BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)
BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)
Chlopi, mám volno, sem doma, bo není sních a uvažuju.... životu a zdraví nebezpečná to kombinace....
m4Zlik už má non-RFT papuče, brambor je na jaře dostane taky (letní, zimáky nechám RFT, bo sa ně při případném defektu nesce s tým babrat někde v zimních sračkách a navíc imho tvdrší bočnice je na zimní výmoly lepší - víc chrání ráfek před yebnutím)
V té souvislosti sem za pár šušní na bmwklubu.cz zakoupil 2 kousky OEM opravné sada BMW/mini (kompresorek, těsnící hmota, aplikátor...) ... ale.... páč ten kompresorek do zapalovače je spíš hračka než nástroj, tak operace huštění bude trvat dost dlůůůůůůůůůůůůůho....
tak ňa napadlo cosyk takového: slime tire repair spray - na jedno pšouknutí do píchlé gumy naženu jak ten sráč tak i vzduch a během pár sekund je fertig....
jak sa na tohle bude tvářit bengo, dyž místo komplet sady na něj vytáhnu enem sprej?
(kura, aby si nemyslel, že je to pepřák, čili útok na činitele, čili klepeta.... )
m4Zlik už má non-RFT papuče, brambor je na jaře dostane taky (letní, zimáky nechám RFT, bo sa ně při případném defektu nesce s tým babrat někde v zimních sračkách a navíc imho tvdrší bočnice je na zimní výmoly lepší - víc chrání ráfek před yebnutím)
V té souvislosti sem za pár šušní na bmwklubu.cz zakoupil 2 kousky OEM opravné sada BMW/mini (kompresorek, těsnící hmota, aplikátor...) ... ale.... páč ten kompresorek do zapalovače je spíš hračka než nástroj, tak operace huštění bude trvat dost dlůůůůůůůůůůůůůho....
tak ňa napadlo cosyk takového: slime tire repair spray - na jedno pšouknutí do píchlé gumy naženu jak ten sráč tak i vzduch a během pár sekund je fertig....
jak sa na tohle bude tvářit bengo, dyž místo komplet sady na něj vytáhnu enem sprej?
(kura, aby si nemyslel, že je to pepřák, čili útok na činitele, čili klepeta.... )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)
no tak jesli povazujes origo opravnou sadu za vysmech tak tohle je opravdu nouzák nejvetsi a rozhovne nepocitej ze tim dofouknes gumu na predepsany tlak, pokud se ti podari to nafouknout na tlak dostatecny k dojezdu k prvni pumpe povazuj to za uspech. Mluvim z vlastni zkusenosti, shodou okolnosti jsem takle "opravoval" RFT gumu na Mini (ja vim ze se to nesmi) a dostatecny obsah lepidla se mi tam podarilo natlacit az na druhy pokus, postupoval jsem dle navodu i zkusenosti s podobnym svinstvem na kolo, posleze je dulezite co nejrychleji s tim minimalni rychlosti popojet a pokud mozno dofouknout. Na velky pruraz je to uplne mimo a opravdu nouzovka u gumy, ktera je stejne na vyhazov. Navic to gumari absolutne nesnasej pze to totalne zasere gumu disk ventilek proste vsechno a nejde to dolu.
Jo a adekvatni nahrada za opravnou sadu pripadne nouzovou pneumatiku to samozrejme dle zakona neni.
Jo a adekvatni nahrada za opravnou sadu pripadne nouzovou pneumatiku to samozrejme dle zakona neni.
Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)
na bmwklubu se mi dostalo přesně opačné odpovědi, že to v souladu se zákonem je... a se slimákem na bajku taky už nějaké - nic moc příjemné - zkušenosti mám...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)
Jen dotaz: je někde v OTP napsáno, že auto je homologované bez rezervy?
A druhý: mají nové Bavoráky vůbec někde "vanu" na umístění rezervy?
Případný policajt při kontrole IMHO stejně nemá šanci poznat, co je origo opravná sada a co jen nějaké "šmé"...
A druhý: mají nové Bavoráky vůbec někde "vanu" na umístění rezervy?
Případný policajt při kontrole IMHO stejně nemá šanci poznat, co je origo opravná sada a co jen nějaké "šmé"...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)
@beau: dík za nápad - proštudil sem oba TP a není tam o RFT ani slovo.... mezi doplňkovými informacemi mám u 3er poznámku "kolo pro nouzové dojetí 125T/70 R17 H" nebo tak nějak... m4Zlik tam o nouzovém kole nemá nic
v OTP není samozřejmě napsáno nic...
takže nakoupím slimáčí sprej
btw, ani jedna z mých dvou vrtulí nemá vanu na rezervu....
v OTP není samozřejmě napsáno nic...
takže nakoupím slimáčí sprej
btw, ani jedna z mých dvou vrtulí nemá vanu na rezervu....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)
No tak to je myslím problém vyřešen - můžeš samohybnému svislému dopravnímu značení při kontrole a) tvrdit, že v TP je povoleno právě tohle, popř. b) ukázat, že rezervu v tom autě stejně není kam dát.
Mimochodem, ta nepřítomnost "vany" je IMHO škoda, já uvažuju časem o F30, samozřejmě provozované bez RFT a raději bych jezdil s rezervou než s jakoukoliv lepící / foukající náhražkou. I když je pravda, že za 17 let co jezdím jsem na cestě musel použít rezervu tuším třikrát...
Mimochodem, ta nepřítomnost "vany" je IMHO škoda, já uvažuju časem o F30, samozřejmě provozované bez RFT a raději bych jezdil s rezervou než s jakoukoliv lepící / foukající náhražkou. I když je pravda, že za 17 let co jezdím jsem na cestě musel použít rezervu tuším třikrát...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)
za 25let co mám papíry sem sem si na cestě zapíchal asi 8x.... s bramborem prozatím jednou @100tis km...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)
Neska sem si an služebce krásně zapíchal.... )úa už sem se s tou píchačkou aji pochlubil drahé, heč... )
PZ kolo - se mi zdálo, že to nějak plave a taky jo - dyž sem zastavoval, abych to zkontroloval, tak píplo upozornění na píchačku v BC... takže dofouknout, reset .. po pár km znova, čili fuckt píchačka, ne nahodilost... čili Slimák, dofouknout a pozorovat... za první hodinu ušlo 0.3 atm, za další 4 nic... po dojezdu do Plizně (cca 18:00) sem nesehnal otevřený pneuservis (prdel světa, co sa zove krajské město), takže sem dokoupil ešče jedneho slimáka a odstavil to na dvoře penzionu... uvidíme ráno, esli budu píchat či slimákovat...
PZ kolo - se mi zdálo, že to nějak plave a taky jo - dyž sem zastavoval, abych to zkontroloval, tak píplo upozornění na píchačku v BC... takže dofouknout, reset .. po pár km znova, čili fuckt píchačka, ne nahodilost... čili Slimák, dofouknout a pozorovat... za první hodinu ušlo 0.3 atm, za další 4 nic... po dojezdu do Plizně (cca 18:00) sem nesehnal otevřený pneuservis (prdel světa, co sa zove krajské město), takže sem dokoupil ešče jedneho slimáka a odstavil to na dvoře penzionu... uvidíme ráno, esli budu píchat či slimákovat...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)
ty sis jeste neporidil knot?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW a non-RFT pneu = Slime (vs. předpisy)
ne...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.