BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)

Když se chcete ponořit do nitra...
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)

Příspěvek od honziss »

pavproch píše:Chlopi, mám volno, sem doma, bo není sních a uvažuju.... životu a zdraví nebezpečná to kombinace....

m4Zlik už má non-RFT papuče, brambor je na jaře dostane taky (letní, zimáky nechám RFT, bo sa ně při případném defektu nesce s tým babrat někde v zimních sračkách a navíc imho tvdrší bočnice je na zimní výmoly lepší - víc chrání ráfek před yebnutím)

V té souvislosti sem za pár šušní na bmwklubu.cz zakoupil 2 kousky OEM opravné sada BMW/mini (kompresorek, těsnící hmota, aplikátor...) ... ale.... páč ten kompresorek do zapalovače je spíš hračka než nástroj, tak operace huštění bude trvat dost dlůůůůůůůůůůůůůho....

tak ňa napadlo cosyk takového: slime tire repair spray - na jedno pšouknutí do píchlé gumy naženu jak ten sráč tak i vzduch a během pár sekund je fertig....

jak sa na tohle bude tvářit bengo, dyž místo komplet sady na něj vytáhnu enem sprej?

(kura, aby si nemyslel, že je to pepřák, čili útok na činitele, čili klepeta.... :D )
Slime nefunguje ani na bajku, v aute si to nedovedu predstavit + ten bordel pri zouvani...

Knot + sidlo + predplacena asistence nebo regulerni plnotucna rezerva je nej reseni rika muj pneuservis/kamos :)
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)

Příspěvek od pavproch »

Aktuáálně používám metodu trojitého prezervativu:

1. v autě sprej Slime
2. taktéž v autě kompresor do 12V zásuvky + flaška lepícího sráče
3. přítulka na telefomnu (= doma v garáži v pohostovostní poloze: BMW dojezdové kolo 17", podložky, dlouhé šrouby, zvedák a špalky)

žebych přidal ešče čtvrtý - knot a šíslo?

btw, plnotuk rezerva = 20+ kilo v kufru...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)

Příspěvek od pavproch »

btw2: o funkčnosti/nefukčnosti Slimáka podám zprávu zítra, až ráno přindu k autu.... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)

Příspěvek od Bond007 »

po tom co mě loni někdo zdejsi kazdou hodinu volal z nemeckyho autobahnu kvůli shaneni odtahu vozim v aute knot a opravnou sadu... rezerva doma v garazi a klasicka lepici sada jsou uplne k hovnu... dojezdova rezerva je nejlepší z nouzovych reseni, jen v novych bmw není kam dat
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)

Příspěvek od mmira »

ten pribeh je mi povedomy :D
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)

Příspěvek od oxik »

plnohodnotna 18" v kufru to jisti, nastesti ma sedma pomerne velkej kufr na sedan, tak se tam vejdou jeste 2-3 kufry podle velikosti :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)

Příspěvek od pavproch »

takže vyvracím, co jest napsáno o pár přísěvků výše - Slime funguje a to tak že dobře - šak taky nikde není napsáno, že slime je trvlé řešení problému

za 12 hodim stání auta na místě (poloha díry vůči slimákovi neznámá) utekl asi tak 1bar, takže se dalo fpoho dojet na benzinku dofouknout

až neska dojedu dom, sám to do pneuservisu na definitoiivní řešení - vyzout, vymýt slimáka, opravit díru, nazout, vyvážit
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Londoner
Řidič začátečník
Příspěvky: 142
Registrován: stř 24 čer 14:52

Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)

Příspěvek od Londoner »

Ten 12V kompresorek (mam nejakej levnej z ebay) bych nepodcenoval, kolo (20" z uplne prazdnyho) nafoukne za cca 2min. a uz byl nekolikrat pouzit a furt slouzi dobre. Podle mne spolu s knotem dobra volba.
V8 5.0L - Lovely pussycat......sold

Poradnej ofroud LR D4!
Noldo
Řidič začátečník
Příspěvky: 150
Registrován: čtv 01 bře 18:45

Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)

Příspěvek od Noldo »

Prípadne 12V kompresorík vymeniť za klasický, ktorý napojíš na baterku.
Inak na bike som mal niečo na zalepenie defektu z lídlu a okrem toho, že to fungovalo dobre, tak pri vyzutí plášťu po ňom nezostalo ani stopy.
U nás doma zatiaľ 3x prerazená guma, 2x v rýchlosti o obrubník (vylačenie kamionom na miestnom úzkom mostíku) a raz na priečnej nerovnosti. Vždy guma neopravitelná, kupovala sa nová. Klasická rezerva je istota.
Uživatelský avatar
Kavis
Mistr volantu
Příspěvky: 624
Registrován: čtv 10 říj 10:49

Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)

Příspěvek od Kavis »

Ta moja hvezda neska pichla kocarek :D sem uplne zapomnel jaky je ojeb vyzout a nazout 12" kolecko :D ale sel sem na to po staru, normalni fleky..
Odpovědět