F80/82/83 (kromě GTS) ještě chodí na Continentalech, ale M2 by měla být jen na PSS.mmira píše:pak to budou PSS. M3 na nich chodi tez a Michelin zrusil jen rozmery, ktere odpovidaji PS4
Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: Letní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
Re: Letní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
Na tie CUP2 potom prosim nejake referencie. Tuto sezonu este odjazdim, ale potom budem tiez riesit ci sa vratim k vybornym AD08 alebo pojdem do CUP2.mmira píše:uvidime - na jednom aute jdu cestou o stupinek vyse, tedy na Cup 2, na jinem jsem PSS nahradil Nokian zLine (jasne, necekam stejne chovani). na tom poslednim asi holt zkusim PS4
S AD08 mam dobre skusenosti, ale maju dve nevyhody. Trochu vyssiu hlucnost a slabsie vlastnosti na vode. Aj ked to pre mna vzhladom na vyuzitie nie su az tak podstatne veci, ak v tom budu CUP2 lepsie tak moc neni co riesit. Cenovo je to to iste a na suchu CUPy slabsie urcite nebudu. Skor sa bojim ako to bude so zivotnostou. AD08 na zadku vydrzali krasnych 15 000 km a to drzali prakticky do posledneho milimetra. Keby som nezazil neuverim. Predok spravi mozno aj 25 000 km a to uz je ozaj pekne cislo. Toto maju rakosnici velmi dobre osefovane. A sympaticke je ze gumy netrpia nadmernym opotrebovanim bokov ako to byva u pneumatik s mekymi bocnicami.
Re: Letní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
cup2 ma vyborne reference, ale vlastni zkusenosti s nimi nemam. tedy byl jsem vezen v nekolika autech, ktere je mely obuty a dojmy veskrze pozitivni. vse ale na suchu. priklad za vsechny, Cupra na NS, vzorek temer nebyl a stejne to drzelo neskutecne. Dale z BridgeToGantry je ma na Cupre ST a tvrdi, ze na mokru za studena drzi vice nez OEM Potenzy RE050A
Of course, the 235/40R18 Pilot Sport Cup 2s I bought were also a massive improvement over the frankly woeful standard Bridgestone RE050s. Warm-up times are suitably epic with the track-focused Michelins, but they're still better in the wet as well. Incredible.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Letní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
Kura, škoda, ře ty Cupy2 nejsou ve správným rozměru pro m4Zlika.... chjo, no...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Letní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
existuje moznost nechat si do TP zapsat alternativni rozmer pneu
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Letní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
mno, uvidíme... letošek m4Zlik bude ojíždět (úplně nové) PSS, takže to nenisu nijak akutní...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Letní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
PSS nie su zle, kym sa neprehreju a to na okreske urcite nedosiahnes, takze v tvojom pripade by som neriesil. Mna na nich sklamala akurat ta meka bocnica. Zivotnost este posudit neviem, to sa uvidi po sezone. Najviac sa bojim tych okrajov pneumatik, ale to by na zadnej naprave nemal byt az taky problem. Dopredu by som si ich ale na moje jazdenie nekupil. Uz som mal gumy co mali dobry dezen ale v zatackach nedrzali kvoli zodratym okrajom.
Re: Letní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
J, pred prepisom si dotlacit do TP rozmery ake potrebujes a do noveho TP ti ich bez akychkolvek obstrukcii sami prepisu. Alemmira píše:existuje moznost nechat si do TP zapsat alternativni rozmer pneu
Re: Letní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
Položil sem stejně formulovanou otázku na bmwklubu... a dostal zajímavý podnět k přemýšlení...pavproch píše: Prozatím platonická otázka, nicméně sa može stát akutně reálnou...
Zdá se, že PSS v rozměru 255/35 R18 se už opravdu nebudou vyrábět, dvorní mechanik michal sa snaží ještě vymést pavučiny ve skladech mišelinu, ale....
Otázka tedy zní: PSS jsou o dost lepší než P-zera..... má pirelli ve svém sortimentu něco "lepšího" (v rozměrech 225/40 + 255/35 non-RFT, hm. index max 94, žádná tvrdolín XL) ? Tj. nějaké UHP "daily" gumy - nemyslím semislicky apod. (daily = musí umět aji na vodě, tj hluboké drážky, nejen na suchu). Prvořadé jsou jízdní vlastnosti a rozumná hlučnost, životnost mě absolutně nezajímá... treadwear max 220, raději méně (měkká směs), cena není rozhodující kriterium.
Případně aji jiné "značky" - ale do číny nepudu!
Bridže RE050A non-RFT.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Letní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
no, to bude vyhra
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou