BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)
Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)
tak slimák nedal, dyž ve 180 ma dálnici ten šroubek nebo co to bylo vyletěl a nechal po sobě díru jak do ().()
takže byl po cestě v Hlinsku pneuservis - za dvě kila si s stím vyhrál včetně vymytí zbytků slimáka a tak....
za mně ale slimákovi plaec nahoru.... pomohl mi přežít cca 24 hodin a a si 800 km s píchlou gumou
takže byl po cestě v Hlinsku pneuservis - za dvě kila si s stím vyhrál včetně vymytí zbytků slimáka a tak....
za mně ale slimákovi plaec nahoru.... pomohl mi přežít cca 24 hodin a a si 800 km s píchlou gumou
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)
Buď rád, že ti ten šroubek nevyletěl přes kapotupavproch píše:tak slimák nedal, dyž ve 180
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)
mmira píše:ty sis jeste neporidil knot?
ale asi brzo pořídím... shodou okolostojičností se tohle objevilo neska na bmwklubupavproch píše:ne
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)
vidis, pritom to same muzes mit za vyrazne mene. navic to nabizi i u toho tveho slimejse
http://www.vapp.cz/eshop-detail/sada-op ... GwoduHgOmw
http://www.vapp.cz/eshop-detail/sada-op ... GwoduHgOmw
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)
jinak me moc neprekvapuje, ze ten sprej fungoval se sroubem v dire. ja si kdysi pomohl kouskem klaciku, pak sprej taky chvili drzel. 180 bych si ale na gume opravovane sprejem fakt netrouf.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)
Vozím ve všech svých autech tohodle slimáka a 12V kompresor.
Zatím jsem to naštěstí nemusel použít, jeden defekt z opravy na D1 vydžel až domů s jedním dofouknutím (šroub zůstal v pneu). Ve dvou autech mám i klíč na kola a zvedák, ale teď mě tak napadá, jak bych to u toho třetího opravoval, když bych neměl jak sundat kolo... Vpředu by to možná ještě nějak šlo v rejdu ale vzadu by to byl asi porod...
Zatím jsem to naštěstí nemusel použít, jeden defekt z opravy na D1 vydžel až domů s jedním dofouknutím (šroub zůstal v pneu). Ve dvou autech mám i klíč na kola a zvedák, ale teď mě tak napadá, jak bych to u toho třetího opravoval, když bych neměl jak sundat kolo... Vpředu by to možná ještě nějak šlo v rejdu ale vzadu by to byl asi porod...
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)
vapp knoty objednány, kuju za odkaz na levnější
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)
pavproch<
pavproch píše:zastávám názor, že mezi životem a smrtí mě drží 4 malé stykové plochy mezi gumou a asfaltem.... takže dyž guma, tak od respektovaného výrobce (Pirelli, Micheli, GůdJír, Conti...)
Díra nedíra, hlavně že je značková,teď už jen zbývá zkusit kolik zvládne po opravě Jinak bych nečekal, že v Hlinsku je nějaký pneuservis (jestli šlo o to u Lipníka)pavproch píše:tak slimák nedal, dyž ve 180 ma dálnici ten šroubek nebo co to bylo vyletěl a nechal po sobě díru jak do ().()
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)
hlinsko v čechách u svitav...
po opravě šla chvílu už aji 200 (psssst, nebylo to na autobahnu v reichu )
po opravě šla chvílu už aji 200 (psssst, nebylo to na autobahnu v reichu )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)
Tak, vapp knoty už mám ve všech svých autech, teda kromě pindice, která má v kufru dojezdovou rezervu už od výroby
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.