chtěná vlastnost sw či hw, postupným vypínáním všeho možného sme vyloučili, že by byla příčina v xDrive, DME, čidlu YAW a mnoha dalších subsystémech, flashli sme tam nejnovější soft do všech jednotek (a nic se nestalo, čili chyba v SW to taky nebyla) a znovu je spárovali s VIN a naopak přišli kde je zřejmě zakopán pes - když se nadrzo odpojí konektor na řídící jednotce DSC (přitom se rozsvítí palubka jak vánoční stromeček), tak nepadání otáček zmizí.... když ale DSC vypnu jen pomocí tlačítka na středové konzoli, tak nezmizí...

Čili problém s nepadáním otáček má zřejmě tři možné příčiny:
- někde něco je špatně v hardware DSC (řídící jednotka, čidla, pumpa atd).
- něco je špatně junction boxu
- nebo jsou krátkodobé výpadky v Drivetrainu komunikaci po CAN busu

Takže sme to sice neodstranili, ale sme o výrazný kus dále.... halt śe bude bádat/vyměňovat dále... ale už vím kde bádat a vyměňovat...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5757
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

To ho dřív prodáš.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

jo po 206 000 km to uz je skoro fuk, ze?
Ja s E92 330iA nastastie ziadne taketo problemy riesit nemusim. :)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

...jak sa naseru, tak jim neprodám ani cihlu!

:D

Ne, vážně, prodávat sa nechystám ani omylem.... chcu si ho nechat nafurt, čili 206tis km znamená, že je teprve "po zájezdu".... :x
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5757
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

Co budeš dělat se 3 autama? Ráno si vždycky hodíš korunou?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Čím víc sa ně brambor snaží nasrať, tím víc sem rozhodnutý tu sfiňu, která to nepadání otáček zapříčiňuje, najít a zabiť....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

http://www.autoforum.cz/bleskovky/bmw-m ... epe-videa/

pekna demence porovnávat turovani dvou studenych motoru ...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Tak bylo další pokusování, opět průkopnictví slepých uliček... auto na hever, PP kolo dolů, odpojit čidlo ABS - ty wole, v tý spojovací krabičce aji uvnitř konektoru byl po 206tis km (daily) bovdel jaxfiň.... - palubka sa opět rozsvítila jak vánoční stromek (ABS, 4x4, DSC) a jel sem to projet.... bohužel, po cca minutě či dvou "drcení" proti kopci těsně pod redline to opět přestalo padat.... takže v čidlech ABS to nenisu..

Začínám to taky (jako matiz) vidět na tu jednotku DSC....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

A me prekvapilo jak pusobi zezadu M2 vedle M4 objemne, jako vetsi auto. Pritom 4er je nazivo dost velka krava, zlata e92, imho jedno z nejkrasnejsich bmw vsech dob ...

Obrázek
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Fabia III

Příspěvek od ctrl_j »

Zajda píše:Popravdě jsem myslel že ta auta jsou stejně těžká, ale i tak je ten dynamický rozdíl až moc velký. M550d 0-160 cca 10s, X6 50d cca 15. Aerodynamika v tom v těchhle rychlostech nemůže udělat takovou paseku, možná váhový rozdíl bude ještě větší než udávaných 15%.
BMW 5 F10
koef. odporu 0,27
celni plocha 2,35 m2
celkovy dynamicky odpor 0,63

BMW X6 E71
koef. odporu 0,37
celni plocha 2,82 m2
celkovy dynamicky odpor 1,04
Naposledy upravil(a) ctrl_j dne ned 06 bře 21:34, celkem upraveno 1 x.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Odpovědět