pavproch píše:Chlopi, mám volno, sem doma, bo není sních a uvažuju.... životu a zdraví nebezpečná to kombinace....
m4Zlik už má non-RFT papuče, brambor je na jaře dostane taky (letní, zimáky nechám RFT, bo sa ně při případném defektu nesce s tým babrat někde v zimních sračkách a navíc imho tvdrší bočnice je na zimní výmoly lepší - víc chrání ráfek před yebnutím)
V té souvislosti sem za pár šušní na bmwklubu.cz zakoupil 2 kousky OEM opravné sada BMW/mini (kompresorek, těsnící hmota, aplikátor...) ... ale.... páč ten kompresorek do zapalovače je spíš hračka než nástroj, tak operace huštění bude trvat dost dlůůůůůůůůůůůůůho....
tak ňa napadlo cosyk takového: slime tire repair spray - na jedno pšouknutí do píchlé gumy naženu jak ten sráč tak i vzduch a během pár sekund je fertig....
jak sa na tohle bude tvářit bengo, dyž místo komplet sady na něj vytáhnu enem sprej?
(kura, aby si nemyslel, že je to pepřák, čili útok na činitele, čili klepeta.... )
Slime nefunguje ani na bajku, v aute si to nedovedu predstavit + ten bordel pri zouvani...
Knot + sidlo + predplacena asistence nebo regulerni plnotucna rezerva je nej reseni rika muj pneuservis/kamos
1. v autě sprej Slime
2. taktéž v autě kompresor do 12V zásuvky + flaška lepícího sráče
3. přítulka na telefomnu (= doma v garáži v pohostovostní poloze: BMW dojezdové kolo 17", podložky, dlouhé šrouby, zvedák a špalky)
žebych přidal ešče čtvrtý - knot a šíslo?
btw, plnotuk rezerva = 20+ kilo v kufru...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
po tom co mě loni někdo zdejsi kazdou hodinu volal z nemeckyho autobahnu kvůli shaneni odtahu vozim v aute knot a opravnou sadu... rezerva doma v garazi a klasicka lepici sada jsou uplne k hovnu... dojezdova rezerva je nejlepší z nouzovych reseni, jen v novych bmw není kam dat
Ten 12V kompresorek (mam nejakej levnej z ebay) bych nepodcenoval, kolo (20" z uplne prazdnyho) nafoukne za cca 2min. a uz byl nekolikrat pouzit a furt slouzi dobre. Podle mne spolu s knotem dobra volba.
Prípadne 12V kompresorík vymeniť za klasický, ktorý napojíš na baterku.
Inak na bike som mal niečo na zalepenie defektu z lídlu a okrem toho, že to fungovalo dobre, tak pri vyzutí plášťu po ňom nezostalo ani stopy.
U nás doma zatiaľ 3x prerazená guma, 2x v rýchlosti o obrubník (vylačenie kamionom na miestnom úzkom mostíku) a raz na priečnej nerovnosti. Vždy guma neopravitelná, kupovala sa nová. Klasická rezerva je istota.